Hmmm... Enligt lokaltidningens web har det brunnit i en lägenhet i Järna under kvällen. På Mossvägen av alla ställen. Galopp i huvudet, vem bor på Mossvägen? En anmälan om vårdslöshet är gjord av polisen. En person är förd till sjukhus med helikopter. Catrin, du har väl inte lekt med elden? http://www.lt.se/blaljus/brander/tv-...lanshelikopter
Menååh. Skulle inte förvåna mig om att detta handlar isåfall om ett nytt bedrägeriförsök. Få ut lite slantar från hemförsäkringen med att tutta på sin lägenhet...
Menååh. Skulle inte förvåna mig om att detta handlar isåfall om ett nytt bedrägeriförsök. Få ut lite slantar från hemförsäkringen med att tutta på sin lägenhet...
Var det på mossvägen 10?
Senast redigerad av Magnusperfektanka 2017-06-07 kl. 21:38.
Är det inte lite tveksamt om en försäkringsbedragare får teckna hemförsäkring? Eller att hon skulle ha ekonomi för sådant.
Kan ingen springa ner och kika vilken lägenhet/gata det är som har brunnit så kan vi släppa eventuella hypotesdiskussioner?
Edit: Om man jämför bilderna (från filmen) från inslaget på ovan givna länk med street view verkar det ej vara mossvägen 52 som har brunnit, utan mossvägen 80 (?).
Oklart såklart om den adressen dom filmar är huset som brunnit, eller om de bara filmar en polisbil /räddningstjänst bil som står där.
Däremot intervjuas polisen med brandbil utanför Catrins adress ? Dom blå/gråa papperskorgarna syns i bakgrunden, dock finns dom längst med hela mossvägen i princip. Ingen som kan springa ner och konfirmera?
Senast redigerad av Niso 2017-06-07 kl. 21:51.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!