2021-05-16, 17:44
Medlem
Gullsnusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Ja, han hade för långa naglar och så små barn river sig i ansiktet ofta när de gråter.
För hundra år sedan kom någon på att man sätter vantar eller sockor på händerna så är det lugnt.
Catten, med ett gäng ungar innan, kom på det när hon blev ifrågasatt här.

Spanien nästa.
Kidsen, snubben ,hon och syrran.

Man kan ju också fila bebisens naglar. Något de flesta normalbegåvade gör. Såg ut som rätt djupa jack/sår bebisen hade fått. Avundsjukt syskon? "Pappan" är väl dömd för misshandel också.

Hon är ökänd för att hitta på graviditeter (för att få "makt" över killen) så sånt trams ska man inte tro på förrän hon postar (ej bildgooglade) ultraljudsbilder med aktuella datum och rätt personnummer på.
Citera
2021-05-17, 19:23
Medlem
Nu funderar hon på om hon ska ha dopet på lill-killen efter Spanien-resan istället så de kan bjuda fler gäster.
Så pengar finns tydligen.
Citera
2021-05-17, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Nu funderar hon på om hon ska ha dopet på lill-killen efter Spanien-resan istället så de kan bjuda fler gäster.
Så pengar finns tydligen.

Men jisses - när ska ni i tråden inse att hon gör allt för att få en gnutta uppmärksamhet?

Det kommer inte bli något dop så som det inte blev något dop för K3. Och alla ”nya” saker hon köper ser man klart och tydligt att det är begagnat eller billigt skit.

T.o.m när hon filmar i sitt kylskåp (fråga inte varför) så ser man de röda extraprislapparna lysa på var och varannan Eldorado vara.

Catrin är en luffare som i sin patetiska hjärna tror att hon lever något slags lyx-hemmafru-liv.
Senast redigerad av Pellepenna79 2021-05-17 kl. 20:29.
Citera
2021-05-17, 21:01
Bannlyst
Men vart får hon pengar ifrån?
Citera
2021-05-17, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sout34
Det är det jag också undrar.
Hon lever tillsammans med en person som är tidigare straffad pga misshandel av henne. Hon gör det svårt för sig att befinna sig på den smala vägen. Jag menar, 2 kriminella personer som saknar riktig inkomst med mentaliteten att de ska resa och ha en fin yta. När de knappt har råd att leva vanligt familjeliv. Det bäddar för ett fortsatt kriminellt beteende. Kanske kommer hon även ha en partner in crime..
Citera
2021-05-17, 23:56
Medlem
Londiniums avatar
Citat:

Från sin mamma?
Citera
2021-05-20, 14:39
Medlem
Citat:

Undrar samma...
Utekäk och grejer, och ser ut som hon slösat pengar på dålig läppförstoring nu också.
Citera
2021-05-23, 13:46
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callesto
Det jag skrev var att jag vet att de gått till den syrianska prästen - så som många syrianer gör, innan de gifter sig på papper, dvs så att det syns hos Skatteverket.

Att hon har hans efternamn på insta är er tolkning av att de är gifta.

Jag slinker in här någongång per år för att se vad man skrivit om senaste veckan, och råkar det vara något som jag vet något om så tar jag mig möjligtvis lite tid och skriver några meningar - men jag är inte huvudpersonen som denna tråd handlar om.

Nu verkar ett "riktigt" giftemål vara på gång?
Citera
2021-05-25, 23:53
Medlem
Mycket på gång i Catrins liv nu med bröllop och resa. Någon som vet vad den kommande mannen som dömdes för misshandel av henne jobbar med? Han verkar ha outtömliga finanser.
Citera
2021-06-03, 16:34
Medlem
Då var Catten med nyfyllda läppar framme i Marbella.
Gött att hon prioriterar sig själv i alla lägen.
Citera
2021-06-05, 21:04
Medlem
Skönt att hon åkte till Spanien och skröt om sol men det är mer moln där än i Sverige just nu🤣 fantastiskt hur hon vill leva som en influenser men det är på en fattig nivå
Citera
2021-06-06, 08:47
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amelia1
Skönt att hon åkte till Spanien och skröt om sol men det är mer moln där än i Sverige just nu🤣 fantastiskt hur hon vill leva som en influenser men det är på en fattig nivå

Å andra sidan är det bättre att vara influencer på fattig nivå, än att vara det med pengar från människor man har bedragit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in