Citat:
Ursprungligen postat av
Ventoroso
Ja konsekvenstänkandet är 0 och det är nog detta och andra faktorer som gör tråden så fascinerande samt att det är svårt och förstå hennes handlande. Som människa förväntar vi oss vissa givna reaktioner/handlingar i vissa situationer. Catten gör ofta något annat som skadar henne och hennes omgivning. Vissa mönster går igen som att det i hennes mörka stunder ofta kommer "good news". Tror faktiskt hon avslöjade graviditeten redan i hennes nyårsinspelning i pojkvännens lägenhet. Då nämndes det att dom snart skulle komma med ett avslöjande. Var hon i v 4-5 då blir det "leverans" lagom till rättegången i slutet av augusti. En sann "big good news" kommer nog bara i de mörkaste av stunder. Och jag tror att hon på något sätt, trots 0 i konsekvens, har planerat in ett barn för att försöka störa rättvisans gilla gång.
En gissning/känsla hos mig:
Det är inte samma pojkvän som vid årsskiftet.
Inte längre bilder på mat, matlagning, ansiktsmasker i badrummet osv, från den dåvarande pojkvännens bostad... Av den dåvarande såg vi enbart händerna, medan den nuvarande har varit med på bild både helkroppsligt och ansiktet gömt bakom solbrillor... Dessutom samtliga bilder tagna utomhus.
Så förutom min gissning att denna pojkvän är ganska färsk, är jag villig att sätta en (ärligt förtjänad) slant på "skendräktighet" och ett "missfall" kring augusti... Kan lägga in att vi snart får se bilder från en utlandsresa och att den sk "njurbäcksinflammationen" är som bortblåst... 😜