2018-12-22, 15:50
Citat:
Ursprungligen postat av Minnisen
Besöket på nya bloggportalen höll i sig.... 2 tim. Nu är hon tillbaka igen. Undrar vad som kan ha gått fel?!
Förmodligen hennes förflutna😂
Citera
2018-12-22, 16:51
Medlem
1200cls avatar
Tror att hennes brott och varande gör att inte ens med tång vill någon ha henne på sin plattform. Har en stilla undran ang var hon får pengar från. Kan hon ha en sugar Dady som betalar och vis det överskottet kan hon köpa en masa saker.
Citera
2018-12-22, 17:05
Medlem
Det gick till o med snabbt för att va Catten. Och nu fortsätter hon på gamla bloggen och låtsas som ingenting? 🤣 😂
Citera
2018-12-22, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
Det gick till o med snabbt för att va Catten. Och nu fortsätter hon på gamla bloggen och låtsas som ingenting? 🤣 😂

De nya utmaningarna på den andra bloggen va för stora, aj🤣
Citera
2018-12-23, 10:53
Medlem
https://minfil.com/J7t231o0ba/20181223_104140_jpg

Det här är det Catten är "ambassadör" åt.
😂😂
Det här fick en vän till mig skickat till sig.

:Vanimeli
Ett par ord till er på vägen. Vill ni etablera er som ett seriöst företag? Samarbeta INTE med brottslingar som inte gjort NÅGONTING för att sona sina brott och som dagligen hånar sina offer på sociala medier. Det finns inte många som kommer att ta er seriöst tyvärr.
Citera
2018-12-23, 11:55
Medlem
Bolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
https://minfil.com/J7t231o0ba/20181223_104140_jpg

Det här är det Catten är "ambassadör" åt.
😂😂
Det här fick en vän till mig skickat till sig.

:Vanimeli
Ett par ord till er på vägen. Vill ni etablera er som ett seriöst företag? Samarbeta INTE med brottslingar som inte gjort NÅGONTING för att sona sina brott och som dagligen hånar sina offer på sociala medier. Det finns inte många som kommer att ta er seriöst tyvärr.

Är det bara jag som känner att hon totalt spårar. Verkar inte ens bry sig om att allt kommer till ytan. Tänk vilken fantastisk grej hon skulle kunna glra om hon gjorde det till en sport att beta av till sina bo. Och blogga om det-att ge tillbaka och glra rätt för sig. Kan ju inte på allvar ge henne mer än en sekunds tillfredställelse att bränna cash på plast och skräp.
Citera
2018-12-23, 12:46
Citat:
Ursprungligen postat av Bolennart
Är det bara jag som känner att hon totalt spårar. Verkar inte ens bry sig om att allt kommer till ytan. Tänk vilken fantastisk grej hon skulle kunna glra om hon gjorde det till en sport att beta av till sina bo. Och blogga om det-att ge tillbaka och glra rätt för sig. Kan ju inte på allvar ge henne mer än en sekunds tillfredställelse att bränna cash på plast och skräp.

Du är inte ensam. Hon är helt spårad. Och har ingen värdighet i kroppen. Alls. Bortblåst.
Citera
2018-12-23, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Du är inte ensam. Hon är helt spårad. Och har ingen värdighet i kroppen. Alls. Bortblåst.
Ja hon är helt urspårad och vet inte vad det är att göra rätt för sig.
Citera
2018-12-23, 18:21
Medlem
Vilken typ av bedrägerier tror ni hon håller på med?
Citera
2018-12-23, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnisen
Vilken typ av bedrägerier tror ni hon håller på med?

Inga just nu. Jag har faktiskt svårt att se att hon skulle börja begå brott igen. Jag tror mer på sugardaddygrejjen eller att hon kommer försöka bli en "influencer" igen. Allt som ger snabba och enkla pengar.
Citera
2018-12-23, 23:31
Medlem
Bolennarts avatar
Nej inga nya brott. Jag tor däremot hon kastar pengar runt sig och att hon är såpass rastlös i själen och kroppen att hon behöver ta barnen på allt möjligt hela tiden. Alternativt handla saker.
Inkomster utöver hennes bidrag och mammapeng är: mamman och den nygamla killen.
Tycker ff det hade vart ascoolt att se henne beta av bo. En och en åt gången. Göra en grej av det. Börja med en och fortsätt sen. Låt det ta tid men det händer nåt. Hade vart coolt att se. Jag skulle heja henne då.
Citera
2018-12-24, 09:48
Medlem
Arya.Ss avatar
Kan någon fräscha upp mitt minne då jag inte hängt med sista tiden. Vem är pappa till barn 3?
Han ser asiatiskt ut, men hade för mig att den pappan var syrian?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in