2017-05-20, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomii
Dom gjorde väl slut och blev tillsammans igen samma dag typ? A la fjortis stil.

Korrekt.
Citera
2017-05-20, 12:25
Medlem
Och än en gång har Catten af Tälje instagrammat. Det där med att vara konsekvent är inte riktigt hennes starka sida.
Citera
2017-05-20, 12:53
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
Och än en gång har Catten af Tälje instagrammat. Det där med att vara konsekvent är inte riktigt hennes starka sida.
Verkar inte vara några starkare känslor mellan de två om man utgår från hennes ansiktsuttryck.
Citera
2017-05-20, 13:17
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Verkar inte vara några starkare känslor mellan de två om man utgår från hennes ansiktsuttryck.

Dom verkar ju kära och glada. Catrin ser genuint till freds ut tycker jag. Tycker dock att det är väldigt omoget att hon går in och ut ur förhållande på Facebook så fort de har en fnurra på tråden, samt att hon hintar en del om att dom har det struligt. Jag undrar om han alls känner till att hon exponerar honom?

Hoppas det är en sjysst kille som visar henne att hon duger som den hon är. Isåfall har hon ett bra stöd från honom när det stormar i tillvaron.
Citera
2017-05-20, 14:54
Medlem
https://postimg.org/image/uw3dkthm5/
Hon tog bort bilden nyss av någon anledning...
Citera
2017-05-20, 15:08
Medlem
Hon skulle börja med att tänka efter innan hon publicerar något, istället för att tänka efteråt och sedan radera. Men med tanke på det som tråden egentligen handlar om, så är det väl helt enkelt så att hennes förmåga till konsekvensanalys inte är speciellt stor.

Hade det inte varit för att jag är utomlands just då, så hade jag tagit mig till Södertälje och tingsrätten bara för att få höra henne själv förklara bedrägerierna. Det hade varit värt både resan och hotellkostnaden! Nu får jag hoppas att någon kan ge en utförlig rapport istället.
Citera
2017-05-20, 21:22
Medlem
Contants avatar
Sista inlägget från henne på instagram?!! Någon som är bättre än mig på att få in detta i tråden?

Jag läser det och får bilden av att hon skall erkänna sina brott och att hon fått insikt i sin problematik, ska skriva en bok om sitt "nya ärliga liv" bl.a. och sen pricken över det berömda "i't": Hon får en kommentar från någon söt tjej som berömmer henne för att hon vågar erkänna tillslut, fortsätter med "peppord" och imponerad av hur stark Catten är som tagit sitt förnuft till fånga.

Sådan tolkning gjorde naiva jag i 15 sekunder tills jag läser svaret från Catten... Hon tvärnekar fortsättningsvis och menar att hon erkände sina brott förra åtalet men förnekar detta o.s.v.?!!

Är denna "kvinna" på jävla riktigt?!!
Citera
2017-05-20, 22:06
Medlem
426Hemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contant
Sista inlägget från henne på instagram?!! Någon som är bättre än mig på att få in detta i tråden?

Jag läser det och får bilden av att hon skall erkänna sina brott och att hon fått insikt i sin problematik, ska skriva en bok om sitt "nya ärliga liv" bl.a. och sen pricken över det berömda "i't": Hon får en kommentar från någon söt tjej som berömmer henne för att hon vågar erkänna tillslut, fortsätter med "peppord" och imponerad av hur stark Catten är som tagit sitt förnuft till fånga.

Sådan tolkning gjorde naiva jag i 15 sekunder tills jag läser svaret från Catten... Hon tvärnekar fortsättningsvis och menar att hon erkände sina brott förra åtalet men förnekar detta o.s.v.?!!

Är denna "kvinna" på jävla riktigt?!!

Instagram är nu borttagen
Citera
2017-05-20, 22:12
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 426Hemi
Hela kontot?
Citera
2017-05-20, 22:21
Medlem
Contants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 426Hemi

Hon är en saga för sig... Och då menar jag inte som Lisa Ekdahl en gång fortsatte den meningen
Citera
2017-05-20, 22:29
Medlem
Contants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Hela kontot?

Nej, det står att kontot är "privat" så hon dyker nog upp snart igen...
Citera
2017-05-20, 22:30
Medlem
426Hemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Hela kontot?

Den här sidan är tyvärr inte tillgänglig.

Länken kanske är trasig eller sidan kan ha tagits bort. Gå tillbaka till Instagram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in