Citat:
Hon är säkert sjukskriven för sin mentala hälsa. "My life is your dream"
, det talar för att hon inte är frisk någonstans, kan inte annat än tycka synd om henne: ensamstående, fattig, kriminell, arbetslös med ett fängelsestraff som väntar på henne, vilken tragik. Vilken jävla tragik. Det hon inte förstår är hur hårt hennes barn i slutänden kommer att drabbas av detta
: fattig mamma, skuldsatt resten av livet, alla rykten, avskyn de kommer att få möta av människor som inte kan göra skillnad på dem och mamman
Sen...alla killar de får lära känna som en efter en försvinner ur deras liv..m.m. hennes impulsivitet som gör att rutiner hela tiden blir störda för alla "roligheter" som hon stulit ihop pengar till
m.m. Vore jag hennes mamma skulle jag försöka få vårdnaden om barnen eller tala för att någon annan får det, hon klarar inte av att ge sina barn ett okej liv.

Sen...alla killar de får lära känna som en efter en försvinner ur deras liv..m.m. hennes impulsivitet som gör att rutiner hela tiden blir störda för alla "roligheter" som hon stulit ihop pengar till

Kan kännas så ibland, men då får man läsa konversationerna med hennes offer. Hon är ett hänsynslöst rovdjur som inte drar sig för något för att få pengar att resa och festa. Om det åtminstone hade varit för mat och blöjor.
Jag tror det är dåligt för barnen att bo med Catrin men bra för henne. De förhindrar att hon sticker utomlands och fortsätter från någonstans där det är svårare för polisen att agera.
Som jag sagt tidigare är väntan på åtal, rättegång och fängelse ett straff i sig. Om vi tycker att det är jobbigt att det inte finns någon tidsplan eller exakt utgång är det inget jämfört med hur det känns för den som det handlar om. Kanske en liten tröst för alla drabbade att tänka på.