Citat:
Ursprungligen postat av
Rappapaya
Jag ska till previa 12/3 för ett drogtest, jag rökte 3/3 och 23/2, innan de har jag inte rökt sedan nyår. Är 156 cm och väger 48 kg, kommer jag klara mig? Kan jag göra något för att öka mina chanser?
Hur mycket rökte du? Om vi säger att du rökte 0.2 + 0.2 vid dessa två tillfällena så hade din första rök redan ha försvunnit från din kropp när du tände din senaste. Utgår från "upp till 6 dagar-tabellen". Previa har lägsta gränsvärdet då det skickas till karolinska för analys. Nu är det nödvändigtvis inte så strängt då ett engångstillfälle inte är något problem att göra sig av med. Säger engångstillfälle då jag vågar gissa du inte hade 5g i din första joint, därav behöver vi ju bara räkna från ditt senaste tillfälle..
https://www.ferle.se/detektionstider/
Avstå från fet, friterad, sockrigt skit och ät antioxidanter, drick 2 liter vatten om dagen, träna i den mån du kan, (avstå att träna from 48h innan provet dock). Vad mer.. Ät små mål, 5-6 gånger om dagen. Allting beror på hur säker du vill vara. Du har tur som väger lite också!