2016-09-18, 18:04
Medlem
GilGrissom82s avatar
Nu har hon precis lagt upp en bild på K2 på IG: "Nyklippt prins".

Med hashtaggen #mamaknowsbest
Citera
2016-09-18, 18:10
Medlem
sharkfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Välkommen! Relevant fråga!

Jag kollade och fick fram detta:
Tele2 Comviq, alltså kontantkort, till nummer 076094****.
Glömt bort vilka andra nummer hon har.

Om hon har abonnemang hade jag kanske tänkt att hon skulle ha några räkningar från telefonbolaget hos inkasso eller KFM, sådana har hittills inte postats i tråden (det vill säga, vid senaste koll fanns inga sådana).

Jag förstår.
Nu känner jag mig dock kluven.
Å ena sidan så skulle det skänka stor skadeglädje att beröva henne telefon och internet under tiden fram till finkan. Men å andra sidan så skulle vi gå miste om alla hennes tvångsmässiga självmål.
Svårt.
Citera
2016-09-18, 18:23
Medlem
Harambes avatar
Nu är jag inte insatt i ämnet, men läst igenom tråden och även hennes blogg/facebook och insta

Och om man skrollar ner till 2:a juli så skriver hon om ena ungens pappa och nämner han vid J? kan det vara samma J som var med på häktesförhandlingen? Och vad tror ni han tycker om att CH fortfarande är kriminell och blåser folk på pengar?
Lite far fetched kanske men man vet ju aldrig, Järna är ju inte så stort, inte Södertälje för den delen heller
Citera
2016-09-18, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harambe
Nu är jag inte insatt i ämnet, men läst igenom tråden och även hennes blogg/facebook och insta

Och om man skrollar ner till 2:a juli så skriver hon om ena ungens pappa och nämner han vid J? kan det vara samma J som var med på häktesförhandlingen? Och vad tror ni han tycker om att CH fortfarande är kriminell och blåser folk på pengar?
Lite far fetched kanske men man vet ju aldrig, Järna är ju inte så stort, inte Södertälje för den delen heller

Nej, det är nog absolut inte någon av barnens pappor, dom har hon omsorgsfullt stängt ute ur sitt (och barnens) liv
Citera
2016-09-18, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Nej, det är nog absolut inte någon av barnens pappor, dom har hon omsorgsfullt stängt ute ur sitt (och barnens) liv

Fast K2s pappa har hon ju enligt egen utsago god kontakt med, han har ju även träffat sin son vid åtminstonde 2 tillfällen under sommaren. Gissar även jag att det var han som fanns som stöd de senaste dagarna.
Citera
2016-09-18, 19:00
Medlem
Förstår inte hur folk egentligen kan vara så förvånade över den här människans beteende. Att hon inte tycks kunna lägga ihop ett och ett.

Jag hatar egentligen amatörpsykologer på internet. Men här är det väl ganska uppenbart att det handlar om en troligtvis ganska svårt psykiskt sjuk människa?

Hon är nog så sjuk att hon just nu i denna stund tror att rätten köper/har köpt hennes "dom har inte hunnit få biljetterna"

Hennes psykiska tillstånd hindrar henne från allt som har med konskekvenstänk att göra. Hon fattar inte.

Kom igen, en psykiskt frisk människa sitter inte och lurar småtjejer på konsertbiljetter under eget namn och ber om swish till sitt egna konto samtidigt som hon är under frivårdens kontroll.

Skulle bli förvånad om hon, när fallet tas upp i rätten - inte får genomgå en paragraf-7 undersökning
Citera
2016-09-18, 19:04
Medlem
Alltså vad händer nu egentligen? Vet att jag ställt frågan tidigare men när kan det tänkas bli rättegång?
Citera
2016-09-18, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linie
Alltså vad händer nu egentligen? Vet att jag ställt frågan tidigare men när kan det tänkas bli rättegång?
Det kan dröja väldigt länge. Upp till ett år säkert
Citera
2016-09-18, 19:38
Medlem
Den där J som hon skriver om är nog Joa Kim Boman som hon var till Polen med?
Citera
2016-09-18, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plexus100
Den där J som hon skriver om är nog Joa Kim Boman som hon var till Polen med?

Ja det tror jag med!
För vi vet ju att Catrin har ont om vänner, pga att hon blåst dom flesta på ett eller annat sätt?
Jag ser fram emot att läsa åklagarens kommentarer imorgon ( i hope) och hoppas att hon skyndar på åtalet!
Citera
2016-09-18, 20:14
Medlem
Jag tror också J som var med igår är Joa Kim som hon var med i Polen. Tror inte pappan till K2 släpper fru och barn för att finnas vid Catrins sida.
Citera
2016-09-18, 20:15
Medlem
henki420s avatar
Går barnen, eller jobbar mormor på Björckbackens förskola som brinner?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23547841.ab

För en normalt funtad människa är även väntan på rättegången en plåga. Att inte veta när den sker och om och när man ska in i fängelse och i så fall hur länge har hållit många vakna om nätterna. Förväntningarna är i regel värre än verkligheten. En öppen anstalt är väl som att bo på ett sunkigt vandrarhem ett par månader. För de jag träffat som gått igenom det här var tiden innan värst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in