2016-08-07, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeLegerat
Det bästa vore ju om någon krockade med henne så det blev hennes fel dessutom. Jag hade nästan kunnat offra min bil, men vill inte ha skadan på mig...

Jo det vore ju det bästa
Fan, kollar i min semesterkalender; Har ju en vecka till...Jag kanske skulle ta merca-caben upp till Järna...

Puh, skönt, nu har hon lite till att skriva i sin trashiga blogg...
Men visst var det ödets ironi i gårdagens status där hon mest svamlade om Hall o Volvo...Något som jag nämnt här i denna underbara tråd Men jag bjuder på det...

Sen har jag irriterat mig lite på att hon hade hört (läs: läst själv) att det skrivits om att hon dejtade nån på Hall...Jag skrev att hon hälsade på en KÄR mördare...så där feltolkade dom mig fett...

Men Catrin...Du din falska jävel!!! När hör du av dig till mig??? DU har ju mitt IP...
Citera
2016-08-07, 13:36
Medlem
som de flesta vet ljuger hon som en skorsten allt hon säger är lögner, hon älskar att ligga med negrer och hon har påstått att vissa människor gått bort men fortfarande lever. Hon har stulit grejer från sina vänner och folk hon lär känna efter en utekväll. Hon säljer sin röv i hall för 1000kr/ timmen till kriminella samt kör bil fast hon har indraget. Hon är hatad i södertälje där alla snackar skit om henne.. Två kända fotbolls spelare har sattit på henne.. Hon har påstått vara basket proffs men vet inte vad en basketkorg är. Hon gjorde bedrägeri genom att påstå att hon vart våldtagen i turkiet. Hon tror sej ha lurat en hård kille men han gav tillbaka på ett fint sätt stor tabbe av henne. Hon hade slut på papper hemma och använde tidnings papper istället. Hon utnyttjar folk för gratis alkohol, hon snattade något i ica maxi södertälje någon kände igen henne. Hon snortar kokain och tuggar tabletter, ibland när det är akut så hackar hon alvedon och sniffar det. Finns mer att skriva men pallar inte.
Senast redigerad av Manyak 2016-08-07 kl. 13:40.
Citera
2016-08-07, 13:45
Medlem
Låter ju som en helyllemorsa som alla skulle vilja ha...eller nooooooootttttt!!!

En sak jag inte begriper med fanstyget: Hur i helvete orkar hon ens bemöda sig med att spela upp ett perfekt liv på alla de möjliga sociala media??? Men det har nog med hennes psykopatiska/sociopatiska drag...Hon är ett fall för vetenskapen kan jag tänka mig...
Citera
2016-08-07, 16:07
Medlem
Inte alls förvånande om hon prostituerar sig på fängelset.

Vanligt på kåken. Att brudar kommer mot betalning. Ofta hade man samma brud i besökslistan hos 4-5 snubbar
Citera
2016-08-07, 17:08
Medlem
MosterAugustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manyak
som de flesta vet ljuger hon som en skorsten allt hon säger är lögner, hon älskar att ligga med negrer och hon har påstått att vissa människor gått bort men fortfarande lever. Hon har stulit grejer från sina vänner och folk hon lär känna efter en utekväll. Hon säljer sin röv i hall för 1000kr/ timmen till kriminella samt kör bil fast hon har indraget. Hon är hatad i södertälje där alla snackar skit om henne.. Två kända fotbolls spelare har sattit på henne.. Hon har påstått vara basket proffs men vet inte vad en basketkorg är. Hon gjorde bedrägeri genom att påstå att hon vart våldtagen i turkiet. Hon tror sej ha lurat en hård kille men han gav tillbaka på ett fint sätt stor tabbe av henne. Hon hade slut på papper hemma och använde tidnings papper istället. Hon utnyttjar folk för gratis alkohol, hon snattade något i ica maxi södertälje någon kände igen henne. Hon snortar kokain och tuggar tabletter, ibland när det är akut så hackar hon alvedon och sniffar det. Finns mer att skriva men pallar inte.

Istället för toapapper alltså? Hur kan detta få fortgå??
Citera
2016-08-07, 17:13
Medlem
Ja du är man en luffare så är man..
Citera
2016-08-07, 17:49
Catrin verkar vara gravt störd, vad har hon för åkommor? Hennes instagram är ju helt galet, varför tagga LA och NYC när man bor i ghettot Järna?
Citera
2016-08-07, 21:48
Medlem
Blir bara förbannad...skita i barnen för att vara borta 1-2 gånger/vecka....inte stå för sitt......men har hört att hon hotat med dagisföräldrar när barnen inte gör som hon säger.....snälla bedragerska..sluta att göra inlägg överallt och ta hjälp!!......annars kanske någon annan hjälper dig fatta tyvärr...
Citera
2016-08-07, 21:56
Medlem
Nu ligger hon o gottar sig på ett HOTELL denna natten

Men självklart unna vi henne det...Men va e det som lockar för henne att bo på hotell nån gång i veckan...

