2016-08-06, 22:56
Medlem
På tal om nåt annat.

Är det någon som bär på info hur det går för den kära åklagaren som i maj gick ut med att det var ett 10-tal nya bedrägerier av denna supersmarta Catrin som inte innefattades i förra åtalet???

http://lt.se/nyheter/sodertalje/1.38...rier-fran-i-ar
Senast redigerad av GlennStefan 2016-08-06 kl. 23:00.
Citera
2016-08-06, 23:02
Medlem
Jarnabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennStefan
Den missade Halmstadtrippen var ju lixom skrivet i stjärnorna om man säger så...

Men att den lilla jäntan blir lite upprörd över att ¨nån vän¨ till henne har uppdaterat henne om vad som skrivs härinne, tolkar jag i a f som att hon sitter med järngrepp o synar varenda kommentar i denna eminenta tråd...
O att den vännen har lyckats spåra 2 IP-adresser ska dom ha eloge för...Den där Järnabon o en till (kan det vara snälla, trevliga, skötsamma men väldigt hatiska mig?)

Ojoj, vad rädd jag blir... 😜
Blir jag polisanmäld nu, tro?
För jag har ju gjort så otroligt olagliga saker, t ex skrivit att jag har sett Catrin, hennes mamma och hennes barn på byn...? Jo just det, jag har pratat med polisen också, om att Catrin har setts köra bil, trots indraget körkort, i en bil med körförbud OCH med sina barn i bilen...
Usch, det är nästan så jag sover dåligt om nätterna... NOT! 😜
Citera
2016-08-06, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnabo
Ojoj, vad rädd jag blir... 😜
Blir jag polisanmäld nu, tro?
För jag har ju gjort så otroligt olagliga saker, t ex skrivit att jag har sett Catrin, hennes mamma och hennes barn på byn...? Jo just det, jag har pratat med polisen också, om att Catrin har setts köra bil, trots indraget körkort, i en bil med körförbud OCH med sina barn i bilen...
Usch, det är nästan så jag sover dåligt om nätterna... NOT! 😜

Haha...Du var mig en tuffing
Själv e jag så paranoid o rädd att det ska dyka upp en Toyota med C.H o ett gäng gangsters utanför mitt hus så jag har begärt polisskydd 24/7...
Citera
2016-08-07, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Alla tror ju absolut på att SJ betalade tillbaka biljetterna för att taxin var sen. Absolut tror vi på det.

Ta bilen nästa gång CH

Har man råd med taxi när man lever på existensminimum?
Citera
2016-08-07, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Har man råd med taxi när man lever på existensminimum?

Hon har väl fått pappan att betala, om det nu ens fanns någon taxi.
Citera
2016-08-07, 10:55
Medlem
DreamTwisters avatar
Hon tycker förmodligen hon är listig när hon förnekar att hon körde från Hall i en Volvo. Nä vi vet CH, det var din med körförbud belagda Toyota. Och du har inget körkort slughjärna
Citera
2016-08-07, 11:27
Medlem
går rykten om att hon säljer sitt arsle på kåkarna för 1000kr/timman. Enligt säkra källor. Hon borde fan skämmas den här skatan.
Citera
2016-08-07, 12:14
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manyak
går rykten om att hon säljer sitt arsle på kåkarna för 1000kr/timman. Enligt säkra källor. Hon borde fan skämmas den här skatan.

Vet du nåt mer?
Citera
2016-08-07, 12:22
Medlem
Never Ending Story!!!

Fattar inte den kriminella skatan att om hon 1) Började göra rätt för sig 2) Slutade upp med att ständigt ljuga o förneka o spela IQ-fiskmås så skulle denna tråd dö ut
Men där e det ju helt uppenbart att hennes förljugna hjärna inte har alla hästar hemma...Inte för att det har med hennes horseface att göra, men man kan (läs jag) se på hennes ugly kort att nåt icke stämmer...

Jag undrar hur hon försörjer sig? Hon verkar inte vara på det där tatuerarjobbet alls längre, fast hon har slunkit in nån dag då o då på bloggen att hon ska work work work några timmar, men det är nog lögn det med...
Hur kollar man upp om hon mjölkar FK på pengar? Skulle inte förvåna mig om hennes turkkompisar på studion ger henne liten del av lönebidraget samtidigt som hon får pröjs från FK...o sen som pricken över i:et, sälja sitt arsle på kåken...inget som jag betvivlar

Har kikat lite i hennes nygamla blogg; 1) Hon passar inte in där, då dom flesta mammorna där verkar superseriösa o skriver pluttinutt om deras föräldraskap o mys med ungarna (det saknar C.H)
2) Undrar hur det känns för en sån toppbloggare/proffesional blogger som C.H när det varken gillas eller kommenteras i hennes förljugna statusar...(?)
På hennes fejja så är det inte mkt mer ös, vissa statusar gillas av 1 (en) person!!! Who can it be? Jo, C.H själv såklart...

Men ber till GUD att åklagaren får tillräckligt på fötterna så hon kan väcka åtal (med dom senaste bedrägerierna, senaste i våras)...PRISON HERE C.H Come!!!

Sen hade det vart lite gött om nån som ser henne köra bil bara råkar krocka liiiiiiiiiiite med henne utan körkort...Jag kan lova en sak: Jag skulle gladeligen betala reparationskostnaderna
För även om det är anmält till polisen att hon brukar köra så tror jag inte att dom har tid o lust att kolla upp det dessvärre..
Citera
2016-08-07, 12:25
Medlem
vet mycket om horan vad vill ni veta??
Citera
2016-08-07, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manyak
vet mycket om horan vad vill ni veta??

Vi vill veta ALLT! 😜
Citera
2016-08-07, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennStefan
Never Ending Story
Sen hade det vart lite gött om nån som ser henne köra bil bara råkar krocka liiiiiiiiiiite med henne utan körkort...Jag kan lova en sak: Jag skulle gladeligen betala reparationskostnaderna
För även om det är anmält till polisen att hon brukar köra så tror jag inte att dom har tid o lust att kolla upp det dessvärre..

Det bästa vore ju om någon krockade med henne så det blev hennes fel dessutom. Jag hade nästan kunnat offra min bil, men vill inte ha skadan på mig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in