2017-07-13, 15:45
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Nu var det Gröna Lund och det skulle ju vara resa också under sjukskrivningen. Ingen som lever på existensminimum kan unna sig att resa eller gå på Grön Lund. Anar att CH fortsatt får in pengar via diverse bedrägerier. Någon som vet vilka biljetter som är hetast just nu? Kanske CH börjat bedra i ett nytt namn?

Ser det som mycket plausibelt. Jag får för mig att hon begår bedrägerierna när hon är som mest aktiv på blogg/instagram/facebook osv - när pengarna finns där på kontot infinner sig ett tillfälligt lugn, då blir hon mindre aktiv på sociala medier och bränner pengarna på "billiga" nöjen.

Och så håller det på.
Citera
2017-07-13, 15:48
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Hennes osynlige pojkvän måste va en kameleont, tror hon hittills hittat på 3 olika män och hävdat dom va samma snubbe!😂
Det här har jag inte uppfattat, jag tror inte att hon någonsin påstått att hennes pojkvänner varit samma snubbe? Bara att hon inte viljat skriva ut vem det är. Så den uppgiften är nog en produkt av viskleken.

Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Har också reflekterat över att inget hänt med hennes kropp, det är något lurt med detta och varför går hon på ultraljudskontroll så ofta.
Det ligger väl helt i linje med vad hon brukar påstå? Hon gillar ju att åka i skytteltrafik mellan olika vårdinstanser, antingen för att hon själv är sjuk eller barnen. Tror det är ett ytterst tacksamt sätt att söka sympati för.

Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Hon försöker ändra sin historia och en hel del hittepå utlägg nu eftersom hon vet att folk nu inte är sena att försöka få KF att mäta ut den eller att hon ska mista bidrag till sitt nya boende senare.
Ja, låter inte otroligt. Trist att KFM inte nödvändigtvis bryr sig om vem bilen står på. Läste någonstans (och det kan säkert googlas fram, bara det att jag är lat idag) att det är den som brukar något som ses som den egentlige ägaren. Det var något om "vi kan inte lita på att bilen skulle ägas av den som står på den".

Citat:
Ursprungligen postat av Snoleopard
Är det inte dags att avsluta denna tråd nu. C får väl bara mer hybris ju längre tråden fortsätter och så intressant är hon väl ändå inte...
Du (och andra som finner tråden onödig) behöver inte vistas i den. Det bästa ni kan göra för att inte bidra till trådens överlevnad är att helt enkelt låta bli att skriva i den.

Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Har inte följt denna tråd slaviskt och måste få fråga om "latrin" (som tjejen tydligen kallas) gjort sig känd för något annat än kriminalitet?
Hon har medvetet försökt bli känd och sökt upp media för att de skall skriva om hennes "glamorösa" liv som toppbloggare. Det är kanske inte illegalt, men det är bedrägligt beteende. Det värsta exemplet här tycker jag var när hon i skvallerpressen påstod att en artist var en svikande pappa till ett av hennes barn (vilket han ju inte var, men det måste vara smärtsamt att sådant skrivs om en). Nu skall det påpekas att det är tidningarnas ansvar att granska sina källor, men jag tycker ändå att hon (som människa) har ett personligt ansvar att inte ljuga och försöka göra sig känd på sina lögner.
Citera
2017-07-13, 16:02
Medlem
Jag tycker att äldsta sonen ser skrämmande mager ut på bilderna. Hela huvudet och ansiktet ser ut som på ett undernärt barn. Ok att ben och armar kan se tunna ut på en växande pojke, men när man också ser huvudet. Nej, jag ifrågasätter starkt hur dessa barn lever och hur de mår hos en kriminell och psykiskt störd mamma. Hur stor koll har soc på Catrin egentligen? Är det gjord någon anmälan? Har de utrett barnens situation?
Citera
2017-07-13, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelynne
Jag tycker att äldsta sonen ser skrämmande mager ut på bilderna. Hela huvudet och ansiktet ser ut som på ett undernärt barn. Ok att ben och armar kan se tunna ut på en växande pojke, men när man också ser huvudet. Nej, jag ifrågasätter starkt hur dessa barn lever och hur de mår hos en kriminell och psykiskt störd mamma. Hur stor koll har soc på Catrin egentligen? Är det gjord någon anmälan? Har de utrett barnens situation?
Mamman är ju jätte smal så sonen brås väl på henne! Undernärd? Nä alla barn ser olika ut och jag är övertygad om att han får mat, kolla Catrine IG! Även om mamman är helt störd så behöver hon inte vara dålig med sina barn. Inte ok att hacka på barn, hur dom ser ut mm
Citera
2017-07-13, 16:34
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Ser det som mycket plausibelt. Jag får för mig att hon begår bedrägerierna när hon är som mest aktiv på blogg/instagram/facebook osv - när pengarna finns där på kontot infinner sig ett tillfälligt lugn, då blir hon mindre aktiv på sociala medier och bränner pengarna på "billiga" nöjen.

