2016-05-26, 10:05
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzenn

CH försöker se trevlig ut på bilder, men det är en brutal och kall kvinna. Skall bli mycket intressant att se vilket svar som 'E' får.

Hon har riktiga psychoögon!

Edit : när man kollar inkasso och så, behöver man uppge vem man är och varför? Kan man helt sonika ringa en bank och fråga hur mycket skulder en person har?
Senast redigerad av bananapans 2016-05-26 kl. 10:44.
Citera
2016-05-26, 11:41
Medlem
Om det stämmer att hon har försörjningsstöd är det förmodligen därför hon inte åkt utomlands. Även om någon annan betalar resan får man i regel inte vistas utomlands eftersom att man då inte står till arbetsmarknadens förfogande.
Citera
2016-05-26, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananapans
Hon har riktiga psychoögon!

Edit : när man kollar inkasso och så, behöver man uppge vem man är och varför? Kan man helt sonika ringa en bank och fråga hur mycket skulder en person har?

Inkassobolag och banker är privata aktörer och omfattas därför inte av offentlighetsprincipen. Om du vill kolla upp någons inkassoakulder måste du därför låtsas vara den personen. (De flesta bolag lämnar ut informationen över telefon så länge de tror att personen som ringer är den ärendet rör.) Eller låtsas vara en person som har fullmakt från personen det rör men det är lite krångligare.
Citera
2016-05-26, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nemen1
Om det stämmer att hon har försörjningsstöd är det förmodligen därför hon inte åkt utomlands. Även om någon annan betalar resan får man i regel inte vistas utomlands eftersom att man då inte står till arbetsmarknadens förfogande.

Då kan dom ju gå tillbaka och kolla hennes blogg för tidigare resor hon har gjort och kräva tillbaka pengar för dom resorna också.

Min uppfattning är att hon aldrig har stått till arbetsmarknadens förfogande eftersom hon själv har skrivit att hon inte kan tänka sig att jobba, då det är viktigare för henne att vara hemma med ungarna.

Dessutom bör sjukvården granska alla besök hon gör med barnen, jag tror aldrig jag har sett någon ränna så ofta med ungarna till sjukvård.
Citera
2016-05-26, 16:27
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Alltså jag har på mindre än 1v sökt jobb, haft intervjuer, väntat på svar och nu skrivit på anställningsbeviset!

Lyckan är enorm!

Nu kanske mina dagar blir ännu mer roliga, eller ja förhoppningsvis iaf, haha!

Ja vad har ni insatta för tankar om detta då? Känns mest som att hon vill "täppa till truten" på sina kritiker.
Citera
2016-05-26, 16:39
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Då kan dom ju gå tillbaka och kolla hennes blogg för tidigare resor hon har gjort och kräva tillbaka pengar för dom resorna också.

Min uppfattning är att hon aldrig har stått till arbetsmarknadens förfogande eftersom hon själv har skrivit att hon inte kan tänka sig att jobba, då det är viktigare för henne att vara hemma med ungarna.

Dessutom bör sjukvården granska alla besök hon gör med barnen, jag tror aldrig jag har sett någon ränna så ofta med ungarna till sjukvård.

Asså hennes ungar går väl på dagis och skola så vadå vara hemma med barn? Wtf.
Citera
2016-05-26, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananapans
Asså hennes ungar går väl på dagis och skola så vadå vara hemma med barn? Wtf.

De går på dagis/förskola men hon brukar lämna sent och hämta tidigt. Många dagar är de hemma istället. Eller drar iväg på små utflykter.
Citera
2016-05-26, 16:51
Medlem
Hon har nog på fullt allvar trott att "Bloggare" har varit hennes jobb, trots att hon har varit tvungen att lura småflickor på biljett pengar...

Alternativt har hon trott att staten försörjer alla med titeln "mamma"

Hur länge har hon uppburit försörjningsstöd?
Citera
2016-05-26, 17:16
Medlem
I ett av gårdagens inlägg skrev hon "Det ska tydligen ha satts ut en bild på min 'kille', och belive me; det där är inte min kille!"

Syftar hon på Montelle Williams som är den enda som pekats ut som hennes kille här?
Citera
2016-05-26, 17:28
Medlem
DreamTwisters avatar
Hon säger sig ha fått jobb. Det skulle jag gärna vilja veta mer om
Citera
2016-05-26, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Hon har nog på fullt allvar trott att "Bloggare" har varit hennes jobb, trots att hon har varit tvungen att lura småflickor på biljett pengar...

Alternativt har hon trott att staten försörjer alla med titeln "mamma"

Hur länge har hon uppburit försörjningsstöd?

Någon frågade nyss på bloggen hur länge hon varit arbetslös. Enligt henne själv - inte alls. Hon verkar mena att hon haft jobb hela tiden men letat nytt sedan i fredags.

Märkligt svar med tanke på att hon häromdagen nämnde sin socialsekreterare i ett blogginlägg.

Någon som har koll på vad hon upplever sig ha haft för jobb den senaste tiden?
Citera
2016-05-26, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Någon frågade nyss på bloggen hur länge hon varit arbetslös. Enligt henne själv - inte alls. Hon verkar mena att hon haft jobb hela tiden men letat nytt sedan i fredags.

Märkligt svar med tanke på att hon häromdagen nämnde sin socialsekreterare i ett blogginlägg.

Någon som har koll på vad hon upplever sig ha haft för jobb den senaste tiden?

Hon har ju jobbat som bartender i Sthlm, Stureplan och i Globen, vilket jag antar kan vara sant då hon lagt upp mycket bilder på sig själv bakom barer.

Sen att rykten påstår att hon jobbat extra efter passen genom prostitution vet jag inte om är sant men skulle knappast förvåna mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in