Citat:
"Ja det var vad jag oxå tänkte skriva. Eller folk som verkar vilja förstöra jobb / samarbeten. De pengarna kunde jag så småningom lägga på BO, men ju mer folk sätter käppar i hjulet så blir det svårare.."
De här orden kommer alltså från kommentarsfältet på bloggbevakning av Catrin själv. Påstår hon på allvar att anledningen varför hon inte betalar tillbaka till sina BO är för att folk sätter käppar i hjulet?? Catrin din narcissistika j*vel du skulle inte betala tillbaka en krona om det så gällde din familjs liv. Och är hon så jävla pantad att hon inte fattar att en stor blogg som bloggbevakning som skrivit om henne otaliga grr och t.o.m haft insamling till ett av hennes offer, att det bara är "troll" som kommenterar när det gäller henne?? I och med att bloggbevakning skrev om henne så började många offer att följa just bloggbevakning. Så jag VET med säkerhet mer en 1-2 grr att det är något av Catrins BO som har svarat henne i kommentarsfältet. Men alla som ifrågasätter hennes manipulativa beteende är såklart "troll" enligt henne. Det är sen gammalt.
Här är länk
https://bloggbevakning.se/2019/01/15...-agg/#comments
De här orden kommer alltså från kommentarsfältet på bloggbevakning av Catrin själv. Påstår hon på allvar att anledningen varför hon inte betalar tillbaka till sina BO är för att folk sätter käppar i hjulet?? Catrin din narcissistika j*vel du skulle inte betala tillbaka en krona om det så gällde din familjs liv. Och är hon så jävla pantad att hon inte fattar att en stor blogg som bloggbevakning som skrivit om henne otaliga grr och t.o.m haft insamling till ett av hennes offer, att det bara är "troll" som kommenterar när det gäller henne?? I och med att bloggbevakning skrev om henne så började många offer att följa just bloggbevakning. Så jag VET med säkerhet mer en 1-2 grr att det är något av Catrins BO som har svarat henne i kommentarsfältet. Men alla som ifrågasätter hennes manipulativa beteende är såklart "troll" enligt henne. Det är sen gammalt.
Här är länk
https://bloggbevakning.se/2019/01/15...-agg/#comments
Jag har följt denna dam av ren självbevarelse drift i ett antal år nu då Cattis Af Tälje är i en helt klass för sig. Hon är både i topp vad det gäller att vara bland dem sämsta brottslingarna genom historien. Sen alla andra historier, den ena sjukare än den andra så är jag faktiskt fortfarande beroende av denna tråd. Mår jag dåligt en dag eller behöver höja min positivts nivå så är detta fan i mig det bästa man kan skåda and still going.
Men nu lämnar vi mitt intresse för denna tråden, När jag läste Catrins svar på tal i denna länk så kan jag inte komma på ett enda jobb som någon ens har nämt att någon ringt till arbetsgivaren i detta avseende. Det har varit på tal när hon hade receptions tjänsten men ingen som faktiskt gjorde detta, inte som kom fram här. Skulle det mot förmodan ha skett så skulle det inte hända ett skit. Du kan inte få avsked eller bli uppsagd på dessa premisser. Okej hon kanske hade ett timvikare jobb och arbetsgivaren slutar ringa in henne. Men skulle hon kunna leda i bevis det hon påstår så finns det bra cash hon skulle kunna få genom en diskriminerings anmälan. Då detta är under diskrimineringslagen i arbetsmarknadslagen. Så detta är en stor fet lögn som du också vet Catshing! ja jag vet att du läser varje stavelse här. Du skulle faktiskt tjäna på att ta bort dessa timmar du har att lägga på sociala medium och faktiskt plugga lite mer. För man kan faktiskt inte påstå att man har tid över om man inte klarar av sina kurser. För om man failar kurser så har man inte lagt ner tillräckligt med krut på att lära sig det man skall och således inte haft tid över. Detta var bara en bisats till dig Cattan.
Vad som faktiskt har hänt är att några FBare har kontakt olika samarbeten som inte skulle generera en enda krona då Catten inte är känd utan skulle bara bygga upp en fasad om pålitlighet som hon gärna använt sig av i sitt Modus operandi. Förutom detta så kanske det hade generat lite grattis prylar för rabatterna hon skulle fått tillgång till skulle hon haft svårt att använda då hon inte har några pengar.