2017-06-02, 19:51
Medlem
http://i.imgur.com/l0RLKsn.png
En av de bättre dagarna på länge...
#rentpsykiskt
Citera
2017-06-02, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Har hon någon aktiv blogg? Hittar ingen....?

Nä hon ska ta det lugnt på sociala medier ett tag. 😂
Citera
2017-06-02, 19:57
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Nä hon ska ta det lugnt på sociala medier ett tag. 😂

haha okej. Funkar ju sådär
Citera
2017-06-02, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaskhasen4
Det som är lite intressant när det gäller hennes morsa är:

Catrin dömdes ju tidigare för iaf en resa som aldrig blev bokad.

Den 2015-10-17 så får hon in en summa på 40.000 märkt med Kerstin H , troligtvis samma sekund så swishar hon över pengarna till Catrin.

Alltså, hennes morsa måste ju undrat vad det va för 40.000 som kom från någon för henne helt okänd Kerstin H?

Hon vet väl troligen att hennes dotter vid den tidpunkten är under utredning för bedrägeri?

Sen får man ju se det såhär med, Catrin kan ju mycket väl haft tillgång till sin morsas konto och tagit ut pengarna själv (om man tänker långsökt).

Men det jag vill få fram är, borde inte morsan ha ställt sig frågande till hur hennes dotter som hon ger pengar, helt plötsligt får in 40.000 från en Kerstin H när hennes dotter dessutom är under utredning?

Det fetmarkerade:

Jo då, mamman visste precis vad Catrin Hedlund höll på med. Hon betalade då (och betalar fortsatt) hennes hyra, nöjen och bil. Ingen normalt människa (utan uppsåt) hade utan vidare tagit emot 40.000 kronor av ett stackars offer och sedan fört över 30.000 kr av dessa till sin dotter som på den tiden till och med hade blivit DÖMD för bedrägeri. När det stackars offret ringde mamman svarade hon iskallt att "det visste hon inte", och lade sedan på röret men behöll ändå pengarna - istället för att skicka tillbaka det hon hade behållit och tvinga sin dotter att betala tillbaka resterande av de 40.000 kr. till sitt brottsoffer.

Jag står fortfarande fast vid att mamman har fungerat som målvakt och därför, självfallet, också bör straffas för det här. Tyvärr tror jag att narcissisten (och möjligtvis också psykopat) Catrin Hedlund har manipulerat och hjärntvättat sin mamma till att göra det här för henne. Som tidigare talare har skrivit har hon otroligt många likheter med Arbogakvinnan. De är läskigt lika.
Citera
2017-06-02, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
#rentpsykiskt

Hon är inte så bra på att lura mig (oss). Jag är helt övertygat om att hela hennes värld håller på att rasa samman, men att hon kämpar in i det allra sista för att hålla uppe en "bra fasad" för oss, som hon tror att hon kan lura.

Stackars hennes barn som får vara med i hela den här cirkusen skapad av deras egna mamma, som även hänger ut deras ansikten och liv för allmän beskådan. Därutöver vill jag även flika in en kommentar nu när vi pratar om barnen: Det är aldrig, aldrig okej att skriva att barnen är missfoster, vad tänkte du som skrev det? Mammans psykopati ska inte drabba hennes barn som aldrig bett om att få ha en sådan person till mamma. De lider tillräckligt redan och vi bör inte bidra till att förvärra läget för dessa stackars barnen, föreställ dig själv: En mamma som har blivit på smällen med flera olika män. Inget stadig förhållande. Inga (edit: lagliga) pengar. Inget fast jobb. Inget körkort (på grund av rattfylla). Inga vänner. Ingen empati. Mytoman. Kriminell - Kan fortsätta i all oändlighet, men måste tyvärr avsluta här

Leave the kids alone! som Chris Crocker hade sagt.
Senast redigerad av lepostier 2017-06-02 kl. 20:19.
Citera
2017-06-02, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
#rentpsykiskt

Tack för att du laddar upp bild!

Catrin, du lurar ingen. Vi vet att du mår skit, och det är helt befogat.
Citera
2017-06-02, 20:47
Medlem
Attityds avatar
Här sänder hon live video ( från Dec. dock)
https://www.facebook.com/catrin.hedl...type=3&theater
Citera
2017-06-02, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lepostier
Det fetmarkerade:

Jo då, mamman visste precis vad Catrin Hedlund höll på med. Hon betalade då (och betalar fortsatt) hennes hyra, nöjen och bil. Ingen normalt människa (utan uppsåt) hade utan vidare tagit emot 40.000 kronor av ett stackars offer och sedan fört över 30.000 kr av dessa till sin dotter som på den tiden till och med hade blivit DÖMD för bedrägeri. När det stackars offret ringde mamman svarade hon iskallt att "det visste hon inte", och lade sedan på röret men behöll ändå pengarna - istället för att skicka tillbaka det hon hade behållit och tvinga sin dotter att betala tillbaka resterande av de 40.000 kr. till sitt brottsoffer.

Jag står fortfarande fast vid att mamman har fungerat som målvakt och därför, självfallet, också bör straffas för det här. Tyvärr tror jag att narcissisten (och möjligtvis också psykopat) Catrin Hedlund har manipulerat och hjärntvättat sin mamma till att göra det här för henne. Som tidigare talare har skrivit har hon otroligt många likheter med Arbogakvinnan. De är läskigt lika.

Catrin hade inte blivit dömd när hon blåste den kvinnan på 40 000. Det skedde i oktober 2015 och Catrin blev dömd i maj 2016.
Citera
2017-06-02, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Här sänder hon live video ( från Dec. dock)
https://www.facebook.com/catrin.hedl...type=3&theater

Den funkar inte. Har hon redan hunnit radera den tro?
Citera
2017-06-02, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans

Funkar fin-fint för mig! Innehållet är dock allt annat än fin-fint!
Citera
2017-06-02, 21:13
Medlem
Citat:

Den funkar för mig
Citera
2017-06-02, 21:14
Medlem
Citat:
Catrin hade inte blivit dömd när hon blåste den kvinnan på 40 000. Det skedde i oktober 2015 och Catrin blev dömd i maj 2016.

My bad. Var helt säker på att det skedde i oktober 2016, alltså efter hon blev dömd i maj 2016.

Jag håller dock fortfarande fast vid att mamman borde ha skickat tillbaka pengarna (som hon behöll) när kvinnan berättade att Catrin hade lurat henne på dessa. Samt ifrågasätta hur eller varför dessa pengar hade kommit till henne (med Catrin som slutdestination).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in