Haha...Pinsam du e Catrin...Riktigt pinsam...Hoppas du skojar med oss!!!
Citera
2016-08-07, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manyak
Har du lust att utveckla det fetade?

Livet som negerluder verkar inte vara en dans på rosor. Har under de senaste somrarna studerat den lokala parkfaunan, där en negerflock upprättat ett revir runt ett par parkbänkar. Till flocken hör ett par trasiga svenska kvinnor som pundat ner sig ordentligt. Med tomma ögon vinglar de tysta runt, medan negrerna stundom utstöter skrovliga gutturala läten. Bland dessa vinddrivna existenser leker ett gäng mulattbarn, till synes omedvetna om den sorgliga misären. Till och med de godmodiga a-lagarna som tidigare uppehöll sig vid bänkarna skyr flocken som pesten.

Det går snabbt utför. Så länge kvinnan är ung och kan leva på sin kropp har hon en plats i flocken, sedan är hon ohjälpligt förbrukad.

Catrin Hedlund - snart i en park nära dig.
Citera
2016-08-08, 08:46
Medlem
Detta är verkligen som en dålig såpa man bara måste se nästa avsnitt av o man därför klickar sig in här dagligen för att se om nästa avsnitt kommit upp ännu (dvs. Nåt nytt inlägg med saftig info om henne).

Minns när jag läste på hennes blogg att hon var bortrest (tror det var i USA) när K2 fyllde 1 år!!! Reagarade o undrade hur fan man kan missa sitt barns första födelsedag?!! Det är ju den största av alla på nåt vis då det är allra första.
Har själv två barn o deras födelsedagar är heliga för mig o skulle aldrig planera in nåt som innebär att dessa missas.

Har ofta funderat hur hon som ensamstående kunnat resa så mkt som hon gjort då jag när jag var ensamstående inte hade möjlighet att resa mer än max en gång per år om jag hade lyckats spara tillräckligt med pengar. Jag brukade nästan avundas henne förr då hennes liv verkade så bra jämfört med mitt liv som ensamstående mamma, hon hade familj som ställde upp som barnvakt o kunde resa massor osv medan jag kämpar på ensam med att vara mamma o försörja mitt barn o inte hade någon släkt eller liknande till hjälp utan var verkligen helt ensam!!

Nu inser jag hur hon hade råd med alla resor o all lyx som shopping osv och inser att karma haft sin gång o att jag inte har o hade nåt att vara avundsjuk på egentligen.
Har följt denna tråd länge nu o läst allt från början o varje dag läser jag (om det kommit något nytt) här o känner hur nöjd jag är med mitt eget liv ändå trots att jag inte har det perfekta livet eller har det gott ställt men jag är iaf inte kriminell o behöver inte ha ångest över att jag lever/levt på pengar som jag inte har rätt till.

Även om hon nu erkänt o tycker hon gjort rätt för sig sj bara genom det så ändrar det inte det hon gjort och jag undrar ändå vad hennes barn ska tycka om henne när de blir äldre o kan läsa allt som skrivits om henne på nätet osv... 😳
Ska barnen också bli kriminella sen o lära sig att man kan lura sig till pengar för det gjorde ju mamma o man ser ju upp till mamma.

Tycker dock det är elakt när folk skriver elaka kommentarer om barnen o deras utseende som jag läst nån gång här, barnen ska inte blandas in öht mer än att man kan skänka de en tanke o bekymra sig över hur de har det även om de inte vet allt vi vet o för de är hon bara mamma o den som de älskar mest av allt o ser upp till o därför undrar jag hur det blir när de får veta sanningen om deras mamma.

Jag förundras dagligen över hur hon kan hålla på som hon gör och försöka framstå som en så duktig mamma, hon älskar säkert sina barn som vilken mamma som helst men hon verkar inte alltid sätta de först fastän hon vill få det att framstå som det via bloggen o annan social media.

Ang att hon inte jobbar längre så har hon ju skrivit i bloggen för ett tag sedan att hon gått på semester från jobbet, om det är sant eller ej är en annan sak men det är den förklaring hon gett till att hon inte skulle jobba på ett tag.

Jag har följt o läst tråden som sagt o nu kände jag att jag också ville vara med i diskussionerna här o här är mitt första avtryck 😉
Citera
2016-08-08, 09:29
Medlem
Jag har snackat med EK och det är fel att hon bor i samma lägenhet som CH, så nu vet vi det.

"Hej, läste ditt meddelande först nu. Vet inte vad jag ska tro, både komiskt ock läskigt. Är inte sådan själv som hänger på flashback el liknande.. De har iaf helt missförstått. Hon bor inte hos mig, hon bor våningen ovanför och jag känner henne inte ens. Vet du varför de tror att hon bor hos mig? Ingen lust att läsa hela tråden... Skriver de något mer om mig?

Tack för att du sa till!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in