Citat:
Ursprungligen postat av
denisa
Hennes osynlige pojkvän måste va en kameleont, tror hon hittills hittat på 3 olika män och hävdat dom va samma snubbe!😂
Det här har jag inte uppfattat, jag tror inte att hon någonsin påstått att hennes pojkvänner varit samma snubbe? Bara att hon inte viljat skriva ut vem det är. Så den uppgiften är nog en produkt av viskleken.
Citat:
Ursprungligen postat av
Luxors
Har också reflekterat över att inget hänt med hennes kropp, det är något lurt med detta och varför går hon på ultraljudskontroll så ofta.
Det ligger väl helt i linje med vad hon brukar påstå? Hon gillar ju att åka i skytteltrafik mellan olika vårdinstanser, antingen för att hon själv är sjuk eller barnen. Tror det är ett ytterst tacksamt sätt att söka sympati för.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmygarBerit
Hon försöker ändra sin historia och en hel del hittepå utlägg nu eftersom hon vet att folk nu inte är sena att försöka få KF att mäta ut den eller att hon ska mista bidrag till sitt nya boende senare.
Ja, låter inte otroligt. Trist att KFM inte nödvändigtvis bryr sig om vem bilen står på. Läste någonstans (och det kan säkert googlas fram, bara det att jag är lat idag) att det är den som brukar något som ses som den egentlige ägaren. Det var något om "vi kan inte lita på att bilen skulle ägas av den som står på den".
Citat:
Ursprungligen postat av
Snoleopard
Är det inte dags att avsluta denna tråd nu. C får väl bara mer hybris ju längre tråden fortsätter och så intressant är hon väl ändå inte...
Du (och andra som finner tråden onödig) behöver inte vistas i den. Det bästa ni kan göra för att inte bidra till trådens överlevnad är att helt enkelt låta bli att skriva i den.
Citat:
Ursprungligen postat av
Addhoc
Har inte följt denna tråd slaviskt och måste få fråga om "latrin" (som tjejen tydligen kallas) gjort sig känd för något annat än kriminalitet?
Hon har medvetet försökt bli känd och sökt upp media för att de skall skriva om hennes "glamorösa" liv som toppbloggare. Det är kanske inte illegalt, men det är bedrägligt beteende. Det värsta exemplet här tycker jag var när hon i skvallerpressen påstod att en artist var en svikande pappa till ett av hennes barn (vilket han ju inte var, men det måste vara smärtsamt att sådant skrivs om en). Nu skall det påpekas att det är tidningarnas ansvar att granska sina källor, men jag tycker ändå att hon (som människa) har ett personligt ansvar att inte ljuga och försöka göra sig känd på sina lögner.