Citat:
Ursprungligen postat av
Lafven
Inga just nu. Jag har faktiskt svårt att se att hon skulle börja begå brott igen. Jag tror mer på sugardaddygrejjen eller att hon kommer försöka bli en "influencer" igen. Allt som ger snabba och enkla pengar.
Någon influenser kommer hon aldrig till att bli eller gör pengar på. Däremot har jag varit inne på ditt spår med en "sugardaddy" tidigare. Har svårt att se att hon riskerar sina barn en gång till. Hon vet vilken enorm tur hon hade. Hur illa jag än tycker om henne så tror jag inte på några regelrätta bedrägerier.
Jag tror mer på ett ekonomiskt tillskott av den håriga killen på kortet från Spanien eller ägaren till bilnyckeln (BMW) hon la ut på insta nyligen. Romansbedrägerier är inget nytt för henne och sköts det snyggt så....
Citat:
Ursprungligen postat av
Pellepenna79
För övrigt var ”blombudet” från Circle K det roligaste på länge 🤣🤣🤣 Som någon här skrev, hon driver en av det roligaste humorbloggarna just nu. Även om det är helt omedvetet.
Eller hur! Titta bara på bilden av julgranen idag och jämför med bilden på deras julgran på insta 15/12

Hon måste tro att alla andra är lika verklighetsfrånvarande som hon själv är.