2018-11-13, 01:10
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Snacka om att lite efter diagnoser och ursäkter, kvinnan är helt rubbad!

Vad som än sades under mötet, var hennes utspel om ”friskförklarandet” redan förutbestämt - de skulle mycket väl kunnat sagt något i stil med ”vi har tyvärr inte kompetens nog att bedöma dina problem utöver din adhd,vi misstänker osv, osv men det är inget vi kan säga med säkerhet”
Citera
2018-11-13, 01:13
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Vad som än sades under mötet, var hennes utspel om ”friskförklarandet” redan förutbestämt - de skulle mycket väl kunnat sagt något i stil med ”vi har tyvärr inte kompetens nog att bedöma dina problem utöver din adhd,vi misstänker osv, osv men det är inget vi kan säga med säkerhet”

Det är få psykiatriker som ens skulle vilja närma sig Catrin. Mig själv inkluderad.
Citera
2018-11-13, 08:15
Medlem
Haha, ngn dom sett hennes senaste storie? Hon relaterar till sig själv som influencer och kopplar produktbilder till olika personer, bl a Lady Gaga. Omnipotensen är ingen bristvara direkt... Sorgliga sorgliga människa.

Vad hände förresten med den/de som skulle dra igång det här med personlig konkurs osv? Har varit mkt tyst, förstår inte varför man inte drar igång ngt för att ta bedrägerierna ett steg till?
Citera
2018-11-13, 08:28
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Haha, ngn dom sett hennes senaste storie? Hon relaterar till sig själv som influencer och kopplar produktbilder till olika personer, bl a Lady Gaga. Omnipotensen är ingen bristvara direkt... Sorgliga sorgliga människa.

Vad hände förresten med den/de som skulle dra igång det här med personlig konkurs osv? Har varit mkt tyst, förstår inte varför man inte drar igång ngt för att ta bedrägerierna ett steg till?
Influencer? Med enbart en gul bikini som sommarutstyrsel, ett tomt naket hem och miljonskuld....
Nej. Tror inte det.
Citera
2018-11-13, 10:36
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia

Funderar också på det du tar upp i sista stycket. Märkligt att det inte tycks finnas en enda bland de drabbade som har någon form av ryggrad och jäklar anamma i sig.
Hade jag varit en av dom hade jag hängt på låset hos myndigheterna för att driva fram en konkurs.
Citera
2018-11-13, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Funderar också på det du tar upp i sista stycket. Märkligt att det inte tycks finnas en enda bland de drabbade som har någon form av ryggrad och jäklar anamma i sig.
Hade jag varit en av dom hade jag hängt på låset hos myndigheterna för att driva fram en konkurs.

Är det inte en större straff för henne att inte gå i kk? Ett kk förfarande på henne innebär ju ingen skillnad förutom att staten till slut får ta kostnaden för advokaten.

Du får gärna beskriva de fördelar du ser av att försätta henne i kk eftersom du med din enorma förmåga skulle säkerställt detta omgående.
Senast redigerad av NilsD 2018-11-13 kl. 11:35.
Citera
2018-11-13, 11:39
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsD
Är det inte en större straff för henne att inte gå i kk? Om hon går i kk så får hon ju börja om på ny kula.
Du får gärna beskriva de fördelar du ser av att försätta henne i kk eftersom du med din enorma förmåga skulle säkerställt detta omgående.
Det har utretts i tråden vad konsekvenserna skulle bli. Din spydighet tarvar eg. inget svar men om det alltså vore en fördel henne borde hon ju försätta sig själv i det? Briljant stickan
Citera
2018-11-13, 19:15
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister

”Millimeternära” en skuldsanering nu enligt senaste inlägget på Instagram, ”hon är ett undantag” från lagar och regler

Det är som sagt ett under att inget bo- försöker sätta henne i PK.
Citera
2018-11-13, 20:54
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
”Millimeternära” en skuldsanering nu enligt senaste inlägget på Instagram, ”hon är ett undantag” från lagar och regler

Hon finns inte upplagd för skuldsanering eller snarare inledande av skuldsanering enligt
https://poit.bolagsverket.se/poit/Pu....sokkungorelse

Bara söka på hennes namn och det förekommer inte. Försök med något annat Catten
Citera
2018-11-13, 20:56
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:

Hur har du burit dig åt för att bli en av the chosen ones som får följa hennes IG?

Om hon beviljas skuldsanering är det verkligen ett grundskott vad gäller min tilltro till landets myndigheter.
Citera
2018-11-13, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Hon finns inte upplagd för skuldsanering eller snarare inledande av skuldsanering enligt
https://poit.bolagsverket.se/poit/Pu....sokkungorelse

Bara söka på hennes namn och det förekommer inte. Försök med något annat Catten

kommer inte in i registret för än det beviljats. Hon kan mycket väl ha ansökt och utredning pågår
Citera
2018-11-13, 21:13
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08-an
kommer inte in i registret för än det beviljats. Hon kan mycket väl ha ansökt och utredning pågår

Så fort den inleds dyker den upp, min skuldsanering dök upp samma dag jag fick brevet från kronis sen blir det 6 månaders nagelbitande för att alla ska godkänna den och då blir det en ny kungörelse som fastställer skuldsaneringen. Minsta misstag under tiden så är man rökt. Hon bör krypa under en sten och inte ens flasha med sina hemmorojder på Instagram och bloggar än mindre leka influencer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in