Never Ending Story!!!
Fattar inte den kriminella skatan att om hon 1) Började göra rätt för sig 2) Slutade upp med att ständigt ljuga o förneka o spela IQ-fiskmås så skulle denna tråd dö ut
Men där e det ju helt uppenbart att hennes förljugna hjärna inte har alla hästar hemma...Inte för att det har med hennes horseface att göra, men man kan (läs jag) se på hennes ugly kort att nåt icke stämmer...
Jag undrar hur hon försörjer sig? Hon verkar inte vara på det där tatuerarjobbet alls längre, fast hon har slunkit in nån dag då o då på bloggen att hon ska work work work några timmar, men det är nog lögn det med...
Hur kollar man upp om hon mjölkar FK på pengar? Skulle inte förvåna mig om hennes turkkompisar på studion ger henne liten del av lönebidraget samtidigt som hon får pröjs från FK...o sen som pricken över i:et, sälja sitt arsle på kåken...inget som jag betvivlar
Har kikat lite i hennes nygamla blogg; 1) Hon passar inte in där, då dom flesta mammorna där verkar superseriösa o skriver pluttinutt om deras föräldraskap o mys med ungarna (det saknar C.H)
2) Undrar hur det känns för en sån toppbloggare/proffesional blogger som C.H när det varken gillas eller kommenteras i hennes förljugna statusar...(?)
På hennes fejja så är det inte mkt mer ös, vissa statusar gillas av 1 (en) person!!! Who can it be? Jo, C.H själv såklart...
Men ber till GUD att åklagaren får tillräckligt på fötterna så hon kan väcka åtal (med dom senaste bedrägerierna, senaste i våras)...PRISON HERE C.H Come!!!
Sen hade det vart lite gött om nån som ser henne köra bil bara råkar krocka liiiiiiiiiiite med henne utan körkort...Jag kan lova en sak: Jag skulle gladeligen betala reparationskostnaderna

För även om det är anmält till polisen att hon brukar köra så tror jag inte att dom har tid o lust att kolla upp det dessvärre..