Citat:
Ursprungligen postat av
scarletto
UnicornMeat, vari din besatt av en ensamstående tvåbarnsmorsa i järna med tvivelaktigt förflutet/förehavanden? C verkar vara en manipulativ donna, men ju mer tiden går blir ju gränsen flytande....
Du, UnicornMeat, med allt som händer i världen nu, vari denna "besatthet" vid en liten tvåbarnsmorsa i järna som inte verkar ha alla hästar hemma ? Du verkar ju skärpt. Varför inte lägga fokus vid mer "världsliga" ting? Tyvärr tror jag att du motverkar ditt syfte. Hon blir tyvärr ett offer här.
Kan inte svara för Unicorn, men jag med fler är otroligt tacksam att vi har en sådan kunnig å smart person i tråden, som bidrar på olika sätt!!
Om jag är besatt, eller fler är det? Nej tror det handlar om vad som är rätt och vad som är fel!
Catrin skiljer sig otroligt mkt från de sk vanliga bedragare på olika vid, det är det som gör henne och hennes familj tragisk!
Hon ljuger om allt, stjäl pengar, svartmålar oskyldiga till vara pappa till hennes barn, fejkar våldtäkt, ljuger för sin familj och sina egna barn etc
Vi vill nog alla att hon, döms i kommande rättegång!