2006-09-22, 21:59
Medlem
iseereds avatar
Det har nog diskuterats tidigare, men jag blev vldigt frvnad nr jag fick veta hur gammal Skipper var. Fram till dess hade jag trott att hon var 50+ och drfr sg ganska bra ut fr sin lder. Men mnniskan r ju fdd 1968, allts 38 r! Hennes metod verkar ju inte funka fr henne sjlv ens.

Frn TV3:s sida:

Namn: Anna Skipper
Fdelsedatum: 14 januari 1968
Jobbar som: Kostexpert & Coach
Citera
2007-03-08, 20:42
Medlem
TimeWarps avatar
Ville Niskanen

Satan i gatan vad den unge karln(nja, han r bckling) har en vanstlld kropp, hur i helvete har han lyckats med konststycket att frstra sig i s tidig ldeR?
Citera
2007-03-08, 20:42
Bannlyst
Ligga Anna Skipper!
Citera
2007-05-14, 19:21
Medlem
Tror ni man kan ska om man har katastrofalt dliga matvanor, men r fr smal? Eller r det sjlva grejjen att man ska vara fr tjock?
Citera
2007-05-14, 21:31
Medlem
callons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaF85
Tror ni man kan ska om man har katastrofalt dliga matvanor, men r fr smal? Eller r det sjlva grejjen att man ska vara fr tjock?

Har fr mig att det varit ett sdant avsnitt frr i tiden, dock hll personen i frga p med en sport p ganska hg niv och behvde d lgga p sig lite.
Men omjligt r det nog inte, ven om det gr smre TV.
Citera
2007-06-24, 21:49
Medlem
Zalaeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnuske
Ortorexin sprider sig.

r du inte ett neurotiskt vrak angende din kost r du dmd till en sker dd i frtid r den gospel som slungas ut i media idag, med eller utan belgg.
well said.

Anna Skipper sger ju att allt man ska ta ska vara naturligt. Vidare konsekvent r hon ju inte, hon sjlv r ju inte speciellt naturlig. Hon mste ju ha genomgtt ett boobjob eller?
Citera
2007-06-24, 21:49
Medlem
Zalaeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNorth
Ligga Anna Skipper!
nja kanske, har ju frsch kropp iaf
Citera
2007-06-27, 01:37
Medlem
OneUps avatar
Allts, Anna Skipper verkar ju vara en from hundvalp om man jmfr med den dr fittan i det engelska programmet... Hon som luktar och pillar p bajs...
Citera
2007-06-28, 22:59
Medlem
endings avatar
HAHA jag kan bara ppeka att jag har en tjej i min klass som beter sig exakt som programledaren i brittiska versionen!

att de r rtt lik varandra gr inte saken smre
Citera
2007-06-29, 01:20
Medlem
SweetAsss avatar
Jag kan lugnt sga att jag fredrar att titta p Skipper i svenska versionen n att titta p krringen i den Brittiska.- ckligt bara . Frstr inte det med avfringen . Blh! mnga mltider framfr tvn har blivit frstrda tack vare henne.

Sen s tror jag itne riktigt p att skippers mat funkar riktigt. Om dom hade ftt ta ktt o snt s hade dom ju inte ens behvt en del av dessa drycker dom ska dricka varje morron eller s.

jag tittar p det mest fr tidsfrdriv. Sitter o suckar skrattar t Skippers metoder. Visst, det kanske funkar fr ett tag, men kan man verkligen leva bra med denna kost dom fr deltagarna ??
Citera
2007-06-29, 02:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Istlelt fr att beskatta snabbmat och onyttigmat, s borde man snka priset p frukt och grnsaker och andra nyttigheter. S att folk vljer det istllet fr fiskpinnar. I dagenslga s r det mnga som kper fiskpinnar istlelt fr fryst lax just pga av priset. de vet mycket vl att lax r bttre, men vad gra.
fan att jag skulle lsa detta nu. tnkte precis gra mig en macka men vad gott de vore med fiskpinnar och nt nu istllet. har ju inte rrt dom tre paket som ligger i frysen. fiskpinnar here we come. hller med roger p. mat ska tas mycket och grna sent, precis intill lggdax.
Citera
2007-11-17, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I Cum Blood
Frgan r varfr hon envisas med nn slags vegan-liknande diet? Enda jag sg p det dr bordet som var animaliskt var gg resten bestod av bnor, linser och allehanda grnsaker.
Fr att vegandiet r en bra grund till hlsosam mat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in