2016-09-11, 16:43
Medlem
husbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnabo
K1:s födelsedag idag... och inte ett ord på bloggen...? Eller Malikay som K1 hette från början... 😜
#alltidretardetnågon #vivetattduläser

Hon är iaf aktiv och uppdaterar på instagram om det:

https://i.imgsafe.org/56d07ced83.png
https://i.imgsafe.org/56d08cd132.jpg

(av respekt för de andra barnen och deras föräldrar på kalaset har jag pixlat deras ansikten)
Citera
2016-09-11, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glufsglufs30
Vad då för jävla standard?

Citat:
Ursprungligen postat av Glufsglufs30
Vad fan är du helt iq-befriad?

http://www.designadinblogg.se/sa-har...-en-skarmdump/

Citat:
Ursprungligen postat av Ekri
Man behöver ju inte vara otrevlig för det, man kan förklara/skicka länk utan att kalla folk för dum.

Citat:
Ursprungligen postat av Maliiin92
Den standard som i den här tråden innebär att hålla sig till fakta, att vara saklig om du vet vad det innebär. Alla är välkomna men försök att hålla nivån uppe, var trevlig och håll dig till ämnet.

Och på temat hur vi beter oss i den här tråden:

Håller med Ekri, Maliiin92, Hjarnsubstans m.fl.

I den här tråden har vi skapat en kultur som skiljer sig från kulturen i många andra Flashbacktrådar. Vi är trevliga mot varandra, kallar inte varandra idioter, hjälper och berömmer varandra osv.

Vi har också lyckats förvånansvärt bra med att hålla oss till fakta, undvika helt grundlösa spekulationer och undvika de allra lägsta formerna av personpåhopp på Catrin.

Om någon vill bete sig på ett annat sätt så är det givetvis ok i bemärkelsen att alla får skriva vad de vill. Men till er som är nya i tråden; överväg gärna att haka på den trevliga stämningen. Tror att de flesta håller med om att det trevligare samtalsklimatet är mer givande.

Om man bara är ute efter att kasta slentrianmässigt hat runt sig så finns det gott om andra forum för det.
Citera
2016-09-11, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Det du talar om heter dissociativ identitetsstörning och det yttrar sig sällan som den Dr Jekyll/Mr Hydegrej som den framställs som.

Carina är empatistörd, manipulativ och verkar ha en grandios självbild. Antagligen narcissistisk personlighetsstörning.

Jag är ingen psykolog, men jag har däremot levt 5 år ihop med en narcisst. Jag känner igen mönstret, lögnerna, manipulationen och framförallt ingenting är någonsin Carins fel! Det finns alltid en (bort)förklaring.

Min oprofessionella åsikt är narcisstisk personlighetsstörning, men att sitta här och låtsas leka psykolog över internet är ju meningslöst. Det enda vi kan konstatera är att hon förmodligen har någon form av personlighetsstörning.
Citera
2016-09-11, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekri
Jag är ingen psykolog, men jag har däremot levt 5 år ihop med en narcisst. Jag känner igen mönstret, lögnerna, manipulationen och framförallt ingenting är någonsin Carins fel! Det finns alltid en (bort)förklaring.

Min oprofessionella åsikt är narcisstisk personlighetsstörning, men att sitta här och låtsas leka psykolog över internet är ju meningslöst. Det enda vi kan konstatera är att hon förmodligen har någon form av personlighetsstörning.

Som en person som inte har levt 5 år med en narcissist är jag väldigt tacksam gentemot alla er som delar med er av professionella bedömningar eller personliga erfarenheter som hjälper oss att bättre förstå Catrin. Så helt meningslöst är det inte.
Citera
2016-09-11, 18:24
Medlem
vonDunajewskans avatar
Det som är meningslöst är alla dessa jävla frågor som redan ställts i tråden ungefär femton gånger och tålmodigt besvarats av schyssta skribenter. Eller för all del: när någon upplyser samtliga om något som också redan diskuterats ungefär femton gånger som om det vore en nyhet.

Jag förstår verkligen ifall man inte orkar ta sig igenom varje inlägg i denna tråd, den är lång, men i första inlägget finns föregående FUP, en rätt ingående sammanfattning med en tidslinje av CH:s liv och leverna och Flashback har en sökfunktion.

