Citat:
Ursprungligen postat av
JaredLeto
Det också ... det är väldigt mycket i "mejlet" som talar för att det är Catrin själv helt enkelt, som har författat detta lilla skämt. Hon måste leva ett extremt tråkigt liv som tror att någon vill höra henne föreläsa.
Tror precis som du, att Catrin lever ett väldigt trist liv, fattigt!
Rätt säker på att hon knappt några vänner, dessa har hon blåst, en kille nämner hon men det e i hennes egna drömvärld, grabbarnas ev kompisar fr dagis tror jag tittar åt ett annat håll när hon går förbi, det folktomma gymmet, sorry omklädningsrummet, e helt tomt på alla foton (va prova på 3 dagar slut nu? eller kommer det komma dagliga gym kort igen?)
Va sjutton gör hon hela dagarna? Sitter ensam i sin sunkiga lägenhet eller är hon ute och fikar, shoppar? (knappast hon har ju fan samma gamla trasor på sig varje dag) går på ansiktsbehandlingar, lunchar ute med vänner? Bio?
Det svaret kan vi redan-därav alla gamla foton hon lägger ut om och om igen....
Genom bloggen tror jag att hon kan låtsas, låtsas leva det livet hon drömmer om-att vara en host-host stor bloggare, en kändis, vad som helst eg än en ensam, arbetslös WT morsa!
Tillägg:
Som blåser till och med barn på pengar för att ha råd att själv tex dra på en Polen resa.
Om inte DET e ruttet ja då vet jag inte vad som kan va lägre