2025-02-06, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Fruktansvärt beteende.
Sorgligt att en vuxen kvinna med flera barn inte har någon skam i kroppen och beter sig på det sättet.
Hon skulle behöva sitta i finkan ett tag.
Hennes man är väl syrian? Skäms han och hans släkt inte över hur hans kvinna beter sig?

Han har inte fläckfri bakgrund. Suttit inne för kvinnofridskränkning….av henne…misshandlade henne grovt en kväll för några år sedan. Ändå väljer hon att skaffa ungar med honom…han har även flera åtal på sig om stölder i olika grader..så tror han är av samma skrot och korn. Religionen verkar inte ha någon inverkan på honom
Citera
2025-02-06, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyret777
Dom är sysslingar. Känner till dom. Den enda som gjort och gör än bedrägerier så är det Catrin.

Okej, har ingen aning egentligen med facit i hand om vad ”sysslingen” Carolina ? Ska ha gjort. Mer rykten som cirkulerar nu om både henne och hennes sambo. Var någon bedrägeri historia även där iallafall vad jag hörde , där han satt i fängelse men kom ut för inte jätte många månader sen? Södertälje är stort men inte så stort, många pratar om allt och alla men man vet inte vad som är sant längre. Att jag hamnade här i denna tråd beror på att jag har barn som nästan är lika jämngamla som Catrin, och jag vet vilka / vem familjen är sen tidigare. Mamman är iallafall reko vad jag har hört, och hjälper till mycket precis som jag med mina barnbarn. Vad som sagts innan i tråden orkar jag inte spekulerar om eller hitta ”info” om här i denna milslånga tråd!
Citera
2025-02-06, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dakotawhite
Han har inte fläckfri bakgrund. Suttit inne för kvinnofridskränkning….av henne…misshandlade henne grovt en kväll för några år sedan. Ändå väljer hon att skaffa ungar med honom…han har även flera åtal på sig om stölder i olika grader..så tror han är av samma skrot och korn. Religionen verkar inte ha någon inverkan på honom

Kling och klang eller ying och yang haha
Citera
2025-02-09, 19:19
Medlem
Har hon Instagram? Vad heter hon där?
Citera
2025-02-09, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Har hon Instagram? Vad heter hon där?

5barnsmamman_

Hon har även snap hon är väldigt aktiv på, cathedsey21
Citera
2025-02-14, 00:47
Medlem
[quote=Pyret777|90868299]
Vilken butik var det i järna? Finns bara ica och coop där! Hon körde scamming när hon hyrde stuga också. Dom anmälde henne till polisen.
Citera
2025-02-14, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livetmedhast
Det tänker jag med!? Men urkundsförfalskning går väl inte under det? Jag är inte så insatt i brott m.m. Men jag vet (eftersom jag själv är fr Södertälje i grund och botten och tillhör den ”äldre” generationen, betydligt äldre än C) att hon umgicks med sin kusin C. H-A, till och från, speciellt under 2023-2024. (Info via snap). Är inte även hennes familj dömda för bedrägerier, och sånt ? Det kanske är bakåt i tiden, men nu vet jag inte riktigt.

Vet en som stämmer in på din förkortning. Vet ej om de är släkt men vad jag vet är dessa tattare/resande men det kanske Catten också är? Vet inte om den påstådda släktingen gjort bedrägerier men om det är de jag tänker på så är det en strulig familj.
Citera
2025-02-14, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
Vet en som stämmer in på din förkortning. Vet ej om de är släkt men vad jag vet är dessa tattare/resande men det kanske Catten också är? Vet inte om den påstådda släktingen gjort bedrägerier men om det är de jag tänker på så är det en strulig familj.

Catten är väl ändå inte resande? Hennes mamma är från Finland men inte resande? Pappan är/var svensk. Men ingen aning.

Ja släktingen är och har en strulig familj.. Både mormor, mor, son och sambon hos familjen C. A-H är och alltid varit en strulig familj. Ryktet i tokstan säger att en säljer knark och blivit dömd för narkotika ett flertal gånger, mormor har nästan aldrig arbetat och är väldigt utåtagerande och ensam, sambon dömd och var med på någon SVT serie om jag inte minns fel? Ungefär 2år sen eller kanske ännu mer nyss? C.H-A har väl aldrig jobbat utan alltid levt på SVT kändisen? 🎃 Tragiskt även där - märks att de är släkt med Catten 😀
Citera
2025-02-14, 15:48
Medlem
[quote=Cricke71|91028912]
Citat:
Ursprungligen postat av Pyret777
Vilken butik var det i järna? Finns bara ica och coop där! Hon körde scamming när hon hyrde stuga också. Dom anmälde henne till polisen.

Hon har väl aldrig haft ett dop om inte med yngsta sonen?
Då var dopet i syrianska kyrkan såg jag på snap! Varför den var där vet jag inte, men förstår inte varför hon ska passa upp på mannens synpunkter och åsikter hela tiden? Har svårt att tro att C önskade dop från början i syrianska kyrkan?!
Citera
2025-02-14, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livetmedhast
Catten är väl ändå inte resande? Hennes mamma är från Finland men inte resande? Pappan är/var svensk. Men ingen aning.

Ja släktingen är och har en strulig familj.. Både mormor, mor, son och sambon hos familjen C. A-H är och alltid varit en strulig familj. Ryktet i tokstan säger att en säljer knark och blivit dömd för narkotika ett flertal gånger, mormor har nästan aldrig arbetat och är väldigt utåtagerande och ensam, sambon dömd och var med på någon SVT serie om jag inte minns fel? Ungefär 2år sen eller kanske ännu mer nyss? C.H-A har väl aldrig jobbat utan alltid levt på SVT kändisen? 🎃 Tragiskt även där - märks att de är släkt med Catten 😀

Kanske,kanske inte. Tycker namn och utseende ger lite sådana vibbar för att inte tala om livsstilen. Finns släktskapet som påtalas i tråden så ger min radar utslag. Men alldeles oavsett en intressant följetong är det.
Citera
2025-02-14, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
Kanske,kanske inte. Tycker namn och utseende ger lite sådana vibbar för att inte tala om livsstilen. Finns släktskapet som påtalas i tråden så ger min radar utslag. Men alldeles oavsett en intressant följetong är det.

Det har du rätt i.
Citera
2025-02-14, 22:20
Medlem
[quote=Livetmedhast|91034126]
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71

Hon har väl aldrig haft ett dop om inte med yngsta sonen?
Då var dopet i syrianska kyrkan såg jag på snap! Varför den var där vet jag inte, men förstår inte varför hon ska passa upp på mannens synpunkter och åsikter hela tiden? Har svårt att tro att C önskade dop från början i syrianska kyrkan?!
Ica
Och jag hörde att dom sagt att det var till ett dop,men va vet jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in