Citat:
Ursprungligen postat av
Frittframigen
Någon som vet om något nytt test som min kusin som bor i Norge kallade munskjöljning? Hon har aldrig använt en olaglig drog och vet inte om att jag använder så vill inte fråga för mycket, men hon testades positiv för tramadol.
Jag gav henne 200 mg som hon tog under 4 dagar 50 mg om dagen för hon hade ont i ryggen, men detta var för en månad sen! Hon vet inte ens vad tramadol är för något och jag låtsades att det va starka smärtstillande som jag fått när jag hade ryggskott och haft liggandes ett tag.
Men i själva verket så va det Tamol-XX vita 100 mg har för mig dom va från signature.
Har det kommit såna tester som kan spåra dom små mängderna så långt tillbaka ? Eller är det pillerna som det är något jävligt märkligt med och gör så att de sitter i så jävla länge?
Jag torskade på ett sånt salivprov. Kanske pratar vi om samma drogtest, dvs prodiagnostic salivanalys. Man får en färgad vätska som smakar skit man ska hålla kvar i munnen i två minuter. Sen spotta ut vätskan i en kopp, varpå dom suger upp vätskan i två, tre stycken ampuller typ, som sen skickas på en labbanalys där de kan spåra en jävla massa substanser rätt lång tid tillbaka.
Försökte att inte röra om vätskan alls i munnen, tänkte att då kanske jag hackar deras träffsäkra, nya och omtalade drogtest men ack så fel jag hade. Torskade och visade såklart positivt på en hel del substanser. Som fick sina konsekvenser, så vill skänka ett stort tack till tyskfittorna på MVZ Labor Dessau 🙏💪