2017-06-08, 05:12
Medlem
heropsychodreamers avatar
Edit

Om det här tagits upp ber jag om ursäkt, håller på och läser tråden. Är på runt sida 400 (jobbajobbajobba!)

Vad gäller spekulationen om vad Latrin Hedcunt försörjer sig på:

Det har varit tal om prostitution och jag tror att hon kan kompartmenalisera ett sådant förehavande bra med tanke på hur hon viftar bort vad hon gjort och vad folk tycker om henne. (Nu tycker jag inte man ska skämmas för att man säljer sex men det tycker ju många i samhället.)

Men en idé dök upp när jag läste läkarintyget till tingsrätten. Det stod ''sitter i kundtjänst''. Så... snuskprat i telefon? Alltså telefonsexlinje. Har en vän som gjort det och det är ganska lukrativt. Man kan ju tjäna mer pengar på att cama live men hon kan kanske inte riskera att allmänheten får reda på det, 'kändis' som hon är. Hon måste vara rosenrasande för det för hon har ju det som krävs för camshows. Smal med billiga sillisar. (Synd på ansiktet bara.)

Hon kan jobba i bekvämligheten av sitt eget hem när Knoddarna är på dagis, dock drar man inte in så mycket pengar på dagtid. Mest kvällar och helger av förklarliga skäl. Så där kanske en delförklaring till varför mormor får vara barnvakt så mycket?

Har en bekant som jobbat med detta och det gick för henne utmärkt att kombinera med socialbidrag. Inga problem alls för företaget att sätta in det på någon annans konto så soc inte drog in bidraget.

Hon är ju ökänd i Järna så om hon jobbar i kundtjänst någonstans däromkring tror jag det skulle läckt ut och letat sig till den här tråden.

Vad säger du Catrin? Fick jag dig nu? (Haha av någon anledning ändrade autocorrect till Fick jag dick nu?
Senast redigerad av heropsychodreamer 2017-06-08 kl. 05:25. Anledning: Glömde
Citera
2017-06-08, 07:40
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Om det här tagits upp ber jag om ursäkt, håller på och läser tråden. Är på runt sida 400 (jobbajobbajobba!)

Vad gäller spekulationen om vad Latrin Hedcunt försörjer sig på:

Det har varit tal om prostitution och jag tror att hon kan kompartmenalisera ett sådant förehavande bra med tanke på hur hon viftar bort vad hon gjort och vad folk tycker om henne. (Nu tycker jag inte man ska skämmas för att man säljer sex men det tycker ju många i samhället.)

Men en idé dök upp när jag läste läkarintyget till tingsrätten. Det stod ''sitter i kundtjänst''. Så... snuskprat i telefon? Alltså telefonsexlinje. Har en vän som gjort det och det är ganska lukrativt. Man kan ju tjäna mer pengar på att cama live men hon kan kanske inte riskera att allmänheten får reda på det, 'kändis' som hon är. Hon måste vara rosenrasande för det för hon har ju det som krävs för camshows. Smal med billiga sillisar. (Synd på ansiktet bara.)

Hon kan jobba i bekvämligheten av sitt eget hem när Knoddarna är på dagis, dock drar man inte in så mycket pengar på dagtid. Mest kvällar och helger av förklarliga skäl. Så där kanske en delförklaring till varför mormor får vara barnvakt så mycket?

Har en bekant som jobbat med detta och det gick för henne utmärkt att kombinera med socialbidrag. Inga problem alls för företaget att sätta in det på någon annans konto så soc inte drog in bidraget.

Hon är ju ökänd i Järna så om hon jobbar i kundtjänst någonstans däromkring tror jag det skulle läckt ut och letat sig till den här tråden.

Vad säger du Catrin? Fick jag dig nu? (Haha av någon anledning ändrade autocorrect till Fick jag dick nu?

Var du bara tvungen att projicera dina telefonsex-fantasier på Latrin?

Catrin har/hade (vet ej hur det ligger till) ett helt vanligt jobb som hon förvisso ofta är sjuk ifrån. Tydligen kundtjänst eftersom hon uppger det i sjukintyg och vid polisförhör. Ingen känner till företaget, och det är nog bra. Så får hon jobba ifred.

Prostitution har det spekulerats friskt kring. Finns inget bevis för att hon sysslar med sånt. Så släpp det med.
Citera
2017-06-08, 08:31
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Catrin har/hade (vet ej hur det ligger till) ett helt vanligt jobb som hon förvisso ofta är sjuk ifrån. Tydligen kundtjänst eftersom hon uppger det i sjukintyg och vid polisförhör. Ingen känner till företaget
Jag tror inte heller att hon sysslar med telefonsex. Jag tror inte heller att hon jobbar på en normal kundtjänst. Den enkla förklaringen är att hon helt enkelt inte jobbar, överhuvudtaget. Catrin har ingen förmåga eller vilja att jobba för sitt uppehälle, det är väl tydligt för alla som följt denna tråd?

