Citat:
Ursprungligen postat av
Dakotawhite
Fun fact: Var på Circle K igår och till min stora förvåning såg jag Catrins blommor stå utanför där🤔 dvs den krukan hon fått hem via bud finns att köpa på Circle K. Har dom börjat med sådant? Om inte är det fantastiskt kul. Vem sjutton ljuger om en sån sak? Jaaa......
Det är Hedlund i ett nötskal! Hon tänker aldrig till när hon ska iscensätta något. Och sen när hon blir avslöjad med byxorna neddragna så låtsas hon bara som det regnar eller försöker köra någon patetisk bortförklaring. Anmärkningsvärt är att hon skriver "Ännu ett blombud", Hedlund vill få oss att tro att hon är poppis och omsvärmad. Men vi alla vet hur det är med hennes "kompisar" och påhittade tjejmiddagar.
Annars tycker jag att hennes inlägg om Giving People på "bloggen" är en ny milstolpe i hennes sätt att förnedra sina BO.
Citat:
Som jag skrev i ett tidigare inlägg (på en annan bloggportal) så handlar mormor/morfar en hel del kläder, leksaker osv till barnen, utöver det jag köper. Så de har lixom för mycket av allt, trippla overaller var osv. Så när man ser inlägg som att andra barnfamiljer knappt har råd till julmat/mat för dagen, då gör det ont i hjärtat!
https://www.devote.se/CatrinHedlund/...eople-31216920
Att Hedlund har ganska gott om stålar är ingen nyhet. Men när man har så mycket skulder så kanske det vore på sin plats att se över hur pengarna spenderas. Enligt henne själv så snackar hon i stort sett med sin mamma varje dag. Hur svårt är det då att koordinera inköpen till kidsen?
Nä, Hedlunds inlägg om att vara en god människa luktar så mycket bullshit det kan göra. Det gjorde inte ont i hennes hjärta när hon blåste en stackare på 40K och sen ringde hennes arbetsgivare och snackade skit om henne som hämnd. Eller när hon snodde pengarna från barnfamiljen som inte hade någon lägenhet.
Inte ett inlägg hon gjort i förmån för sina BO. Att inte kunna ägna fem minuter att göra en avbön för det hon gjort är bara svinaktigt.