2018-12-24, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arya.S
Kan någon fräscha upp mitt minne då jag inte hängt med sista tiden. Vem är pappa till barn 3?
Han ser asiatiskt ut, men hade för mig att den pappan var syrian?
Han heter S*m och är arab eller grek, den pappan.
*=a
Är inte asiat iallafall.
Citera
2018-12-24, 11:00
Medlem
Va tröttsam och patetisk hon är denna människa. Hon försöker febrilt att få lite relevans genom att försöka att blåsa liv i denna utdöende tråd på Fb med att berätta hur mycket hon shoppar och äter ute. Catrin, ALLT du köper och gör är lågbudget och ingen blir det minsta avundsjuk.

Jag tror inte heller hon sysslar med bedrägerier igen. Jag tror att alla bidrag hon får räcker till att köpa billiga trasor från Ellos och äta på något sunkigt sushiställe i Järna och tro att man lever lyxliv. För att äta på diverse snabbmatsställen verkar ju vara det hon lägger de mesta pengarna på även om hon vill ge sken av att vara en storshoppare.... 🤣

För övrigt var ”blombudet” från Circle K det roligaste på länge 🤣🤣🤣 Som någon här skrev, hon driver en av det roligaste humorbloggarna just nu. Även om det är helt omedvetet.
Citera
2018-12-24, 12:19
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Inga just nu. Jag har faktiskt svårt att se att hon skulle börja begå brott igen. Jag tror mer på sugardaddygrejjen eller att hon kommer försöka bli en "influencer" igen. Allt som ger snabba och enkla pengar.
Någon influenser kommer hon aldrig till att bli eller gör pengar på. Däremot har jag varit inne på ditt spår med en "sugardaddy" tidigare. Har svårt att se att hon riskerar sina barn en gång till. Hon vet vilken enorm tur hon hade. Hur illa jag än tycker om henne så tror jag inte på några regelrätta bedrägerier.

Jag tror mer på ett ekonomiskt tillskott av den håriga killen på kortet från Spanien eller ägaren till bilnyckeln (BMW) hon la ut på insta nyligen. Romansbedrägerier är inget nytt för henne och sköts det snyggt så....
Citat:
Ursprungligen postat av Pellepenna79
För övrigt var ”blombudet” från Circle K det roligaste på länge 🤣🤣🤣 Som någon här skrev, hon driver en av det roligaste humorbloggarna just nu. Även om det är helt omedvetet.
Eller hur! Titta bara på bilden av julgranen idag och jämför med bilden på deras julgran på insta 15/12 Hon måste tro att alla andra är lika verklighetsfrånvarande som hon själv är.
Citera
2018-12-24, 21:54
Medlem
Bloggbytet från GMs drömblogg Loppi tillbaka till Devote skedde efter ett inlägg. Ingen som har hört vad det berodde på? Karma? Någon BO som bloggar där?
Citera
2018-12-25, 07:34
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Bloggbytet från GMs drömblogg Loppi tillbaka till Devote skedde efter ett inlägg. Ingen som har hört vad det berodde på? Karma? Någon BO som bloggar där?

Ingen aning men hennes inlägg är bevarat för eftervärlden https://webcache.googleusercontent.c...&ct=clnk&gl=se

Sitter hon och kör samma inlägg varje gång hon byter blogg? Tycker att jag sett dessa rader
förut "deja vu"....
Citera
2018-12-25, 20:34
Medlem
Verkar hänga med sin sugar daddy, mkt julklappar, hotellnatt osv... trasiga människa.
Citera
2018-12-25, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Verkar hänga med sin sugar daddy, mkt julklappar, hotellnatt osv... trasiga människa.

Den hårige araben är hennes sällskap för natten. De lyssnar på blattemusik i hans ”fina” blattebil och han öppnar plånboken när det vaknas ”sällskap”.
Ingen är förvånad eftersom slöddertälje består av blattar och blattekillar är de enda som vill hänga med en tjej som Catrin.

God Jul Catrin.
Bli inte på smällen efter en vecka med den här bara.
Citera
2018-12-27, 09:19
Medlem
Skriver på IG att barnens besök var ett sponsrat inlägg och på sin blogg att hon gett biljetterna till sin mamma och äldsta barnen så menar hon att hon sponsrat dem för vem vill att hon finns med i reklamsammanhang?
Citera
2018-12-27, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Skriver på IG att barnens besök var ett sponsrat inlägg och på sin blogg att hon gett biljetterna till sin mamma och äldsta barnen så menar hon att hon sponsrat dem för vem vill att hon finns med i reklamsammanhang?

Ja hon sponsrar dem med sina pengar som kunde gått till BO.

Nä, nu ska jag gå till Ica och sponsra dem! Hej.
Citera
2018-12-27, 23:17
Medlem
GilGrissom82s avatar
Och nu en "spontanbokad" resa till London
Citera
2018-12-27, 23:32
Glöm inte skicka in all bevismaterial till rätta händer. Helt sjukt att inga instanser tvingar henne att betala... När tydligen cash finns.
Citera
2018-12-27, 23:54
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Glöm inte skicka in all bevismaterial till rätta händer. Helt sjukt att inga instanser tvingar henne att betala... När tydligen cash finns.

Tyvärr är det så att kfm bara kontrollerar vartannat år, det finns inga medel för att komma åt psykopaten i dagens läge. Och så har det sett ut länge - de är medgörliga under restriktioner men så fort de är "fria" faller de tillbaka i gamla mönster. Catrin är ett praktexempel; orsakar mycket skada men begår inte brott som renderar i längre fängelsestraff. Och nu är det väl mer eller mindre lagligt att begå mindre bedrägerier eftersom polisen inte utreder dessa, då de har fullt upp med alla skjutningar, bomber och mord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in