Citat:
Ursprungligen postat av
Krewger
Jo de är ju de! Är för ett arbete, gör inte supermkt om de inte skulle gå igenom, för det skickas väl inte vidare någonstans eller kan ge några blowbacks när de bara är för en kund till arbetsgivaren?
Sen är de ca 5g på en månad, så inte supermkt tänker jag! Kan gå med lite tur kanske... Hoppas de bara kör en provsticka iallafall..
Du kan inte bli dömd eller att informationen sprids vidare på något sätt vad jag vet utan den som beställt provet får bara infon om att det var positivt och så får de väl gå efter sina rutiner vid positivt prov, typ rehab eller vad det kan vara.
5 g på en månad är ju inte så mycket men det är just det att du rökt varje dag så det hinner liksom inte gå ur kroppen innan du fyller på med mer utan lagras ju. Beställ hem test på 200, 100 och 50 ng/l så kan du se huruvida dina värden sjunker under dessa dagar. Så vet du vad du kan ställa in dig på liksom.
Sen btw, b-vitamin är till för att göra urinen gul igen fast du druckit massa vatten innan provet, så personen som tar det inte misstänker att du spätt ut det för att det är genomskinligt. De kollar ju så det ser gult ut och annars kan de ogiltigförklara testet direkt på plats. Tror dock du måste käka jävligt mycket b-vitamin för att urinet ska bli gult om du svept vatten. Sen mäter de kreatininhalten för att även där se om du spätt ut, så käkar du kreatin (som i kroppen görs om till kreatinin och finns i urinen naturligt också om det inte är utspätt som fan) så är du good to go där också. Och aspirin vet jag inte hur det funkar men tydligen ska det sänka thc-halten i urinen på något vänster. Men bara så du vet vad som gör vad