2017-06-28, 00:14
Medlem
Heltutanklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Från 2017-03-31:

Hur gick det förresten med hennes medverkan i det omtalade (för oss okända) tv-program, som hon skrev om i slutet av mars?

Blev det någonsin av? Och har det i så fall bidragit till ökade inkomster så att hon kan betala av på skadestånden?

Lyxfällan?
Citera
2017-06-28, 00:32
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heltutanklass
Lyxfällan?

Nja, av inlägget (sanningshalt okänd) fick man snarare uppfattningen att hon blev smickrad över frågan att få delta som "känt" ansikte, så koncepet Lyxfällan var nog inte det program hon syftade på. (Även om det nog hade varit det mest passande programmet, för hennes eget bästa med tanke på den pågående skuldökningen).

Btw. en fråga som slår mig nu - har det någonsin i Lyxfällans historia varit någon deltagare som haft skulder i form av skadestånd till brottsoffer? Har själv inte sett så många avsnitt, så vore intressant att veta. Det verkar ju oftast handla om sms-lån, spelskulder, överkonsumtion etc. Men just BO-skadeståndsskulder, har det överhuvudtget förekommit i Lyxfällan? Om ja, hur ställde sig programledarna till det? Prioriterade de återbetalning av skadeståndet framför övriga skulder?
Senast redigerad av GilGrissom82 2017-06-28 kl. 00:36.
Citera
2017-06-28, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Nja, av inlägget (sanningshalt okänd) fick man snarare uppfattningen att hon blev smickrad över frågan att få delta som "känt" ansikte, så koncepet Lyxfällan var nog inte det program hon syftade på. (Även om det nog hade varit det mest passande programmet, för hennes eget bästa med tanke på den pågående skuldökningen).

Btw. en fråga som slår mig nu - har det någonsin i Lyxfällans historia varit någon deltagare som haft skulder i form av skadestånd till brottsoffer? Har själv inte sett så många avsnitt, så vore intressant att veta. Det verkar ju oftast handla om sms-lån, spelskulder, överkonsumtion etc. Men just BO-skadeståndsskulder, har det överhuvudtget förekommit i Lyxfällan? Om ja, hur ställde sig programledarna till det? Prioriterade de återbetalning av skadeståndet framför övriga skulder?

Har för mig att lyxfällan inte tar in deltagare som har ett brottsligt förflutet speciellt inte de som är dömda. Var någon som skrev det tidigare i den här tråden.
Citera
2017-06-28, 07:59
Medlem
Ouch1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mejamaja
Har för mig att lyxfällan inte tar in deltagare som har ett brottsligt förflutet speciellt inte de som är dömda. Var någon som skrev det tidigare i den här tråden.

Lika bra kanske inte ska man kunna få sina skulder raderade ifall man begått allvarlig och grov brottslighet som denna fuck-up rasmixare har gjort. Tycker det är synd om hennes barn. Hon försummar hela deras uppväxt genom att sätta sig i stora skulder och gör att dom aldrig kommer ha råd att hitta på saker med sina kompisar när mamman till Catrin Hedlund slutar betala allting. Skäms inte dom båda? 30 år och kan inte ens försörja sina barn utan mammans hjälp, jag kan inte undgå att klandra Anne Hedlund hon har ju misslyckats grovt med att uppfostra sin dotter.

Alla barn till föräldrar som beter sig som skit är inte alltid föräldrarnas fel. Men i Catrins fall så är det solklart att det är så, garanterat därför Catrins farsa flytta från Anne. Anne har förstört Catrin så det är egentligen Anne som borde ha den här tråden.
Citera
2017-06-28, 10:17
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lepostier
Hennes skulder (endast de ni har kontaktat) är alltså sammanlagt: 1.087.926 kr. (+räntor). Vi snackar alltså om skulder på över 1 mio. kr.
Riktigt så kan du inte räkna, eftersom ökningen hos Kronofogden antagligen beror på att ett antal av de skulder hon hade till de inkassobolag som UnicornMeat kontaktade tidigare nu gått vidare till Kronofogden.

Men nog har hon skulder så det räcker och blir över :O.
Citera
2017-06-28, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ouch1
Lika bra kanske inte ska man kunna få sina skulder raderade ifall man begått allvarlig och grov brottslighet som denna fuck-up rasmixare har gjort. Tycker det är synd om hennes barn. Hon försummar hela deras uppväxt genom att sätta sig i stora skulder och gör att dom aldrig kommer ha råd att hitta på saker med sina kompisar när mamman till Catrin Hedlund slutar betala allting. Skäms inte dom båda? 30 år och kan inte ens försörja sina barn utan mammans hjälp, jag kan inte undgå att klandra Anne Hedlund hon har ju misslyckats grovt med att uppfostra sin dotter.

