Citat:
Ursprungligen postat av
swesolider
Jag har Mejlat stylewish.me som Catten använder. Han svarade att vi har skydd mot fusk så oss kan ju inte blåsa men har du länk till flashback?
svarade att det inte er hon ska blåsa utan alla andra sen länka jag hit. Får väl se om man får något mer svar från dem. Är dem någorlunda seriösa så plockar dem bort henne omgående men är hon fortfarande kvar så sa jag att jag kommer mejla till alla deras samarbetspartners och fråga om dem tycker att det är rätt av dem att använda den storbedragare som reklampelare för deras varor

Om hon gör reklam för en vara, ett par dojjor som i detta fall, måste hon uppge att inlägget är ett samarbete med det aktuella företaget och att inlägget är reklam för deras vara. Om hon tjänar pengar (genom att någon klickar på länken) skall hon dessutom betala skatt för det intjänade beloppet! Det är basic kunskap som tyvärr många "stora" bloggare ofta missar. Dessutom är det något tex inkasso kan vara intresserade av eftersom det kanske rullar in lite pengar denna väg.
Nu ser jag att hon märkt inläggen. Men, ska det vara juste ska vi även se produkten. För att sedan kunna klicka oss via länken till webbshoppen. Inte som nu! Det hon gör nu är att lura läsare att trycka på länken.
Det ploppade upp en låt i huvudet 😳 Van McCoys "The hustle" 😂😂👍