Om det här tagits upp ber jag om ursäkt, håller på och läser tråden. Är på runt sida 400 (jobbajobbajobba!)
Vad gäller spekulationen om vad Latrin Hedcunt försörjer sig på:
Det har varit tal om prostitution och jag tror att hon kan kompartmenalisera ett sådant förehavande bra med tanke på hur hon viftar bort vad hon gjort och vad folk tycker om henne. (Nu tycker jag inte man ska skämmas för att man säljer sex men det tycker ju många i samhället.)
Men en idé dök upp när jag läste läkarintyget till tingsrätten. Det stod ''sitter i kundtjänst''. Så... snuskprat i telefon? Alltså telefonsexlinje. Har en vän som gjort det och det är ganska lukrativt. Man kan ju tjäna mer pengar på att cama live men hon kan kanske inte riskera att allmänheten får reda på det, 'kändis' som hon är. Hon måste vara rosenrasande för det för hon har ju det som krävs för camshows. Smal med billiga sillisar. (Synd på ansiktet bara.)
Hon kan jobba i bekvämligheten av sitt eget hem när Knoddarna är på dagis, dock drar man inte in så mycket pengar på dagtid. Mest kvällar och helger av förklarliga skäl. Så där kanske en delförklaring till varför mormor får vara barnvakt så mycket?
Har en bekant som jobbat med detta och det gick för henne utmärkt att kombinera med socialbidrag. Inga problem alls för företaget att sätta in det på någon annans konto så soc inte drog in bidraget.
Hon är ju ökänd i Järna så om hon jobbar i kundtjänst någonstans däromkring tror jag det skulle läckt ut och letat sig till den här tråden.
Vad säger du Catrin? Fick jag dig nu? (Haha av någon anledning ändrade autocorrect till Fick jag dick nu?