Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-22, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utrikes
C vet att S*m är pappan eftersom att S*m registrerades som pappa vid den yngstas födsel!

Är fortfarande registrerad som pappan hos Skatteverket? Eller är det som Callesto säger ”fader okänd”?
Citera
2020-08-22, 19:09
Medlem
Sam var pojkvän vid tillfället och, vad som skrevs vid födseln, den som registrerades som pappa. Några besök gjordes på Mallorca där han bodde. Mer okänt är kanske att Catrin livesände under graviditeten att hon funderade på en abort:

https://bloggbevakning.se/2017/06/16/catten-livear/

Blir kul för nr 3 och läsa i framtiden. 🙈
Citera
2020-08-22, 19:15
Medlem
I kommentarerna skriver CH:

” Catrin Hedlund / 2017-06-16 10:11
Ev kan komma att göra abort*

Du får gärna skriva varför, om du inte fått info så kommer lite info nedan;

Det var otroligt dumt av mig att ens gå ut med graviditeten så pass tidigt, speciellt när
Missfallsrisken är hög fram till v12.
Idag så är det inte kanske den bästa tajmingen i livet att skaffa barn nr 3, och jag vill gärna , efter mkt om och men och velande, ha det mer stabilt på både de psykiska samt ekonomiska stadiet.
Jag menar man kan få all hjälp i världen, av både familj och myndigheter (tänker nu ekonomiskt), men man ska orka med ett tredje barn oxå. Jag var nog alldeles för glad när jag fick redapå graviditeten, och gick ut med det utan att ha tänkt igenom det ordentligt.
Och ni som är emot abort, till er har jag inte så mkt att säga mer än att Om jag bestämmer mig för abort, så är det pga vad som är bäst för mig och min familj idagsläget.

Och CAMcam, detta med att du skriver ”#närkommerdenlivesändaaborte”,det gör mig på ritkigt ledsen..”

Intressant kommentar när nr 4 är på väg nu.
Citera
2020-08-22, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Sam var pojkvän vid tillfället och, vad som skrevs vid födseln, den som registrerades som pappa. Några besök gjordes på Mallorca där han bodde. Mer okänt är kanske att Catrin livesände under graviditeten att hon funderade på en abort:

https://bloggbevakning.se/2017/06/16/catten-livear/

Blir kul för nr 3 och läsa i framtiden. 🙈

trevligt för barnet sedan om det föds att få veta att mamman var en ökänd tjuv och att hon knullade en annan kriminell men klart om ungen blir kriminell (vem ska det annars brås på) så spelar det egentligen ingen roll. det är bra med fler tjuvar, psykfall och bidragsproffs.

det borde ju vara positivt med att måpnga ungar, mer i bidrag. har man inga talanger och man är känd för att vara en tjuv och kriminell så är det vägen att gå. varför stanna vid nr 4. kör på tills materialet håller, skattebetalarna betalar. hur mpnga av dessa kids har samma pappa?
Senast redigerad av socialfallet 2020-08-22 kl. 19:32.
Citera
2020-08-22, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellepenna79
”De hann väl gifta sig? Syrianer brukar ibland göra det via deras kyrka, och inte på papper som svenskar gör av olika anledningar? Men vet inte, kan inte svära på att det är så.” Så skrev du.

Ja, jag har ingen aning om vem pappan är 🤣 Vet C själv? Men som alla andra härinne så vet jag att det inte är JS då de inte träffades förrän efter K3 var född.
Och detta är inte att diskutera barnen, jag diskuterar faderskap.

Ja, du kikar in är någon gång om året och är inte huvudpersonen. ”Ok.”

att vara gifta betyder ingenting för hon vill ju ha ett annat efternamn för hennes eget är kopplat till kriminalitet och man kan fråga sig. tror hon verkligen att hon kan ta 50%av vad en annan lodis äger för att hon gifter sig med honom? vem vill ha en vit kriminell kvinna som ör psyksjuk föruto en som ingen anna nvill ha. det är somatt säga att en latinamerikan är smart bara för att hon har en fake:ad lärar "examen".
Senast redigerad av socialfallet 2020-08-22 kl. 19:37.
Citera
2020-08-22, 21:16
Medlem
Jag sätter mina pengar på ett wildcard, att varken S eller J är pappa till barn nummer tre.
Citera
2020-08-23, 01:32
Medlem
Om J läser här så tipsar jag om att han borde göra faderskapstest på barn nummer 4.
Citera
2020-08-23, 05:45
Medlem
Vad är det senaste kända brotten som hon har begått?

Är hon tillsammans med någon just nu, ex den här S eller J?
Citera
2020-08-23, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av socialfallet
trevligt för barnet sedan om det föds att få veta att mamman var en ökänd tjuv och att hon knullade en annan kriminell men klart om ungen blir kriminell (vem ska det annars brås på) så spelar det egentligen ingen roll. det är bra med fler tjuvar, psykfall och bidragsproffs.

det borde ju vara positivt med att måpnga ungar, mer i bidrag. har man inga talanger och man är känd för att vara en tjuv och kriminell så är det vägen att gå. varför stanna vid nr 4. kör på tills materialet håller, skattebetalarna betalar. hur mpnga av dessa kids har samma pappa?

Ingen av dom har samma pappa. Fyra barn med fyra olika pappor. Kvarters-Catrin. Vet hon vem som är pappa till den i magen?
Senast redigerad av Pellepenna79 2020-08-23 kl. 08:53.
Citera
2020-08-24, 06:09
Medlem
nickomyras avatar
Finns det någon sammanfattning ?

Vad har hon mer livnärt sig på än blogg + bedrägeri på biljetterförsäljning ?
Citera
2020-08-24, 17:14
Medlem
HenrikBredbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellepenna79
Ingen av dom har samma pappa. Fyra barn med fyra olika pappor. Kvarters-Catrin. Vet hon vem som är pappa till den i magen?

Hon skulle nog kunna ha treäggstrillingar, vardera med olika pappa med den livsstil hon har.
Citera
2020-08-24, 17:22
Avstängd
Det är nog så att Catrin inser att på arbete kan hon inte få några pengar över efter barnpassning
av 3 barn - alltså produzerar hon ungar på löpande band för att:

1. Slippa jobba
2. Slippa studera
3. Leva (efter omständigheterna) gott på de bidrag hon kan zuuugaaa åååt sig
upplägget på bidragsköret är att det inte går att utmäta eftersom vi talar om begränsade
pengar i förhållande till kostnader
4. o de roligheter hon kan zuugaa aav de Bjuda-Flott:are som kommer i hennes väg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in