Att hon anger "kundtjänst" i läkarintyg och polisförhör är ju enbart en chimär, något hon säger för att framstå som en mer normal människa. Hade hon faktiskt jobbat så hade det synts i hennes sociala mediekanaler. Förut när hon "jobbade" som någon slags hangaround till en turk-tatuerare i ett industriområde i Alby (#elite #glamour #finsmakare) så gjorde hon ju inte annat än att posta svankande selfies när hon stod och åmade sig i studion.
Citera
2017-06-08, 09:05
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Jag tror inte heller att hon sysslar med telefonsex. Jag tror inte heller att hon jobbar på en normal kundtjänst. Den enkla förklaringen är att hon helt enkelt inte jobbar, överhuvudtaget. Catrin har ingen förmåga eller vilja att jobba för sitt uppehälle, det är väl tydligt för alla som följt denna tråd?

Att hon anger "kundtjänst" i läkarintyg och polisförhör är ju enbart en chimär, något hon säger för att framstå som en mer normal människa. Hade hon faktiskt jobbat så hade det synts i hennes sociala mediekanaler. Förut när hon "jobbade" som någon slags hangaround till en turk-tatuerare i ett industriområde i Alby (#elite #glamour #finsmakare) så gjorde hon ju inte annat än att posta svankande selfies när hon stod och åmade sig i studion.

Jag tror att hon jobbade ett par veckor för någon månad sedan (under toa-selfie/hiss-selfie eran), men att den (prov)anställningen blev kortvarig på grund av det trassliga liv som hon lever. Det här med att upprätthålla långvariga relationer, såväl privata som offentliga, tycks vara en omöjlighet då de i grunden bygger pålitlighet och kontinuitet.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2017-06-08 kl. 09:08.
Citera
2017-06-08, 11:36
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Jag tror att hon jobbade ett par veckor för någon månad sedan (under toa-selfie/hiss-selfie eran), men att den (prov)anställningen blev kortvarig på grund av det trassliga liv som hon lever. Det här med att upprätthålla långvariga relationer, såväl privata som offentliga, tycks vara en omöjlighet då de i grunden bygger pålitlighet och kontinuitet.
Exakt, å skulle Catten mot alla ods, bli beviljad skuldsanering skulle hon fucka upp det dag ett. Catrin ditt jävla mongo.
Citera
2017-06-08, 11:37
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Hon kan verkligen inte låta bli riktigt...
http://i.imgur.com/9IXYDph.jpg
http://i.imgur.com/22KqykR.png
Är hon gravid?
Citera
2017-06-08, 12:22
Medlem
På bloggbevakning finns ett mail från tingsrätten där de skriver att ett besked angående läkarintyget kommer imorgon. Jag ser fram emot att få se hur rätten resonerar kring det inlämnade dokumentet!
Citera
2017-06-08, 13:05
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinFromHood
Är hon gravid?

Enligt henne själv så är hon det.
Vi andra tror att det bara är en brakskit som fastnat på tvären.
Citera
2017-06-08, 15:43
Medlem
vonDunajewskans avatar
Det behövs seriöst en ny sammanfattning här, som kan ta vid där den gamla slutade. Någon (som inte är jag) som känner sig manad...?

Ja, jag har saknat er med.
Citera
2017-06-08, 15:58
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Var du bara tvungen att projicera dina telefonsex-fantasier på Latrin?

Brukar du anta att alla du inte kan se könet på är män? Eller tror du att kvinnor ofta sitter och fantiserar om telefonsex?

Anledningen till att jag gissade på telefonsex är inte att jag har något behov att hon ska göra något som många ser som "dirty" utanför normen. Eftersom jag ser telefonsex som vilket jobb som helst som det inte är något fel med. Det är du som tror att jag har något egenintresse i att hon gör det, Vilket betyder att du antar att alla har samma syn på telefonsex som du. Så DU kan sluta projicera på MIG tack.

Här nedan ponerar jag att hon inte dom senaste månaderna levt på bedrägeri pengar (vilket inte alls ska ses som att jag är övertygad om det.) Och att mamman inte kan bidra med pengar till onödig vardagslyx. Jag frågar er alltså inte, jag vill redovisa hur jag resonerade.

Hon kan ingenting utom att "hustla", hon har inte gått gymnasiet och hon är förmodligen inte socialt kompetent nog att hålla sig väl med arbetskamrater eftersom hon ljuger om allt och verkar beroende av att dela sin grandiosa självbild. Vilket annat jobb skulle hon kunna jobba så få timmar, vara sjuk så ofta och ändå ha råd med så mycket mer än en ensamstående småbarnsmamma med liknande utbildningsnivå? Så tänkte jag. Jag tänkte alltså inte att det skulle vara najs att höra Latrin stöna i luren.
Senast redigerad av heropsychodreamer 2017-06-08 kl. 16:13. Anledning: Glömde
Citera
2017-06-08, 16:04
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Det behövs seriöst en ny sammanfattning här, som kan ta vid där den gamla slutade. Någon (som inte är jag) som känner sig manad...?

Ja, jag har saknat er med.

Ja verkligen och välkommen tillbaka! Jag skulle också gärna se en sammanfattning av alla rykten om någon känner sig manad...
Citera
2017-06-08, 18:17
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
Ja verkligen och välkommen tillbaka! Jag skulle också gärna se en sammanfattning av alla rykten om någon känner sig manad...
Ta dina rykten i skvallerforumet istället, diskutera kring brott är topic inte om det säljs sex eller pojkvänner. ABoK sämst moderera tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in