2017-08-03, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Hahahahha eller hur!
Kanske är han Tarzan eller vad han kallade för 😅😂
Tarzan Wihlborg, CH s låtsas kompis en yngre släkting till Tumba Tarzan :-)
Citera
2017-08-03, 13:04
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mzie
FB för 2 min sen:

"Någon har startat en blogg i mitt namn på blogg.se , det är dock ej jag så in och anmäl så försvinner den förhoppningsvis!"

Imponerande att hon är så uppdaterad och uppkopplad när hon just nu hellre borde njuta av solen och stranden på sin "utlandssemester"
Citera
2017-08-03, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Kunde hon i så fall inte ha anmält den själv

Men var inte det en blogg som hon tidigare använt? Kan vem som helst gå in på hennes blogg och göra inlägg? Nån typ av inloggning är det väl?
Citera
2017-08-03, 14:03
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Hann notera innan bloggen stängdes att det i presentationen "Om mig" stod att hon "är 30 år och bor i Järna". Rent tekniskt var hon väl 31 år när blogginlägget gjordes (den 27/7).

Tankevurpa av henne själv, eller någon annan?

Jag tror inte att det var hennes blogg. Hon har väl aldrig haft en blogg med blogg.se-adress? Hon har legat på andra portaler (som syns i sammanfattningen) och den senaste låg på WordPress.

Sättet att skriva på stämmer inte heller. Kom igen, långa tankstreck? Ord som "förvisso", blandat med "lixom" och grammatisk kommatering blandad med talspråk? En person som är mer van med att skriva som fejkar sämre skrivförmåga.

Jag gjorde bakgrundskollen på alla CH:s sociala mediakonton förut. Den här bloggen fanns inte då. Min slutsats: den är fejk.

Rättelse: Hon HAR haft en blogg på den plattformen, catdelux.blogg.se, men den är sedan länge inaktuell. Bör finnas i sammanfattningen.
Senast redigerad av vonDunajewskan 2017-08-03 kl. 14:09. Anledning: Rättelse
Citera
2017-08-03, 18:01
Medlem
FatBadgers avatar
Det snackas mycket om bilder på var packet befinner sig.
Dock läggs inget upp?!?
Är inte det märkligt?

Sen kan väl tilläggas att kära Catten är på Sugardaters, så säkerligen har hon någon/några äldre män som förser henne.
Fast det är väl ett fejkat konto också?!?
Citera
2017-08-03, 18:09
Medlem
FatBadgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Sugardaters? 🤔

Ska jag vara tvungen att skriva ut allt?
Eller googla är för jobbigt?

Sugardaters.se

Så kan du själv leta reda på Catten
Senast redigerad av FatBadger 2017-08-03 kl. 18:16. Anledning: Felstavat
Citera
2017-08-03, 20:43
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatBadger
Det snackas mycket om bilder på var packet befinner sig.
Dock läggs inget upp?!?
Är inte det märkligt?

Sen kan väl tilläggas att kära Catten är på Sugardaters, så säkerligen har hon någon/några äldre män som förser henne.
Fast det är väl ett fejkat konto också?!?

Men vänta lite nu här! Här kommer du med ny info om att Catten finns på en dejtingsida utan att backa upp dina påståenden.

Säger inte att du hittat på, men jag kan nog tala för alla här när jag säger att vi vill se screenshots. Tänker inte bli medlem på den sidan.
Citera
2017-08-04, 04:42
Medlem
AvaChloes avatar
Varför har ingen satt stopp för den parasiten tidigare?

Varför gör inte det svenska rättsystemet det den ska?

Hon borde inte kunna gå fri på stadens gator. Det är helt orimligt att hon gång på gång skiter i sina rättegångar.

Catrin Hedlund pissar på sina offer, men de största svikarna är den svenska staten. Den svenska staten fullständigt råpissar på den här psykopatens offer.
Vidrigt är ordet.

