2020-11-13, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filurenhehe
Minsta lilla tillstymmelse till streck är negativt. Du kan vara lugn.

Tack, kände det också, däremot undrar de varför strecket är så djävulskt svagt, om jag har drogen i systemet bara det att den är under gränsvärdet. Har ju tagit drogen men de behöver inte veta detta ju..
Citera
2020-11-13, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
2 streck är alltid negativt hur lite man än ser det, ser man 2 streck är det negativt punkt.

Tack!
Citera
2020-11-13, 10:15
Medlem
Blev tagen på pisseprov för ett tag sedan. Dom påstod att jag hade bensoylekgonin i kroppen som utvinns av kokain. Vet till hundra procent att jag inte tagit det. Men har nu kommit fram till att det måste varit från botoxen eller salvan de smörjer på innan jag får sprutorna. Kanske hjälper någon annan i framtiden iallafall. Inte roligt och åka dit för något man inte har gjort.
Citera
2020-11-14, 14:08
Medlem
20 mg attentin, ungefär hur långt tid spåras det på sticka?
Citera
2020-11-14, 15:47
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
20 mg attentin, ungefär hur långt tid spåras det på sticka?

Räkna med minst 5 dagar, helst mer.
Citera
2020-11-14, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Räkna med minst 5 dagar, helst mer.

Hm? Det där lät jävligt länge. Engångsbruk 20 mg attentin, det motsvarar ju pyttelite vanligt gatutjack.
Citera
2020-11-14, 15:53
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Hm? Det där lät jävligt länge. Engångsbruk 20 mg attentin, det motsvarar ju pyttelite vanligt gatutjack.

Möjligtvis om du dricker mycket vatten kan du komma undan på mindre (kanske 3 dagar) pga dosen. Jag vet inte exakt hur mycket 20mg ren dexamfetamin motsvarar i gatutjack. Kan det vara 100mg? Jag vet i varje fall att folk torskat 4-5 dagar efter senaste intag av amfetamin men var väl lite högre dos då.
Citera
2020-11-15, 02:30
Medlem
Hej, jag tog i torsdags 7 mg alprazolam. Hur länge innan man blir ren skulle ni tro? Det är första gången jag tagit benzo så har inte haft långvarigt bruk
Citera
2020-11-15, 17:31
Medlem
Upplystkrigares avatar
Jag har sparat mitt rena piss några gånger i kylskåp. Vet jag att tiden är för kort att bli clean har jag först lagt pisset i en treo brustablettsburk, och sedan in i en termos med varmt vatten. Detta tar jag sedan med mig dit jag ska pissa. Nu kan jag deras rutiner och hur dom funkar, så innan jag går in tar jag ut tuben, och lägger den under armen inne i tröjjan. Sedan när man får muggen inne på toa gör jag en liten turn och fick pisset snabbt att rinna in i muggen, sedan är de bara att akta så tuben inte trillar ut medans man står och "pissar".

Det är för lätt ibland Känner mig som en hög level ninja varje gång!
Citera
2020-11-16, 09:06
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delusionalrabbit
Hej, jag tog i torsdags 7 mg alprazolam. Hur länge innan man blir ren skulle ni tro? Det är första gången jag tagit benzo så har inte haft långvarigt bruk

Det har kort halveringstid. 4-7 dagar skulle jag tro.
Citera
2020-11-16, 21:54
Medlem
Tja, jag har rökt ca 0,1g hasch 4 ggr utspritt under 2 veckor, när kan jag vara ren? Räcker 15 dagar?
Mvh
Citera
2020-11-17, 09:27
Medlem
Hejsan, har snortat 20mg Equasyum Depot för fyra dagar sedan, och dagen innan, (Fredag, Torsdag). Dock så har jag urinprov den 18nde November och undrar om resultatet kommer att större chans bli positivt eller negativt?
Har rätt så lågt kroppsfett, gymmar varje dag, äter nyttigt och är rätt så ung i åldern.
Undrade helt enkelt om spårningstiden är längre eller kortare om man nu snortar det istället för att svälja tabletten? Är rätt så nojjig därför att alla mina provresultat har varit negativa de senaste gångerna, och behöver få de negativt endast 2 gånger till så är jag helt klar. Cannabis och tramadolet gick ur kroppen efter 2 veckor typ, och då rökte jag nästan varje dag. All svar uppskattas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in