2020-12-31, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellepenna79
Tror hen syftar på att alla fäder blev lurade att skaffa barn med henne då ingen av dem valt att frivilligt ha barn med C.
Om männen använt kondom så hade de sluppit bli lurade🙈. Eller ännu bättre gett fan i att ha sex😉 Men det är alltid lättast att anklaga tjejen än att inse att man behöver vara två för att göra barn🙄
Citera
2020-12-31, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Om männen använt kondom så hade de sluppit bli lurade🙈. Eller ännu bättre gett fan i att ha sex😉 Men det är alltid lättast att anklaga tjejen än att inse att man behöver vara två för att göra barn🙄

Det där resonemanget är så märkligt. Har du har sex enbart för att reproducera?

Ja, det krävs två för att göra barn - alltså borde det också vara två som bestämmer om man ska behålla barnet eller inte. Speciellt när man inte är i en relation.

Men du har rätt, männen borde använt kondom vilket jag är säker på att de alla ångrar bittert i efterhand.
Senast redigerad av Pellepenna79 2020-12-31 kl. 11:30.
Citera
2021-01-01, 23:00
Medlem
Det läggs nu upp många bilder på pappa och son. Och det är nu den första pappan, om han nu är det?, som varit inblandad efter födsel. Josef (pappan som fick fängelse för att han misshandlat bedragerskan) har visat en kort stubin tidigare. Frågan är hur länge han klarar av att leka mamma-pappa-4 barn innan han exploderar? Bedragerskan kommer göra sitt till genom att kräva lyx och solresor. Jag tror på en ganska snar explosion och då det kostar att ta fyra barn och en vuxen till solen kan det bli nya försäljningar av icke befintliga biljetter. Blir det när alla suktar efter konserter efter covid igen?
Citera
2021-01-02, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Det läggs nu upp många bilder på pappa och son. Och det är nu den första pappan, om han nu är det?, som varit inblandad efter födsel. Josef (pappan som fick fängelse för att han misshandlat bedragerskan) har visat en kort stubin tidigare. Frågan är hur länge han klarar av att leka mamma-pappa-4 barn innan han exploderar? Bedragerskan kommer göra sitt till genom att kräva lyx och solresor. Jag tror på en ganska snar explosion och då det kostar att ta fyra barn och en vuxen till solen kan det bli nya försäljningar av icke befintliga biljetter. Blir det när alla suktar efter konserter efter covid igen?

Var läggs alla dessa bilder upp?
Citera
2021-01-02, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utrikes
Var läggs alla dessa bilder upp?

www.picuki.com/profile/4barnsmamman__
Citera
2021-01-02, 16:19
Medlem
Hennes IG har jag givetvis koll på. Med din beskrivning av vad som läggs upp kändes det bara som om det var något jag missat.
Citera
2021-01-02, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utrikes
Hennes IG har jag givetvis koll på. Med din beskrivning av vad som läggs upp kändes det bara som om det var något jag missat.

Hon har lagt upp bilderna på sina händelser på Instagram.
Citera
2021-01-03, 00:43
Medlem
Hela den här ha-pappa-hemma-grejen är helt ny och spännande för Hedlundskan. Tidigare pojkvänner, innan barnen, har hon beslagtagit kontokort för och fått med på bedrägliga upplägg och blåst dem. Tror inte Josef är lika smidig i dom lägena. Dock lär en solresa snart vara inköpt. Alla bebisar har fått börja resa tidigt. Men skillnaden nu är att det blir betydligt dyrare med fler inblandade. Josef kanske blir ett tillskott vid planeringen av nya blåsningar då han verkar ha umgåtts med rätt folk tidigare.
Citera
2021-01-03, 17:49
Medlem
Det las upp en bild på den våldsamma pappan* och kvinnomisshandlaren Josef Toto Seyhan hållandes ungen på instagram. Den är nu borta. Tydligen så vill han inte att bilder lägga upp på honom då han inte vill associeras med Catrin pga sin familj och vänner. När inte ens en kvinnomisshandlare vill bli associerad med Catrin vet man att det är illa.

*Eftersom att det handlar om catrin så vet vi inte om han är pappan förrän faderskapstest genomförts.
Citera
2021-01-09, 20:30
Medlem
Citat:
Det där resonemanget är så märkligt. Har du har sex enbart för att reproducera?

Ja, det krävs två för att göra barn - alltså borde det också vara två som bestämmer om man ska behålla barnet eller inte. Speciellt när man inte är i en relation.

Men du har rätt, männen borde använt kondom vilket jag är säker på att de alla ångrar bittert i efterhand.

Varför läggs alltid ansvaret på att kvinnan ska skydda sig mot ofrivillig graviditet🙄. Vill man inte bli pappa så trär man på en kondom, punkt!
Citera
2021-01-10, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Varför läggs alltid ansvaret på att kvinnan ska skydda sig mot ofrivillig graviditet🙄. Vill man inte bli pappa så trär man på en kondom, punkt!

Hur är det med läsförståelsen? Jag skrev klart och tydligt att ja, männen skulle använt kondom och att de säkert ångrar sig bittert såhär i efterhand.
Men hur ger det henne rätten att bestämma att de ska bli pappa mot sin vilja?

Är helt övertygad att kvinnor som har sex utan skydd inte har det enbart
för att bli mammor.

Ditt argument är idiotiskt, punkt!
Senast redigerad av Pellepenna79 2021-01-10 kl. 10:53.
Citera
2021-01-13, 08:55
Medlem
Citat:
Hur är det med läsförståelsen? Jag skrev klart och tydligt att ja, männen skulle använt kondom och att de säkert ångrar sig bittert såhär i efterhand.
Men hur ger det henne rätten att bestämma att de ska bli pappa mot sin vilja?

Är helt övertygad att kvinnor som har sex utan skydd inte har det enbart
för att bli mammor.

Ditt argument är idiotiskt, punkt!
Min läsförståelse funkar utmärkt🤪. Din vrede angående att kvinnor väljer att föda oplanerade barn är skrämmande🙈. Vill man inte bli ofrivillig pappa så skyddar man sig el inte har sex. Det är inte svårare än så!!! Får jag gissa på att du är en man🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in