2019-10-16, 18:44
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luftklubba
Tjena alla! Det är nämligen så att min vän fick lämna ett oförberett salivtest som skall skickas på analys.
Hon hade ca 30 min tidigare intagit ”cbd-olja” under tungan som hon fortfarande kände smaken av när salivtestet gjordes. Gjordes inom sjukvården.
Kan detta test isåfall bli positivt pga detta?
Var den helt fri från thc?
Citera
2019-10-16, 20:26
Medlem
luftklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoffeAPBT
Var den helt fri från thc?

Enligt flaskan skall den vara det. Det ska vara den från natural hemp life. Fullspectrum 5%.
Mvh
Citera
2019-10-16, 21:26
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luftklubba
Enligt flaskan skall den vara det. Det ska vara den från natural hemp life. Fullspectrum 5%.
Mvh
Isf ska det inte vara några problem då det är thc dom kollar efter. Sen har jag för mig det enbart är oljan som innehåller spår av thc som ska vara olaglig och inte cbd i sig, så borde kunna vara lugn
Citera
2019-10-17, 18:29
Medlem
Thisisnotoks avatar
Skulle behöva ett uppdaterat svar ang stilnoct/imovane.
Om jag tar 2x10mg ikväll (torsdag) kommer jag vara ren på måndag?
Vissa säger att dom inte ens kollar efter z-analoger och vissa säger att det inte finns med på multistickorna utan att det krävs en separat sticka för att kolla detta.
Finns det någon som kan reda ut allt en gång för alla?!?
Citera
2019-10-17, 18:56
Medlem
Tja, lämnade kissprov hos polisen för cirkus 2 veckor sedan då dom misstänkte mig för kokain, de sa att de skulle säga om det visade positivt/negativt direkt när jag lämnat det (vet att dom inte går på det men ändå) Så lämnade jag provet men sedan sa dom inget innan jag gick, ska jag ta det som något bra att det visade negativt, eller vad tror ni?
Citera
2019-10-18, 05:47
Bannlyst
Intag
2 g Dunder Amfetamin

4 dygn / 96h

Multisticka

Hur pass safe är jag egentligen?
Citera
2019-10-18, 12:26
Medlem
Lilabanans avatar
Hur länge innan all ikto har lämnat min kropp?

Hejsan,
Jag bestämde mig att sluta med mina ikto för ungefär en månad sedan. Nu undrar jag om någon kan berätta ungefär hur lång tid det kommer dröja innan all ikto har gått ur mitt system!

Jag har tagit 1-4mg ikto (oftast det lägre) per dag i ca 3 år.

Jag trappade ner första 2veckrona och nu har var senaste intaget 0,5mg i måndags. Innan det 0,5mg förra fredagen.

Jag börjar känna mig väldigt mycket mer närvarande vilket tyder på att jag dag för dag avgiftas.
Jag känner inte någon abstinens f.n. heller. Det går m a o bra att sluta! Tack gode Gud för det!

Men hur länge tror ni att det kan dröja innan jag visar negativt på ett urinprov?

Väldigt tacksam för svar! Mod får flytta om tråden hamnade fel.

Mvh L
Senast redigerad av Lilabanan 2019-10-18 kl. 12:40.
Citera
2019-10-18, 15:26
Medlem
Hur länge syns gabapentin på analyserat urinprov? Är det någon som har koll på det?
Citera
2019-10-18, 16:44
Medlem
Skorpionmammas avatar
Hur pålitligt är ett hemmadrogtest som är ca 6 år för gammalt? 🤔
Citera
2019-10-18, 18:18
Medlem
liarsenics avatar
Tjena! Rökte senast den 21/9.

Man
25 år.
1.79cm
84kg

Styrketränar många gånger per vecka, äter mycket och dricker mycket vatten. Tror ni att jag kommer ge ett rent pissprov om två veckor?

Mvh

Edit: innan rökte jag under en 3 månaders-period ca 3ggr i veckan.
Senast redigerad av liarsenic 2019-10-18 kl. 18:27. Anledning: Edit
Citera
2019-10-18, 19:08
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Hejsan,
Jag bestämde mig att sluta med mina ikto för ungefär en månad sedan. Nu undrar jag om någon kan berätta ungefär hur lång tid det kommer dröja innan all ikto har gått ur mitt system!

Jag har tagit 1-4mg ikto (oftast det lägre) per dag i ca 3 år.

Jag trappade ner första 2veckrona och nu har var senaste intaget 0,5mg i måndags. Innan det 0,5mg förra fredagen.

Jag börjar känna mig väldigt mycket mer närvarande vilket tyder på att jag dag för dag avgiftas.
Jag känner inte någon abstinens f.n. heller. Det går m a o bra att sluta! Tack gode Gud för det!

Men hur länge tror ni att det kan dröja innan jag visar negativt på ett urinprov?

Väldigt tacksam för svar! Mod får flytta om tråden hamnade fel.

Mvh L

Om inte analys med just klona-screening utan vanlig multi-sticka är du tvärsäker - även analys kan gå vägen.

Grattis t lyckad nedtrappning btw!
Citera
2019-10-18, 19:16
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisisnotok
Skulle behöva ett uppdaterat svar ang stilnoct/imovane.
Om jag tar 2x10mg ikväll (torsdag) kommer jag vara ren på måndag?
Vissa säger att dom inte ens kollar efter z-analoger och vissa säger att det inte finns med på multistickorna utan att det krävs en separat sticka för att kolla detta.
Finns det någon som kan reda ut allt en gång för alla?!?

På gamla hederliga multi-stickor (vilka de flesta beroendemottagningar etc använder) syns inte Z. Vid analys väldig skillnad på zolpidem och zopiklon (du skriver "stilnoct/Imovane"). Imovane = zopiklon, VISS men liten risk. Om zolpidem NOLL risk för detektion mån om sista intag 20 mg tors kväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in