2016-11-10, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scarletto
UnicornMeat, vari din besatt av en ensamstående tvåbarnsmorsa i järna med tvivelaktigt förflutet/förehavanden? C verkar vara en manipulativ donna, men ju mer tiden går blir ju gränsen flytande....
Du, UnicornMeat, med allt som händer i världen nu, vari denna "besatthet" vid en liten tvåbarnsmorsa i järna som inte verkar ha alla hästar hemma ? Du verkar ju skärpt. Varför inte lägga fokus vid mer "världsliga" ting? Tyvärr tror jag att du motverkar ditt syfte. Hon blir tyvärr ett offer här.

Kan inte svara för Unicorn, men jag med fler är otroligt tacksam att vi har en sådan kunnig å smart person i tråden, som bidrar på olika sätt!!
Om jag är besatt, eller fler är det? Nej tror det handlar om vad som är rätt och vad som är fel!
Catrin skiljer sig otroligt mkt från de sk vanliga bedragare på olika vid, det är det som gör henne och hennes familj tragisk!
Hon ljuger om allt, stjäl pengar, svartmålar oskyldiga till vara pappa till hennes barn, fejkar våldtäkt, ljuger för sin familj och sina egna barn etc
Vi vill nog alla att hon, döms i kommande rättegång!
Citera
2016-11-10, 10:43
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
UnicornMeat, vari din besatt av en ensamstående tvåbarnsmorsa i järna med tvivelaktigt förflutet/förehavanden? C verkar vara en manipulativ donna, men ju mer tiden går blir ju gränsen flytande....
Du, UnicornMeat, med allt som händer i världen nu, vari denna "besatthet" vid en liten tvåbarnsmorsa i järna som inte verkar ha alla hästar hemma ? Du verkar ju skärpt. Varför inte lägga fokus vid mer "världsliga" ting? Tyvärr tror jag att du motverkar ditt syfte. Hon blir tyvärr ett offer här.
Vad är det för konstigt att engagera sig i att sätta stopp för en livsstilskriminell? Det konstiga är mer att du motsätter dig det
Citera
2016-11-10, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Kan inte svara för Unicorn, men jag med fler är otroligt tacksam att vi har en sådan kunnig å smart person i tråden, som bidrar på olika sätt!!
Om jag är besatt, eller fler är det? Nej tror det handlar om vad som är rätt och vad som är fel!
Catrin skiljer sig otroligt mkt från de sk vanliga bedragare på olika vid, det är det som gör henne och hennes familj tragisk!
Hon ljuger om allt, stjäl pengar, svartmålar oskyldiga till vara pappa till hennes barn, fejkar våldtäkt, ljuger för sin familj och sina egna barn etc
Vi vill nog alla att hon, döms i kommande rättegång!

Unicorn meat är en kunnig människa.
Vi vill väl alla sticka hål på Catrins lilla bubbla som hon lever och att hon får bo flera månader på kriminalvårdsanstalt.
Citera
2016-11-10, 11:21
Medlem
henki420s avatar
Alla som hon lurat pengar av är förstås inga offer och ska inte ha något tillbaka eller?

UnicornMeat är den ende i världen som faktiskt arbetar för att Catrin ska få en möjlighet att betala tillbaka och göra rätt för sig. Catrin kan skatta sig lycklig att han finns.

Om hennes bedrägerier och beteenden inte hade uppmärksammats hade hon bedragit fler och kanske inte hamnat i rätten igen. Den ende som kan stoppa den här tråden är Catrin själv.
Citera
2016-11-10, 16:39
Medlem
Har följt denna tråd men inte skrivit tidigare. Har väl egentligen inget sensationellt att komma med heller, men kollade på hennes instagram och på den senaste bilden verkar det som nåt bra har hänt (för henne). Så jag gick in på lt.se och hittade denna: http://www.lt.se/stockholm/sodertalj...ntar-pa-webben

Jag tror inte nödvändigtvis hennes bild är kopplad till detta då det mer handlar om hennes mamma men å andra sidan så gillar hon ju när hon får någon form av upprättelse. Rätt ska vara rätt enligt Hedlund, så länge det handlar om vad andra utsätter henne för
Citera
2016-11-10, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lulz-90
Har följt denna tråd men inte skrivit tidigare. Har väl egentligen inget sensationellt att komma med heller, men kollade på hennes instagram och på den senaste bilden verkar det som nåt bra har hänt (för henne). Så jag gick in på lt.se och hittade denna: http://www.lt.se/stockholm/sodertalj...ntar-pa-webben

