2018-08-17, 13:45
Medlem
Någon konkursansökan är tyvärr inte inlämnad, kunde jag konstatera efter att ha kontaktat tingsrätten. Jag hoppas verkligen att ni som planerat att lämna in en, verkligen också gör det. Det är ju flera som har erbjudit sig att hjälpa till med ansökningsavgiften, om det är den som är avskräckande. Även jag skulle mer än gärna göra det.

Angående hennes väskinköp - man kan ju alltid hoppas att hon tar med sig någon av dem till en av de länder där man ser mer allvarligt på piratkopierade varumärken. Personligen kan jag inte riktigt förstå tjusningen med att springa runt med en kopia...
Senast redigerad av cjh 2018-08-17 kl. 13:47.
Citera
2018-08-17, 14:45
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjh
Någon konkursansökan är tyvärr inte inlämnad, kunde jag konstatera efter att ha kontaktat tingsrätten. Jag hoppas verkligen att ni som planerat att lämna in en, verkligen också gör det. Det är ju flera som har erbjudit sig att hjälpa till med ansökningsavgiften, om det är den som är avskräckande. Även jag skulle mer än gärna göra det.
Det var dystra nyheter du kommer med! Du verkar ha lite koll på det juridiska så det är väl bara att konstatera fakta.

Vi är flera i tråden som stöttar ekonomiskt. Är det verkligen ingen som vill se lite rättvisa?

Citat:
Ursprungligen postat av Tiel
Det enda jag kan säga är att en ansökan är inlämnad för personlig konkurs.
Är det någon som trollar?
Citera
2018-08-17, 16:37
Medlem
Mamma Anne kommer betala sonen Ks 8 årskalas på leklandet enligt Catrins senaste blogginlägg.
Ännu ett tråkigt blogginlägg från Järnas Paris Hilton aka Catrin WT Hedlund .
Mamma Anne har plånboken åt Catrin.
Undra hur det gick med podden med skånska Mellie, inte ett dyft om det, rann väl ut i sanden som allt annat med Catrin.
Senast redigerad av Luxors 2018-08-17 kl. 16:43.
Citera
2018-08-17, 16:39
Medlem
Citat:

Angående hennes väskinköp - man kan ju alltid hoppas att hon tar med sig någon av dem till en av de länder där man ser mer allvarligt på piratkopierade varumärken. Personligen kan jag inte riktigt förstå tjusningen med att springa runt med en kopia...
Okej, tråkigt.
Var det Södertälje tingsrätt du hörde med?
Citera
2018-08-17, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Okej, tråkigt.
Var det Södertälje tingsrätt du hörde med?
Ja, med tanke på var hon är folkbokförd så är det den enda tingsrätt som är behörig att behandla en konkursansökan.
Citera
2018-08-17, 17:08
Medlem
Citat:
Ja, med tanke på var hon är folkbokförd så är det den enda tingsrätt som är behörig att behandla en konkursansökan.
Okej.
Hoppas de lämnar in en konkursansökan snart då.
Citera
2018-08-17, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
...

Det är väl troligen flera som trollar. Några vill bara ha uppmärksamhet och andra är sugna på de "bidrag till ansökningsavgiften" som erbjuds...
Citera
2018-08-17, 17:55
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Mamma Anne kommer betala sonen Ks 8 årskalas på leklandet enligt Catrins senaste blogginlägg.
Ännu ett tråkigt blogginlägg från Järnas Paris Hilton aka Catrin WT Hedlund .
Mamma Anne har plånboken åt Catrin.
Undra hur det gick med podden med skånska Mellie, inte ett dyft om det, rann väl ut i sanden som allt annat med Catrin.

Ja, nån pod kommer det aldrig bli.

Catrin ljuger som en hästs travar. Hela hon är fejk. Därför tycker jag hennes Chanel och Hublot-tingeltangel pryder henne. Don efter person.

Har mycket svårt att se att hennes mor betalar för allt, är ganska övertygad om att hon begår nya brott.
Citera
2018-08-17, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Ja, nån pod kommer det aldrig bli.

Catrin ljuger som en hästs travar. Hela hon är fejk. Därför tycker jag hennes Chanel och Hublot-tingeltangel pryder henne. Don efter person.

Har mycket svårt att se att hennes mor betalar för allt, är ganska övertygad om att hon begår nya brott.

Exakt!! Jag är också övertygad.
Citera
2018-08-17, 18:23
Medlem
Catrins lögner kunde skapat en egen tråd. En av mina favoriter är när hon blir inkallad till hotellchefen när hon är på Madeira. Gick ungefär såhär: "Alltså hörni, jag var så jävla orolig. Vad vill hon mig lixo? Men när jag kom in berättade hon att hon visste att jag hade ett stort nätverk i Sverige. OCH hon erbjöd mig ett samarbete. Nu skall jag åka till Madeira minst en gång per månad!" Efter det inte ett ljud om detta på hennes blogg. FBare fick mail från hotellchefen där den kvinnliga hotellchefen dementerade att det skulle diskuterats ett samarbete.

Att tvångsmässigt ljuga borde vara en sjukdom i sig själv. Speciellt av en ”influencer”. 😂
Citera
2018-08-17, 18:26
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Catrins lögner kunde skapat en egen tråd. En av mina favoriter är när hon blir inkallad till hotellchefen när hon är på Madeira. Gick ungefär såhär: "Alltså hörni, jag var så jävla orolig. Vad vill hon mig lixo? Men när jag kom in berättade hon att hon visste att jag hade ett stort nätverk i Sverige. OCH hon erbjöd mig ett samarbete. Nu skall jag åka till Madeira minst en gång per månad!" Efter det inte ett ljud om detta på hennes blogg. FBare fick mail från hotellchefen där den kvinnliga hotellchefen dementerade att det skulle diskuterats ett samarbete.

Att tvångsmässigt ljuga borde vara en sjukdom i sig själv. Speciellt av en ”influencer”. 😂
Hon är en patologisk lögnare, och allt hon rör vid förvandlas till aska.

Det finns ingen som kan hjälpa henne.
Citera
2018-08-17, 18:38
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Det var dystra nyheter du kommer med! Du verkar ha lite koll på det juridiska så det är väl bara att konstatera fakta.

Vi är flera i tråden som stöttar ekonomiskt. Är det verkligen ingen som vill se lite rättvisa?

Ja högst sannolikt trollande- som sagt bidrar gärna också men då vill jag först försäkra mig om att handlingarna är inskickade till tingsrätten/ eller om man på något annat sätt kan försäkra sig om att pengarna landar rätt.

Vore jävligt ironiskt om vi i tråden blev utsatta för en blåsning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in