Citat:
Ursprungligen postat av
slaskhasen4
Det som är lite intressant när det gäller hennes morsa är:
Catrin dömdes ju tidigare för iaf en resa som aldrig blev bokad.
Den 2015-10-17 så får hon in en summa på 40.000 märkt med Kerstin H , troligtvis samma sekund så swishar hon över pengarna till Catrin.
Alltså, hennes morsa måste ju undrat vad det va för 40.000 som kom från någon för henne helt okänd Kerstin H?
Hon vet väl troligen att hennes dotter vid den tidpunkten är under utredning för bedrägeri?
Sen får man ju se det såhär med, Catrin kan ju mycket väl haft tillgång till sin morsas konto och tagit ut pengarna själv (om man tänker långsökt).
Men det jag vill få fram är, borde inte morsan ha ställt sig frågande till hur hennes dotter som hon ger pengar, helt plötsligt får in 40.000 från en Kerstin H när hennes dotter dessutom är under utredning?
Det fetmarkerade:
Jo då, mamman visste precis vad Catrin Hedlund höll på med. Hon betalade då (och betalar fortsatt) hennes hyra, nöjen och bil. Ingen normalt människa (utan uppsåt) hade utan vidare tagit emot 40.000 kronor av ett stackars offer och sedan fört över 30.000 kr av dessa till sin dotter som på den tiden till och med hade blivit
DÖMD för bedrägeri. När det stackars offret ringde mamman svarade hon iskallt att "det visste hon inte", och lade sedan på röret men behöll ändå pengarna - istället för att skicka tillbaka det hon hade behållit och tvinga sin dotter att betala tillbaka resterande av de 40.000 kr. till sitt brottsoffer.
Jag står fortfarande fast vid att mamman har fungerat som målvakt och därför, självfallet, också bör straffas för det här. Tyvärr tror jag att narcissisten (och möjligtvis också psykopat) Catrin Hedlund har manipulerat och hjärntvättat sin mamma till att göra det här för henne. Som tidigare talare har skrivit har hon otroligt många likheter med Arbogakvinnan. De är läskigt lika.