2017-08-21, 21:11
Medlem
Fleschs avatar
Har en teori kring hennes UL-bild. Både här och på andra ställen verkar man vara överens om att fostret ser ut att vara flera veckor yngre än vad Latrin påstår att det ska vara. Jag har tvivlat på om denna graviditet är äkta men skulle den nu vara det så tror jag att det gick till såhär:
1. Latrin missar rättegången och går ut med att hon är gravid, vilket hon inte är men försöker att bli (eftersom hon varit med barn tidigare kanske hon vet med sig att hon kan bli på smällen väldigt enkelt)
2. Latrin börjar ligga i (pun intended) att bli gravid
3. Latrin skriver på instagram eller om det var bloggen att hon vägrar dela med sig av UL-bild (för att det såklart inte finns någon)
4. Latrin blir runt här någon gång gravid
5. Latrin går på sitt första UL när hon går in i vecka 12 vilket var förra veckan
6. Latrin lägger ut UL-bilden så fort hon får den och skriver #jagsompredikadeomattinteläggautenultraljudsbild

Anledningen till att hon #predikade var ju för att hon inte hade något att visa upp, men nu när hon har det så lägger hon självklart ut den. Om det är något Latrin inte klarar av, så är det att låta bli att ge svar på tal. Har förmodligen inte räknat rätt nu för jag har inte räknat alls så här är en annan version om denna inte håller:
Hon var gravid redan den dagen hon gick ut med det. Men kanske i vecka 1 typ.

Förbehåller mig rätten att framstå som korkad och tar 100% ansvar för dumheten.
Citera
2017-08-21, 21:13
Medlem
Det ultimata beviset på att hon inte jobbat sen i vintras är väl just toaselfien.
Citera
2017-08-21, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dudajev
Är du kille eller? Isåfall gör ett kvinnligt fejkkonto så ska det nog gå vägen 😏

Det besväret är hon inte värd oavsett vad som är problemet!
Citera
2017-08-21, 21:18
Medlem
Hur menar du?
Citera
2017-08-21, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackboard80
Fått höra att CH har lämnat in en ny stämning ansökan om ensamvårdnad av K1
Hon måste ha panik angående 11 september. Blir det fängelse så kan du förlorar hela vårdnaden. Va inte sur på pappan det var inte han som tvinga dig att bli en bedragare. Du är världen sämsta förebild för dina barn.
Bara ge upp 🐍

Anar att detta agerande bara är ett anfall är bästa försvar. Hört rykten som inte ligger Catrinen i fatet direkt. Inte helt bekräftat, men förhoppningsvis snart så.
Citera
2017-08-21, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Hon har strykt över det stället på skärmen som visar hur stort fostret är i centimeter .
Undra varför

Jag har skrivit detta som kommentar på BB ett par gånger och jag tror nämligen såhär, ändå sen catt gick ut med att vara "gravid" ( efter förra uteblivna rättegång) har hon jobbat hårt på att bli gravid. Så jag tror att istället för att de skulle komma en baby i januari (eller i mellandagarna efter eget önskemål) så ser nog detta lilla barn dagens ljus så sent som Mars/april.
Citera
2017-08-21, 23:04
Medlem
Om hon är gravid så får hennes mamma skylla sig själv för inte låtit Catrin uppfostra dem andra 2 barnen. Kommer slå hårt ekonomiskt
Jag hoppas hon är gravid och att den andra pappan slåss för sitt barn så som K1 pappa gjorde. Han kommer att ha en god chans
Citera
2017-08-21, 23:08
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Ja, jätteskumt beteende! För två dagar sedan så hette det att "könet behåller vi för oss själva för att slippa prat typ" och nu, "en flicka, tada!"

Jag hade för mig att de flesta gynmottagningar inte vill säga vilket kön fostret är, framförallt inte före vecka 22 (pga risk för abort pga "fel" kön).

Men även att många gyn/mvc generellt genom hela graviditeten helst inte vill könsbestämma foster överhuvudtaget, pga risk för felbedömning och att föräldrar då kan få svårt att knyta an till barnet om de blir besvikna över en felaktig könsbestämning. Privata kliniker kan dock erbjuda könsbestämning, ofta mot extra kostnad.

Kanske CH har besökt en privatklinik? (Vet man om hon verkligen var på sjukhus pga. operation den helgen som UL daterats, mer än hennes egen utsaga...). Mtp helgmottagning, engelsk text på UL-bilden, överstrukna uppgifter om fostrets längd. Eftersom en "vanlig" gyn/mvc hade kanske inte velat spekulera i barnets kön före vecka 22.

Frågorna här och på bloggbevakn. började väl brännas alltför mycket. Och vips, så stängde hon ner bloggen
Senast redigerad av GilGrissom82 2017-08-21 kl. 23:23.
Citera
2017-08-21, 23:29
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Så fick vi då äntligen en ny "toabild" från Catrin.

Hade varit trevligare med en bild som visar att hon faktiskt jobbar
Citera
2017-08-21, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flesch
Har en teori kring hennes UL-bild. Både här och på andra ställen verkar man vara överens om att fostret ser ut att vara flera veckor yngre än vad Latrin påstår att det ska vara. Jag har tvivlat på om denna graviditet är äkta men skulle den nu vara det så tror jag att det gick till såhär:
1. Latrin missar rättegången och går ut med att hon är gravid, vilket hon inte är men försöker att bli (eftersom hon varit med barn tidigare kanske hon vet med sig att hon kan bli på smällen väldigt enkelt)
2. Latrin börjar ligga i (pun intended) att bli gravid
3. Latrin skriver på instagram eller om det var bloggen att hon vägrar dela med sig av UL-bild (för att det såklart inte finns någon)
4. Latrin blir runt här någon gång gravid
5. Latrin går på sitt första UL när hon går in i vecka 12 vilket var förra veckan
6. Latrin lägger ut UL-bilden så fort hon får den och skriver #jagsompredikadeomattinteläggautenultraljudsbild

Anledningen till att hon #predikade var ju för att hon inte hade något att visa upp, men nu när hon har det så lägger hon självklart ut den. Om det är något Latrin inte klarar av, så är det att låta bli att ge svar på tal. Har förmodligen inte räknat rätt nu för jag har inte räknat alls så här är en annan version om denna inte håller:
Hon var gravid redan den dagen hon gick ut med det. Men kanske i vecka 1 typ.

Förbehåller mig rätten att framstå som korkad och tar 100% ansvar för dumheten.

Om det nu finns en pojkvän (och den tilltänkta pappan) borde inte han el hans familj se/följa CH på sociala medier och dryfta det med killen?
Citera
2017-08-22, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Catrin tycker det är skönt att vara tillbaka på jobbet efter långledigt jag som trodde hon varit sjukskriven hela sommaren?

https://minfil.org/Z28bm9cfb8/catrin_4.jpg
För varje gång man ser en bild på henne så tycker man att det blir tommare och tommare bakom hennes pannben.
Citera
2017-08-22, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Om det nu finns en pojkvän (och den tilltänkta pappan) borde inte han el hans familj se/följa CH på sociala medier och dryfta det med killen?

I en vanlig värld, ja. Men inget av det som händer runt henne är vanligt. Finns han gör han nog bäst i att hålla sig undan från hennes socialamedier. Precis som hon borde göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in