Citat:
Ursprungligen postat av
Lillamig72
Pust och stön. Och jag som hoppades att rättegången var över nu, så jag kunde sluta följa den där usla damen och den här märkliga tråden.
Då blir hon "sjuk" och rättegången skjuts upp. Och hon blir även till råga på allt gravid. Vilket drama. Och så konstigt. Verkligen konstigt. Och ännu märkligare kanske det blir.
Kan inte den usla damen hamna i finkan snart så man får lite lugn och ro. Och slipper bli irriterad mer på alla hennes upptåg.
Jag instämmer till fullo...This is the Never Ending Story de luxe version...
Hade lixom du önskat att allt vore över (då jag själv hade unnat mig lite semester i huvudstaden ett par dagar på lyxhotell då rättegången skulle gått av stapeln) Men nog om detta. Så här kommer Catten sköta det hela (om du frågar hur jag tror det slutar)?
Nästa rättegång sker i höst...Hon hämtas in i tryggt förvar några dagar innan rättegången, hur jävla sjuk o gravid hon än är

Ett stort aber bara, möjligtvis hinner hon häktas innan dess då det till över 90% chans har begått nya bedrägerier...Ja, det är min version!!! Det finns 10% chans att hon inte begått nya bedrägerier så ska inte döma denna oskyldiga kvinna i förhand

Rättegången pågår i dagarna 2 eller 3...Sen kommer domen som givetvis ska överklagas...Om högre instans bemödar sig att pröva tingsrättens fällande dom så blir det nytt mål våren 2018...Puh, orkar inte skriva mer utan bara stönar o suckar

Men glädjs till fullo att hon berikar världen med ytterligare avkommor (nej, detta var ironi, inget annat)