2016-11-30, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Nu har hon börjat använda http://stylewish.me/link/click/201814 så passa upp på att trycka på länkarna!!!!

Den här länken tjänar Catrin pengar på om någon trycker på den 🙈 Så vet inte hur smart det var att dela den för finns dom som inte läser innan dom trycker (tex jag) 😅
Citera
2016-11-30, 15:59
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Att hon typ tjänar pengar skulle jag gissa på.
Aha, min vilda fantasi skenade iväg med trojaner och what not
Undrar vad det är för märkliga företag som vill ha henne som reklampelare denna gång...
Citera
2016-11-30, 16:06
Medlem
Hade JAG vart Catrin hade JAG varit väldigt skeptisk! Självklart är det hustle/fejk, jag finner det troligare att det skulle vara en flashbackare som driver med henne än någon annan om det inte är Catrin själv!

Fan vad jobbigt det är att skriva på catrinska. För övrigt skriver hon på ett helt annat sätt när hon chattar med folk hon känner, mycket stavfel/förkortningar osv. Det gör kanske många, men det är verkligen påtagligt i hennes fall.
Citera
2016-11-30, 16:07
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Aha, min vilda fantasi skenade iväg med trojaner och what not
Undrar vad det är för märkliga företag som vill ha henne som reklampelare denna gång...
Ingen, om jag får spekulera fritt. Jag tror snarare att olika företag har en länk som vem som helst kan ta och bädda in på sin blogg eller whatever. Hon har ju gjort så tidigare. Hon skriver om fem olika plagg hon vill ha och länkar till ett par Nike Air Max, du blir nyfiken och vill se skiten och trycker på en länk som är kopplad till ett konto hon har registrerat någonstans som gör att hon får 10 öre eller något för varje klick in på klädbutikens sida.

Jag kan ha fel, men något i den stilen borde det vara.
Citera
2016-11-30, 16:09
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Hade JAG vart Catrin hade JAG varit väldigt skeptisk! Självklart är det hustle/fejk, jag finner det troligare att det skulle vara en flashbackare som driver med henne än någon annan om det inte är Catrin själv!

Fan vad jobbigt det är att skriva på catrinska. För övrigt skriver hon på ett helt annat sätt när hon chattar med folk hon känner, mycket stavfel/förkortningar osv. Det gör kanske många, men det är verkligen påtagligt i hennes fall.
Någonting jag fann jävligt lustigt var hur välskrivna frågorna är i blogginlägget där hon svarar på frågor, jämfört med hennes svar på samtliga frågor. Hennes svar ser slarviga ut. Känns lite som att hon skrivit frågorna själv för att få lite nyans i grammatiken.
Citera
2016-11-30, 16:24
Medlem
Citat:
Nu har hon börjat använda http://stylewish.me/link/click/201814 så passa upp på att trycka på länkarna!!!!

Men ta bort länken för fan. Hon tjänar pengar på detta.
För er som undrar vad som döljer sig där, så är det ett par Nikeskor.
Citera
2016-11-30, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackeyedpea

Ja det var dåligt av mig att glömma av att censurera men nu kan jag inte ändra heller.
Citera
2016-11-30, 16:48
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackeyedpea
Du gör ju inte henne en otjänst direkt genom att citera inlägget med länken kvar. Ta och lugna ner dig lite. Jag förutsätter att de flesta i tråden är smarta nog att läsa igenom åtminstone de senaste inläggen i tråden innan de postar något själva. Och då har de nog blivit uppmärksammade kring att inte klicka på den där länken.
Citera
2016-11-30, 17:55
Medlem
Jag har Mejlat stylewish.me som Catten använder. Han svarade att vi har skydd mot fusk så oss kan ju inte blåsa men har du länk till flashback?

svarade att det inte er hon ska blåsa utan alla andra sen länka jag hit. Får väl se om man får något mer svar från dem. Är dem någorlunda seriösa så plockar dem bort henne omgående men är hon fortfarande kvar så sa jag att jag kommer mejla till alla deras samarbetspartners och fråga om dem tycker att det är rätt av dem att använda den storbedragare som reklampelare för deras varor
Citera
2016-11-30, 21:43
Medlem
Citat:
Jag har Mejlat stylewish.me som Catten använder. Han svarade att vi har skydd mot fusk så oss kan ju inte blåsa men har du länk till flashback?

svarade att det inte er hon ska blåsa utan alla andra sen länka jag hit. Får väl se om man får något mer svar från dem. Är dem någorlunda seriösa så plockar dem bort henne omgående men är hon fortfarande kvar så sa jag att jag kommer mejla till alla deras samarbetspartners och fråga om dem tycker att det är rätt av dem att använda den storbedragare som reklampelare för deras varor

Hoppas du får mer svar och att deras samarbetspartner får reda på att de när en bedragare.

OffTopic - men hennes så kallade julkalender handlar enbart om henne. En julkalender för läsare brukar innehålla nån sorts form av gåva eller liknande för den som läser.
Citera
2016-11-30, 22:52
Medlem
Citat:

Om hon gör reklam för en vara, ett par dojjor som i detta fall, måste hon uppge att inlägget är ett samarbete med det aktuella företaget och att inlägget är reklam för deras vara. Om hon tjänar pengar (genom att någon klickar på länken) skall hon dessutom betala skatt för det intjänade beloppet! Det är basic kunskap som tyvärr många "stora" bloggare ofta missar. Dessutom är det något tex inkasso kan vara intresserade av eftersom det kanske rullar in lite pengar denna väg.

Nu ser jag att hon märkt inläggen. Men, ska det vara juste ska vi även se produkten. För att sedan kunna klicka oss via länken till webbshoppen. Inte som nu! Det hon gör nu är att lura läsare att trycka på länken.

Det ploppade upp en låt i huvudet 😳 Van McCoys "The hustle" 😂😂👍
Senast redigerad av Calippo-lover 2016-11-30 kl. 23:21.
Citera
2016-11-30, 23:35
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraemmha
Texten är väldigt likt någonting Catrin själv skulle skriva. Tror hon hittat på det. Sen kommer hon skylla på att arvodet var för litet eller att hon fick scenskräck och ställde in.

Min linguistiska analys visar de e den fula skata Catrin Hedlund själv som skrev denna inbjudan! så oatraktiv, vem vill ha dennas fitta!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in