Citat:
Ursprungligen postat av
nemen1
Hon påstår på rätt många ställen att hon driver en av Sveriges största bloggar. Hur synar man det? Finns det samlad statistik över sånt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lurkarn
Det finns många verktyg för att kolla sånt, bloggportalerna själva för ju statistik.
Men jag tror att vi alla kan vara överens om att det inte finns en chans i helvete att hon hör till "dom största" oavsett hur man räknar.
Just nu verkar det ju bara vara Flashbackare och såna som har blivit lurade av henne som följer hennes tragisk blogg.
Okej, hon kanske sitter och uppdaterar sidan själv frenetiskt hemma för att generera träffar på bloggen, men det brukar bloggportalerna genomskåda ganska kvickt.
Sant! Just nu verkar det, som
Lurkarn säger, handla om FB:are och andra, kanske som läst om henne i tidningarna. När Nyheter24 skrev att hon hade 80 000 visade inlägg(!) senaste veckan hade hon redan blivit omskriven i två artiklar på LT, icke namngiven, men bara en googling bort
Ifall hon var en toppbloggare i ordets "rätta" bemärkelse innan det är svårt att säga definitivt, men som sagt: troligen inte. Hon bytte bloggplattform flera gånger, från vimedbarn till finest till nouw och nu till wordpress. Jag har svårt att förstå varför en uppskattad bloggare skulle göra det och varför så många läsare skulle hänga med i så många byten. Under hela vändan då hon skrev att D i Panetoz var pappa till barnet hon var gravid med kan jag tänka mig att hon skaffade sig många läsare.
Idag omnämns hon exempelvis inte här
http://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/TopLists och det gör väl vad jag ser de "riktiga" toppbloggarna.
Hon har 673 följare på instagram, vilket jag antar är ungefär vad många har vänner på facebook (inte jag då, men sådana som faktiskt använder facebook).
För att gå vidare på spåret instagram, som hon av outgrundlig anledning låser om nätterna... Hennes instagram (hon verkar förresten ha 4 konton varav 3 nu är låsta) är inte stället där de intressanta kommentarerna finns.
Det här kompletterar väl allt nystande i den här tråden med en del vittnesutsagor. Här nämns återigen turer kring vårdnad, CH:s familj och så lär vi känna släktingen "M" (se nedan) som hittills sammanfattar all samlad ilska på halva internet:
https://www.instagram.com/p/BEWU73woGS3/
Ett axplock (för allas trevnad har jag utelämnat alla jävla emojis och hashtaggar samt profilnamnen):
F: Framför allt; hur kan hon hålla på med det hon gör när hon har barn att ta hand om[?] läste i ViFöräldrar att hon ville köpa ett hus till sig och sina barn att bo i. Jaha, genom stulna pengar då eller?
(jag hittar inte ViFöräldrar-artikel, någon som vet?)
F: visst är ni släkt?
M: !! Hej.. Tyvärr så råkar jag vara det. Men det innebär inte att jag älskar henne precis. Hatar henne för vad hon gjorde mot min dotter[.] har oxå anmält henne till soc ang barnen. Satt på rättegången en tag o lyssna på hennes skit!!
M: !! Hon hotade mej oxå med att anmäla mej för nån månad sen., när jag skrev vikken looser hon är.. Och att hoppas soc tar hennes ungar från henne. Efter det blockade hon mej på fejjan.. Har aldrig vart vän med henne där!!! Och hon är psykopat... Ingen empati och ljuger sönder sej
F: Det förstår jag! Får man fråga vad hon gjorde mot din dotter? Hon verkar kunna gå över lik för att lura folk! Haha, mig skulle hon också anmäla... för förtal och ärekränkning
M: Hon lurade ner min dotter 2006 till turkiet o sa att de va 5 stjärnigt hotell., dom hamna i ett ruckel till hotell och sen ljög hon att flyget åker på kvällen fast den hade åkt på morgonen.. Min dotter stod på gatan medans horan festade bara.. Jag och min mamma fick skicka 7000kr så hon fick mat o en natt på hotell och flyg hem. Finns mycke jag vet om fittan och jaaaa.. Hon nattar ungarna sen drar hon ut o festar!!!!!
A: Men fyfan vad lågt!!!! vilken sjuk människa! Hur gammal var din dotter då?
M: Min dotter va då 19 år och första gången utomlands!!!
M: . Hennes morsa sa inget.. Hon är oxå totalt efterbliven. Catrin blåser alla.. Och kommer och fortsätta.. Tro mej
M: !! Vet du vad hon gör mer då!! jooo.. Åker till coop varje vecka och snor för typ 5000-6000kr varor. Kläder.skor.mat.. 5-6st Oxfile och lego .. Som hon sen säljer för halva priset på fejjan .. Hahaha.. Så jävla låg person asså
M: !!! Med andra ord så springer hennes barn i stulna kläder och skor.. Och leker med stulna leksaker.. Som hon oxå snor!!!!! Eftersom hon lever på soc så vet jag att hon köper ytterkläder från secondhand butiker till barnen.. Polarn o pyret overall för 60kr !!!! Hon är den största luffarn som går i ett par skor anser jag med tanke på att hon åker runt i butiker och snor grejjer oxå!!!
Nu
vet vi ju inte hur mycket här som är sant heller och då det här är människor som verkar ha blivit bedragna av CH så finns det förmodligen ingen hejd på vad negativt de kan tänkas skriva om henne. Å andra sidan är CH:s egen trovärdighet på minus till skillnad från dessa personers.
Så mycket ilska. Så många utropstecken.