Alla barn till föräldrar som beter sig som skit är inte alltid föräldrarnas fel. Men i Catrins fall så är det solklart att det är så, garanterat därför Catrins farsa flytta från Anne. Anne har förstört Catrin så det är egentligen Anne som borde ha den här tråden.

Även om föräldrar ibland har en negativ inverkan på sina barn så tycker jag inte att det är så i det här fallet. AH har ett arbete som hon går till och visar därmed arbetsmoral (något som CH inte uppvisat) Man måste också utgå ifrån att en person gör aktiva, egna val. CH har själv valt att gå denna väg - hon är inget offer för sin omgivning eller uppväxt. AH har idag inget lagligt ansvar att fostra eller stå för CH och hennes beteende.

AH kanske inte är helt oskyldig men hon är inte orsaken till att den här tråden är så stor. Kanske är hon till och med orsaken till att tråden inte är ännu större?
Citera
2017-06-28, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timespirit
Kan vi snälla låta bli att shamea (kom inte på svenska ordet) latrin för hennes sexuella liv? Ja hon har skaffat barn med tre olika pappor men det finns det många som gör. Tråden handlar om hennes brottsliga liv. Hon är ingen slampa och därmed basta.
Nej ingen slampa men av erfarenhet vet vi att en rad barn med olika pappor betyder problem med nära relationer och det stämmer bra i det här fallet. Vi vet också att hon har livslång fattigdom att erbjuda sina barn. Och trassel på längden och tvären. Jag tycker så oerhört synd om hennes oskyldiga barn. Hon vill hävda att hennes barn mår bra men med en sån ångestfylld och störd mamma kan man i längden inte må bra. Det är en omöjlighet. I hennes störning så ligger ju också tron i att hon har ett bra liv att erbjuda sina barn och det har hon inte. Snart år pappa till barn nr 3 ute ur bilden.
Citera
2017-06-28, 17:53
Medlem
Att hon dessutom sänder live på Insta (vilket hon gör var och varannan dag) med yngsta sonen bredvid sig och pratar om en ev fängelsedom, hur hon har pratat ihop sig med soc om hur det ska lösas, hur det var när polisen plockade in henne, om bedrägerierna mm mm och inte fattar att sonen faktiskt kan förstå vad hon säger! På frågan i liven om sonen vet nåt säger hon "nej nej, han vet inget! Han sitter med paddan när jag sänder live, han fattar inte!" Barn förstår mer än man tror! Stackars barn vilken ångest att veta att mamma kanske ska i fängelse!
Citera
2017-06-28, 22:42
Medlem
Fleschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
En person hörde av sig med något som i vanlig ordning kan bara ljug från CH:s sida, men detta delade han i alla fall: CH:s påstådda nya sportbil.

https://minfil.org/l1V6Pdb7b9/receiv...051126767.jpeg
https://minfil.org/haVePcb0be/receiv...051036767.jpeg

Om detta är sant borde KFM ha litet jobb nu. Trist att de inte följer henne på instagram.

Den första länken i ditt inlägg är så typiskt mytomanbeteende.
"Jag bytte ut skolbussen" - Latrin har alltså gjort sig av med skolbussen för en ny sportbil... Tills hon blir konfronterad med "får du plats med tre bilstolar?". Hon känner sig påhoppad och mer eller mindre anklagad för att vara en dålig mamma som hellre har en ytlig sportbil än en barnanpassad bil. Plötsligt har hon inte alls bytt ut skolbussen, utan har kvar den och ska använda båda bilarna. Bara en liten notering från min sida som bekräftar att hon är tvättäkta mytoman.

Du är helt sjuk i huvudet Catrin. Att du ens orkar försöka få folk tro att du lever the fancy life fortfarande när du är avslöjad sedan långt tillbaka, ditt tragiska trasiga trash...
Citera
2017-06-29, 07:18
Medlem
Heltutanklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelebrateLife
Även om föräldrar ibland har en negativ inverkan på sina barn så tycker jag inte att det är så i det här fallet. AH har ett arbete som hon går till och visar därmed arbetsmoral (något som CH inte uppvisat) Man måste också utgå ifrån att en person gör aktiva, egna val. CH har själv valt att gå denna väg - hon är inget offer för sin omgivning eller uppväxt. AH har idag inget lagligt ansvar att fostra eller stå för CH och hennes beteende.

