2019-10-02, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissam1122
Tjena. Fick ett hembesök av farbror blå igår där dem tog ett urinprov,

urinprovet visade negativt och dem sa att det ska skickas på analys.
Senast ja tog nånting var amfetamin i lördagskväll.

Finns det någon risk att de visar på analysen även om stickprovet var negativt??

Gränsfall på det. Frågan är om dom ens skickar på analys eller om dom bara sa så för att se reaktion på dig. Är det negativt borde dom nöja sig så, blir ju massa onödiga kostnader för båda parter. Men bara spekulation.
Citera
2019-10-02, 13:33
Citat:
Ursprungligen postat av filurenhehe
Även om jag intog den oralt/sublingualt i tablettform? Tack för svar

https://en.wikipedia.org/wiki/Midazolam
Citera
2019-10-02, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filurenhehe
Gränsfall på det. Frågan är om dom ens skickar på analys eller om dom bara sa så för att se reaktion på dig. Är det negativt borde dom nöja sig så, blir ju massa onödiga kostnader för båda parter. Men bara spekulation.

De va lite min känsla oxå, men du menar om de visar sig att dem skickar de så är inte chanserna så höga att de syns?
Citera
2019-10-02, 14:29
Medlem
Har frågat tidigare i tråden men fick ej svar, det gällde heroin intag och urinprov 5 dagar senare, kan uppdatera om att jag klarade urinprov på största stickan dom hade (12 panel? 15 panel?) tog 5 mg xanor 1,5g kola och 0.3g heroin under loppet av 3 dagar och var ren på samtliga 5 dagar senare.

Det var lite svettigt när man väntade på svar men det funka galant. Är inte direkt smal heller så antingen har jag bra ämnesomsättning eller så funkar det med 5 dar ren, sen pissa.. Ville bara uppdatera med info eftersom jag inte fick svar.

Mvh wo
Citera
2019-10-02, 16:33
Medlem
Tjena flashback.
Min buddy ville att jag fråga er om lite grejer när det kommer till piss på gymmet.
RF kom till gymmet som jag tränar på här i måndags och pissa några av dom som gymmar här, detta var klockan 18:30.*
Grejen är att jag rökte lite B med mina kompisar i fredags, runt 23:00.
Hade inte rökt på en vecka och det var ungefär 0.7 i jointen. Har ungefär 8-10% kroppsfett och har extrem metabolism.

Mina frågor är nu
• vad blir straffet för thc på gymmet
• testar dom för thc äns?
• tror ni jag kommer klara testet?
• blir detta ett polis ärende*

Är 18 bast.
Har ni något mer att tillägga så skriv på.
Ps tar inte bola eller några andra droger.
Citera
2019-10-02, 17:23
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlvetallt
Tjena flashback.
Min buddy ville att jag fråga er om lite grejer när det kommer till piss på gymmet.
RF kom till gymmet som jag tränar på här i måndags och pissa några av dom som gymmar här, detta var klockan 18:30.*
Grejen är att jag rökte lite B med mina kompisar i fredags, runt 23:00.
Hade inte rökt på en vecka och det var ungefär 0.7 i jointen. Har ungefär 8-10% kroppsfett och har extrem metabolism.

Mina frågor är nu
• vad blir straffet för thc på gymmet
• testar dom för thc äns?
• tror ni jag kommer klara testet?
• blir detta ett polis ärende*

Är 18 bast.
Har ni något mer att tillägga så skriv på.
Ps tar inte bola eller några andra droger.
Det är väl bara dopingtester, dvs inga thc stickor, 6 eller 12-panel.
Citera
2019-10-02, 18:42
Avstängd
Blir en smal kille med snabb förbränning ren på 9 dagar från en engångsdos metadon som låg på 40mg?
Citera
2019-10-02, 20:15
Medlem
Kan man ta 20-30mg (depot) oxycontin på en fredag och vara ren till måndag?

Går nämligen på regelbundna urintester som också skickas på analys

Inget fett och väger 55-60 ifall detta hjälper

Mvh
Citera
2019-10-02, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linusebest
Kan man ta 20-30mg (depot) oxycontin på en fredag och vara ren till måndag?

Går nämligen på regelbundna urintester som också skickas på analys

Inget fett och väger 55-60 ifall detta hjälper

Mvh

Alltså oxy har dom ju sticka för och det Sitter vanligtvis 3-4dagar. Om du spär ut ditt piss (Dricker mycket vatten 2 timmar innan provet ) så kan du klara dig.

Själv kan jag dra i mig 200mg oxy på en fredag och vara ren onsdag men det spelar ju mindre roll här... Är du säker att allt skickas på analys?
Citera
2019-10-02, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeeDoo
Alltså oxy har dom ju sticka för och det Sitter vanligtvis 3-4dagar. Om du spär ut ditt piss (Dricker mycket vatten 2 timmar innan provet ) så kan du klara dig.

Själv kan jag dra i mig 200mg oxy på en fredag och vara ren onsdag men det spelar ju mindre roll här... Är du säker att allt skickas på analys?

Aa aalt skickas på analys pga att jag torska på gräs för ett tag sen via jobbet. Säker att man inte kan bli ren på 2dagar? Tänker min kropp ochså pass liten mängd
Citera
2019-10-03, 00:19
Medlem
Tog kanske 5 linor k i fredags, rökte 4 bloss på en holk. Hade urinprov som skickades på analys nu i tisdags. Finns det chans att det är negativt eller är jag körd? Druckit extremt mkt vatten hela helgen. Sprang 30 min på löpband måndagkväll samt drack 3 liter vatten måndagkväll.
Citera
2019-10-03, 07:39
Medlem
Totsis avatar
Hej,
Har världens stress för jag har ett jobb som jag faktiskt trivs riktigt bra med.

Tog urinprov för nyanställning i måndags och jag hade tagit hasch och kokain två veckor innan urinprovet.
Innan det rökte jag engång 1,5 vecka.
Säg att jag rökte 2-3 dagar i streck för 4 veckor sen, rökte engång och drog lite för 2 veckor sen och i måndags urinprov.

Vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in