Och så håller det på.

Så är det det, att hon skulle ha adhd är omöjligt. Mer troligt bipolär. Hennes aktivitet går i cykler. Ett tag lugnt, sedan i 180. Hursomhelst är hon tragisk, som inte tar tag i sin sjukdom.
Citera
2017-07-13, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denisa5
Mamman är ju jätte smal så sonen brås väl på henne! Undernärd? Nä alla barn ser olika ut och jag är övertygad om att han får mat, kolla Catrine IG! Även om mamman är helt störd så behöver hon inte vara dålig med sina barn. Inte ok att hacka på barn, hur dom ser ut mm

Jag hackar inte på pojken. Jag uttrycker oro över hur mager han är och undrar om han får den näring han behöver. Jag ifrågasätter om Catrin är kapabel att ge sina barn det de behöver med tanke på att hon är så störd. Har hon ens förmåga att tillgodose sina barns alla behov? Jag skulle känna mig tryggare om jag visste att soc hade gjort en paragraf 50 utredning.
Citera
2017-07-13, 17:53
Medlem
putteH_s avatar
"Nu ska jag inte blogga lika ofta" åh du är störtskön. Bekräftelse efter bekräftelse psykot fattar inte att folk driver med henne och att följa bloggen är en underhållning för att hon är en störd människa.

Äh du har ingen semester på G. Ballshit. Väntar på "bilder"...
Citera
2017-07-13, 18:22
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
"Nu ska jag inte blogga lika ofta" åh du är störtskön. Bekräftelse efter bekräftelse psykot fattar inte att folk driver med henne och att följa bloggen är en underhållning för att hon är en störd människa.

Äh du har ingen semester på G. Ballshit. Väntar på "bilder"...

Hon kanske har bokat någon av dessa resor?

https://www.ving.se/imaginary

Då får du dina efterlängtade bilder
Citera
2017-07-13, 18:42
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Hon kanske har bokat någon av dessa resor?

https://www.ving.se/imaginary

Då får du dina efterlängtade bilder

Det är nog troligt, fiktiva resor i en fiktiv värld😂
Citera
2017-07-13, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flesch
Här är alltså Latrins läkarintyg:
http://nouw.com/blogguard/catrin-hed...intyg-30676224

Jag utgår ifrån att detta är originalbilden och att maskningarna är Latrins egna och drar följande slutsats: fejkat läkarintyg. Ser bara en anledning till varför diagnoskoden är maskad - hon vet inte vad ICD är för något eller var hon kan hitta diagnoskod för sina symtom. Vad jag kan se finns inget läkarnamn etc och vem som helst kan jättelätt fejka ett intyg som innehåller den info som Latrins innehåller.

Jag tror intyget är äkta, men tror inte för en sekund på att hon är gravid. Går man till en stressad allmänläkare på vårdcentralen och säger att man är gravid och kräks och mår illa, inte fan gör ju läkaren ett graviditetstest eller ultraljud, läkaren får ju helt enkelt lita på att personen talar sanning. Utan patientens uttaladen tillåtelse får ju inte läkaren heller läsa journalen från andra kliniker, och kan inte kolla upp om hon är inskriven hos mvc. Vips så är man sjukskriven pga en påhittad graviditet!
Citera
2017-07-13, 19:18
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperatrice
Jag tror intyget är äkta, men tror inte för en sekund på att hon är gravid. Går man till en stressad allmänläkare på vårdcentralen och säger att man är gravid och kräks och mår illa, inte fan gör ju läkaren ett graviditetstest eller ultraljud, läkaren får ju helt enkelt lita på att personen talar sanning. Utan patientens uttaladen tillåtelse får ju inte läkaren heller läsa journalen från andra kliniker, och kan inte kolla upp om hon är inskriven hos mvc. Vips så är man sjukskriven pga en påhittad graviditet!

Har vi inte en läkare i tråden? Skulle vara spännande om någon kunde bekräfta om det stämmer att en läkare kan sjukskriva någon i (hittils) totalt 4 veckor enbart baserat på vad patienten säger. Vill inte läkaren öppna journalen och titta på vad som hittills är dokumenterat kring graviditeten? Vill hen inte ta urinprov innan för att säkerställa graviditeten? Annars kan är det ju jättelätt att bluffa till sig pengar från FK. Är inte FK jättenoga med att få in bra underlag från läkarna som sjukskriver? Jag är väl den enda som faktiskt tror att hon är gravid.
Citera
2017-07-13, 19:50
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelynne
Jag hackar inte på pojken. Jag uttrycker oro över hur mager han är och undrar om han får den näring han behöver. Jag ifrågasätter om Catrin är kapabel att ge sina barn det de behöver med tanke på att hon är så störd. Har hon ens förmåga att tillgodose sina barns alla behov? Jag skulle känna mig tryggare om jag visste att soc hade gjort en paragraf 50 utredning.

Paragraf 50 utredning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in