AH kanske inte är helt oskyldig men hon är inte orsaken till att den här tråden är så stor. Kanske är hon till och med orsaken till att tråden inte är ännu större?

Om mamman lärt Catrin redan i ung ålder hur man hanterar pengar och även lärt henne enkla saker som att man inte får ljuga eller stjäla för då blir det konsekvenser.

Då hade inte Catrin hållt på som den seriemyttoman, *RB:are och ohederliga kräk hon är.

Uppenbarligen så förstår hon inte vilken parasit hon är på sin omgivning och utnyttjar allt från bidrag till okända främlingar som i god tro köper biljetter av henne i olika medier där dom litar på henne.

Men ärligt talat, man borde kunna lita på henne för hon kan inte vara särskilt snabbt med sin skolios-rygg. Skolios blir krokig rygg för att benen är olika långa har jag för mig så om nån ser henne och konfronterar henne så är hennes smartaste försvarsmetod att lägga sig ned och spela död. Alla hennes grannar vet vad hon är för en rutten människa och det är flertalet föräldrar som aktivt lämnar lekparken när hon och hennes bastarder kommer dit för att leka enligt en vän som bor där och har barn.

Hon måste må jävligt dåligt nu när hon ska in i fängelset och barnen antagligen ska vara med sina fäder..
(*Rasblanderska får man ju konstigt nog inte skriva.)
Citera
2017-06-29, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flesch
Den första länken i ditt inlägg är så typiskt mytomanbeteende.
"Jag bytte ut skolbussen" - Latrin har alltså gjort sig av med skolbussen för en ny sportbil... Tills hon blir konfronterad med "får du plats med tre bilstolar?". Hon känner sig påhoppad och mer eller mindre anklagad för att vara en dålig mamma som hellre har en ytlig sportbil än en barnanpassad bil. Plötsligt har hon inte alls bytt ut skolbussen, utan har kvar den och ska använda båda bilarna. Bara en liten notering från min sida som bekräftar att hon är tvättäkta mytoman.

Du är helt sjuk i huvudet Catrin. Att du ens orkar försöka få folk tro att du lever the fancy life fortfarande när du är avslöjad sedan långt tillbaka, ditt tragiska trasiga trash...

Nu behöver hon nästan en skolbuss dock. Hon hintar om att hon ska få tvillingar. Hoppas självklart att det är skitsnack.
Citera
2017-06-29, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heltutanklass
Om mamman lärt Catrin redan i ung ålder hur man hanterar pengar och även lärt henne enkla saker som att man inte får ljuga eller stjäla för då blir det konsekvenser.

Då hade inte Catrin hållt på som den seriemyttoman, *RB:are och ohederliga kräk hon är.

Uppenbarligen så förstår hon inte vilken parasit hon är på sin omgivning och utnyttjar allt från bidrag till okända främlingar som i god tro köper biljetter av henne i olika medier där dom litar på henne.

Men ärligt talat, man borde kunna lita på henne för hon kan inte vara särskilt snabbt med sin skolios-rygg. Skolios blir krokig rygg för att benen är olika långa har jag för mig så om nån ser henne och konfronterar henne så är hennes smartaste försvarsmetod att lägga sig ned och spela död. Alla hennes grannar vet vad hon är för en rutten människa och det är flertalet föräldrar som aktivt lämnar lekparken när hon och hennes bastarder kommer dit för att leka enligt en vän som bor där och har barn.

Hon måste må jävligt dåligt nu när hon ska in i fängelset och barnen antagligen ska vara med sina fäder..
(*Rasblanderska får man ju konstigt nog inte skriva.)

Har du levt efter allt din mamma lärt dig? Om det är en störning som CH har så spelar det ingen roll vilka värderingar man får hemifrån. CH är vuxen nog att stå för sina egna handlingar och hittills har hon helt uppenbarligen tagit fel beslut majoriteten av gångerna. Det är olyckligt för hennes barn.

Varför hennes sexliv och preferenser stör dig så mycket förstår jag inte och det är helt ovidkommande. Det finns fler mammor som är gravida nu med sin tredje pappa och det är deras egna val - inte ditt.

Det finns mer lämpliga forum för dig att vädra dina åsikter än det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in