Flashback bygger pepparkakshus!
2019-09-27, 14:19
Medlem
Jaggermeisters avatar
Grabbar, kan jag ta en halv boll nu idag nu, o pissa rent på måndag på sticka? Heroin alltså, halv boll = 100mg IV
Citera
2019-09-27, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Som en van användare sporadisk i 3 år, dagligen i 2 år kan jag säga att sannolikheten är större att du inte klarar dig. Har en polare som åt en vecka och torkade 5 veckor efter, så skjut på mötet om du kan.

Ok, tack för infon!

Jag bryr mig inte om om dom hittar det i urinen, eftersom jag har recept, vilket dom vet, utan mer om det hinner sjunka så pass att det inte ser ut som om jag överskrider det :/

Eller kanske bäst att ta det så sent som möjligt, dom kanske har viss förståelse då mitt främsta problem är hyperaktivitet, och det var ett försök att komma ner i varv. Har aldrig haft kontakt med psyk innan, så vet inte hur hårda dom är ☹️
Citera
2019-09-27, 15:54
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Grabbar, kan jag ta en halv boll nu idag nu, o pissa rent på måndag på sticka? Heroin alltså, halv boll = 100mg IV
Det lär ju stanna i minst 2-3 dagar, och om du har otur torskar du med andra ord.
Citera
2019-09-27, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister

Jag hade inte chansat har gjort samma miss själv.
Citera
2019-09-28, 16:56
Medlem
Hej! Jag genomgår en adhd-utredning och har läkarbesök på onsdag där dom troligtvis kommer ta drogtest (saliv) pga att jag vägrar lämna urin eftersom att någon ska stå och glo på en när man kissar. det jag undrar är hur länge man kan spåra cannabis i salivtesterna dom har på neuropsykiatrin?
Tror ni att det är lugnt att röka idag?

Är en tjej som röker någon joint om dagen, tränar varje dag och har inte alls mycket fett på kroppen, ifall denna info spelar in på detektionstiden i saliv?
Citera
2019-09-28, 19:28
Medlem
100mg Flormidal (Midazolam) utspritt på 48h, hur länge kan det synas på UP? Skickas möjligtvis på analys.
Citera
2019-09-30, 08:58
Avstängd
*Viktigt avgörande*

Vet någon om de som granskar mitt piss ringer till min soc om det inte visar något? Hade tänkt skita i att pissa.
Citera
2019-09-30, 18:20
Medlem
Okej så om jag har rökt näst intill varje dag sen mitten av sommaren hur länge kommer det då sitta i pisset?
Citera
2019-10-01, 09:40
Citat:
Ursprungligen postat av filurenhehe
100mg Flormidal (Midazolam) utspritt på 48h, hur länge kan det synas på UP? Skickas möjligtvis på analys.

Inte länge alls. Ren till dagen efter, har pissat dagen efter på midazolam och halveringstiden är ju extremt kort så ingen fara där inte.
Citera
2019-10-01, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Inte länge alls. Ren till dagen efter, har pissat dagen efter på midazolam och halveringstiden är ju extremt kort så ingen fara där inte.

Även om jag intog den oralt/sublingualt i tablettform? Tack för svar
Citera
2019-10-01, 14:15
Medlem
svampen211s avatar
Hur länge sitter stess i kroppen? Jag fick det som nedtrappning på benzo, var c 3 veckor sedan sista dosen nu, fick nedtrappning i nästan 2 månader, ja är orolig att det kommer sitta 3 månader eller längre. Grejen är att ja får inte ta hem medicin från min LARO mottagning förens jag ger 2 rena prov och dem tror inte på mig att stesolid kan sitta så länge, sjukt att dem inte vet sånt. Iktrovil satt i nästan 3 månader på mig och vad jag hört ska stess va värre än iktrovil.
Citera
2019-10-02, 11:36
Medlem
Tjena. Fick ett hembesök av farbror blå igår där dem tog ett urinprov,

urinprovet visade negativt och dem sa att det ska skickas på analys.
Senast ja tog nånting var amfetamin i lördagskväll.

Finns det någon risk att de visar på analysen även om stickprovet var negativt??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in