Hon borde fråntas vårdnaden av sina barn, samtidigt som hon borde steriliseras. Tänk vad många miljoner denna människa har råffat åt sig av offentliga medel. Pengar som skulle kunna ha gått till bättre ändamål, som att ge våra stackars äldre bättre vård på våra ålderdomshem.

Jag fattar fan inte hur det kan ha gått såhär långt. Hon är en psykopat och hon kommer ALDRIG lägga av med sina bedrägerier, aldrig. Hon är sjuk, sjuk på riktigt. Varför, VARFÖR tar staten inte sitt ansvar? En sån här sjuk människa kan göra vad som helst.

Tro mig, hon är SJUK I HUVUDET!
Citera
2017-08-04, 07:35
Medlem
FatBadgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Men vänta lite nu här! Här kommer du med ny info om att Catten finns på en dejtingsida utan att backa upp dina påståenden.

Säger inte att du hittat på, men jag kan nog tala för alla här när jag säger att vi vill se screenshots. Tänker inte bli medlem på den sidan.

Perfekt....se då till att det kommer bilder från alla som kommer med påstående om att det ska finnas bilder från Böda.

Det vill jag minnas är också ett påstående, dock har ingen av er nyttiga idioter fått fram en enda....

Så du har helt rätt, vänta lite nu.

Kasta inte bävrar i trähus
Citera
2017-08-04, 12:05
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatBadger
Perfekt....se då till att det kommer bilder från alla som kommer med påstående om att det ska finnas bilder från Böda.

Det vill jag minnas är också ett påstående, dock har ingen av er nyttiga idioter fått fram en enda....

Så du har helt rätt, vänta lite nu.

Kasta inte bävrar i trähus

Om man kommer med ny information, som att CH har ett konto på en viss sajt, så är det fruktansvärt enkelt att ta en skärmdump.
Om man däremot säger att CH exempelvis skaffat en ny soffa, så är det inte heller konstigt att folk vill se bilder, men sådana är inte lika lätta att ta.

Är det krångligt för dig att ta en skärmdump? Tänker du låta bli att ta en bara för att andra i tråden inte visat dig bilder som just du vill se?
Citera
2017-08-04, 12:27
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godzilla32
Hon står ju uppsatt som 31 år, det fyllde hon väl precis nyligen.
Det är ju det enda som stämmer av all den där texten.

Ev. uppdateras åldern automatiskt, utifrån det födelsedatum man en gång fyllt i vid registrering. Dvs. hon har inte nödvändigtvis uppdaterat sin profil manuellt på sistone.
Citera
2017-08-05, 10:33
Medlem
Har följt denna tråd länge (av och till) men aldrig kommenterat förrän nu, och måste säga att det verkar inte finnas någon klok människa här inne.
Hur kan man ha tid att följa någon person, som man dessutom inte verkar att känna, så aktivt som många här gör?

Jag tror inte att Catrin bryr sig om vad ni skriver, varken om henne eller hennes barn, och ni som kommer med egna teorier om vad hon lider av, hur har ni tid? Känner ni igen er själva i henne eller får ni för er att helt plötsligt googla på olika sjukdomar för att se vad som passar bäst in på henne?

Jag följer Catrin på hennes privata instagram, och av någon anledning får jag vara kvar, och det är förmodligen för att jag inte delat någon information varken här eller på andra sidor.

Jag tycker det är vidrigt det Catrin har gjort, men ni som påstår saker om Catrin som mamma, vad grundar ni egentligen det på? Catrin har kontakt med soc, det har hon tidigare nämnt på bloggen och hon har även delat inlägg på hennes privata instagram om det. Så soc har insyn i hennes vardag, men det är väl kanske något som man ogärna pratar om.
Att man anser att hon är en dålig mamma bla för att hon är barnfri det är ju löjligt. Jag har själv barn, dock är jag ej ensamstående, och även vi har barnvakt 1-2ggr i månaden för att vi i vår familj behöver det. Barnen tycker dessutom att det är roligt hos mormor som är barnvakt, vilket verkar vara detsamma för Catrin.

Verkar vara en hel del troll här, och moderatorn var håller du hus? Detta blir mer och mer en skvallertråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in