Jag tror inte nödvändigtvis hennes bild är kopplad till detta då det mer handlar om hennes mamma men å andra sidan så gillar hon ju när hon får någon form av upprättelse. Rätt ska vara rätt enligt Hedlund, så länge det handlar om vad andra utsätter henne för

Tror du har helt rätt!
Men det är inte positivt alls tycker jag, att Catrin nämns igen samt hennes mamma!
Har ej själv läst den kommentaren men kan förstå att det inte är så kul att som mamma förknippas mer än nödvändigt med bedragerskan!
Dock nämns mamman i handlingarna då hon tagit emot massa stulna pengar som hon sedan fört över till Catrin!
Med tanke på att hon VET hur hennes kriminella dotter är, dessutom att hon e arbetslös borde väl mamman fatta att även dom pengarna såklart va stulna?!
I mina ögon är både Catrin och hennes mamma, förskolechefen lika skyldiga!
Dock är Catrin snäppet värre....
Citera
2016-11-10, 21:38
Medlem
Alltså jag är sjukt okunnig men på hennes insta står det att hon stämt LT och vunnit - involverar inte stämning en summa pengar?

Mig veterligen har tidningen bara blivit varnade? Är väl inget skadestånd med i det här?

Och sen står det väl att hon är en stor bloggare vilket inte heller stämmer!
Citera
2016-11-10, 21:44
Medlem
Citat:

Vad gör du här då?
Det är rätt så lätt att läsa sig till här och i andra forum vad hon är. Knappast ett offer. Unicorn Meat är en människa med civilkurage och som inte kommer med några falska anklagelser eller försöker lura andra. Något som för mig betyder allt i jämförelse med en återfallsförbrytare som ljuger, manipulerar och inte har en gnutta empati och ånger. Hennes tårar handlar om att hon åkt fast snarare än att hon behandlat andra illa.

Har du problem med denna tråd föreslår jag att du inte läser. Eller kommenterar.
God natt!
Citera
2016-11-10, 21:53
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelebrateLife
Alltså jag är sjukt okunnig men på hennes insta står det att hon stämt LT och vunnit - involverar inte stämning en summa pengar?

Mig veterligen har tidningen bara blivit varnade? Är väl inget skadestånd med i det här?

Och sen står det väl att hon är en stor bloggare vilket inte heller stämmer!
Nej, men CH är sjukt okunnig och det är inte enda sättet hon är sjuk på.
Hennes mamma tycks i vart fall inte intresserad av att bidra till att få slut på kriminaliteten och den destruktiva livsstilen...
Citera
2016-11-10, 22:19
Medlem
AH står ju med på häktningsprotokollet som misstänkt, och det har ju alla kunnat läsa, så vem ska dom stämma för det? Åklagaren?!?
Citera
2016-11-11, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjell-Britt
Ser det inte ut som att hon retuscherat rumpan litegrann här för att få en mer kardashian-röv?

https://www.instagram.com/p/BMjrMyIA...-by=catdelux86

Tror inte hon redigerat bilden utan hon putar lite extra och står i en vinkel som gör att det liksom smälter ihop iom hennes svarta klädsel så det ser ut som rumpan är större pga att det blir skuggor i sidled också pga både ljus, vinkeln hon står i o klädseln. Hon har nog stått länge o putat framför spegeln för att hitta exakt rätt vinkel att få en bra rumpbild i. Sen försöker hon se avslappnad ut i en sekund medan bilden tas sen andas hon ut o slappnar av o allt är över. 🙄😒🙈
Citera
2016-11-11, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigrinnan88
Tror inte hon redigerat bilden utan hon putar lite extra och står i en vinkel som gör att det liksom smälter ihop iom hennes svarta klädsel så det ser ut som rumpan är större pga att det blir skuggor i sidled också pga både ljus, vinkeln hon står i o klädseln. Hon har nog stått länge o putat framför spegeln för att hitta exakt rätt vinkel att få en bra rumpbild i. Sen försöker hon se avslappnad ut i en sekund medan bilden tas sen andas hon ut o slappnar av o allt är över. 🙄😒🙈

Visst svankar hon för kung och fosterland som vanligt, men om du kollar noga så ser du att rumpan lixom är vågig? Typiskt resultat då en nybörjare försöker använda photoshop liquify
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in