Citat:
Ursprungligen postat av
swesolider
Jag har suttit ett tag nu och gått igenom Cattens trans historik.
förutom en massa taxi resor, sprit och hotell samt vandrarhems nätter så är det otroligt mycket swish.
hon swishar otroligt mycket småsummor till olika kontantkort (trodde man var tvungen att ha registrerat nr för swich)
men ett nummer har 4 överföringar till sig som slutar på 84 var av ena är en strunt summa för att några dagar senare swisha 4400kr på 3 överföringar, vad rör sig detta om? en blåsning som började brännas?
sen är det många småsummor från mängder av folk runt i Sverige så det känns som hon har blåst folk på mindre belopp under tiden som inte har anmälts?
sen är det några som är på beloppet 1500kr som är till övre medelålders män. ( har florerat försäljning av sexuella tjänster) jag säger inte att det är detta men det är ett intressant belopp och intressanta personer.
sen är det två stycken B*man (*o) en yngre kvinna med ett mindre belopp för någon dag senare en äldre man som skickar över 2700kr, dem kan höra ihop men också vara var för sig?
sen är det uppenbart att hon har flera olika konton och att hennes mamma är väldigt medveten om vad som händer. överföringar i Sopot under finlandsfärjorna mm.
Jag satt och räkna ut hennes Polen resa, den som var så sjukt billig. vet inte om någon utav transaktionerna är biljettpriserna med den totala kostnade för resan till polen är : 8460,64kr. Så hennes billiga resa kostade nästa 8500kr och då hoppas jag att flyg samt boende är inräknat med svårt att tyda. Om jag sedan inte missminner mig så var det fyra dagars resa så det är 2115kr om dagen för en ensamstående tvåbarns mor med skulder långt över öronen.
Intressant analys!!!
Minns den "billiga" Polen resan hon skröt om, där inget kostade mer än typ 20:-, dessutom reste hon väl för 100:- å allt annat var typ gratis?
Att lägga närmare 9000:- på en 4 dagars budget resa till Polen av alla ställen är ju helt galet!
Dessa äldre män, undrar om de har en personlig relation till henne eller om även dom blivit blåsta, eller rentav fått ....hm valuta för pengarna??
Undrar även, vilket konto hon använder till insättningar som barnbidrag, underhållsstöd och ev socialbidrag, ev lön?
Tror inte detta syns alls på de konton som finns med i FUP eller så har jag missat det?
Kan finnas ännu mer att gräva i, misstänker jag....