Ja, de flesta i tråden vet redan att hon inte varit basketproffs i Dubai. Nej, ingen har lust att svara på frågor i stil med "Vem är K1?", "Finns FUP?" och "Har CH instagram?" igen.
--

On a happier note: Hittar denna när jag söker på CH på facebook, så man får väl hoppas att framtida "köpare" ser den när de söker på henne där med (vilket jag inte vet om de gör, men man kan hålla tummarna).

https://www.facebook.com/Varning-f%C...0655258873017/
Citera
2016-09-11, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
On a happier note: Hittar denna när jag söker på CH på facebook, så man får väl hoppas att framtida "köpare" ser den när de söker på henne där med (vilket jag inte vet om de gör, men man kan hålla tummarna).

https://www.facebook.com/Varning-f%C...0655258873017/

Grymt! Den hade jag missat så tack för tipset!

Då finns det alltså en varningsssida på Facebook och ett varningskonto på Instagram (@catrin_hedlund_bedragerskan).

Hoppas att de får stor spridning så att fler får veta vem Catrin är och kan undvika att bli ofrivilliga sponsorer av hennes utlandssemestrar!
Citera
2016-09-11, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Grymt! Den hade jag missat så tack för tipset!

Då finns det alltså en varningsssida på Facebook och ett varningskonto på Instagram (@catrin_hedlund_bedragerskan).

Hoppas att de får stor spridning så att fler får veta vem Catrin är och kan undvika att bli ofrivilliga sponsorer av hennes utlandssemestrar!

Min tanke här är ju att hon kanske börjar handla i annat namn också.

Nu vet jag inte hur lätt det är att registrera ett Swish, men det finns ju risk att hon registrerar ett Swish på någon av barnens telefoner, kopplat till någon av barnens konton,söljer under falskt namn och ber köparna att swisha till hennes "killes" telefon.

I såna fall måste det väl ändå finnas skäl för sociala att omplacera ungarna?
Citera
2016-09-11, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn

Nu vet jag inte hur lätt det är att registrera ett Swish, men det finns ju risk att hon registrerar ett Swish på någon av barnens telefoner, kopplat till någon av barnens konton,söljer under falskt namn och ber köparna att swisha till hennes "killes" telefon.

Kan man verkligen registrera ett swish konto i ett barns namn? Ett barn utan bank id?
Citera
2016-09-11, 19:56
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111bombastic
Jag känner K1 pappa anledning till att han har svårt att få en bra kontakt med K1 är för mamman AH Målar upp CH till världen bästa mamma som inte hindrar ML att ha en bra kontakt med K1. Spela dum i tingsrätten gör dig medskyldig till sabotage AH
Låter som att du tror att jag är AH.
Citera
2016-09-11, 19:57
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:

Bankerna har regler för hur gammal man måste vara för att kunna ha ett konto kopplat till Swish. I t. ex. Nordea är gränsen 11 år.
Citera
2016-09-11, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Bankerna har regler för hur gammal man måste vara för att kunna ha ett konto kopplat till Swish. I t. ex. Nordea är gränsen 11 år.

Okej, det var ju bra att veta, själv är jag inte ett dugg insatt i hur vare sig Swish eller BankId funkar.

Då kanske barnen klarar sig ifrån att få sina liv förstörda av mamman.
Citera
2016-09-11, 20:12
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Okej, det var ju bra att veta, själv är jag inte ett dugg insatt i hur vare sig Swish eller BankId funkar.

Då kanske barnen klarar sig ifrån att få sina liv förstörda av mamman.
Jag är iofs rädd för att Cristin redan förstör(t) sina barns liv (och jag skulle kunna hålla en smärre utläggning om vad jag anser om hennes proklamerade kärlek till kidsen) men så vitt jag vet kan hon inte göra det Swish-vägen (även om man fasen borde kolla med proffsen vad dom säger, ska göra det vid tillfälle).
När du skickar pengar via Swish ser du också alltid namnet på den som är reggad på mottagande konto innan man fyrar av pengarna. Lättgooglat men de som är beredda att föra över tusentals kronor till en obekant person är väl inte så mycket för Google. Heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in