2020-05-19, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maadsteeze
Tror ni att de kör slumpvisa drogtester i arbetslivet under coronakrisen? Vid misstankar, olyckor och nyanställningar gör dom ju säkert det såklart, men tror ni att de gör det slumpmässigt också?

Har en bekant som berättade att deras prover blev inställda men jag är osäker på om de var slumpmässiga.

En nära polare som jobbar på ett relativt stort företag där dom kör slumpvisa sa att han inte vet någon som fått gå senaste månaderna och annars brukar det vara relativt ofta. Men jag vet inte de kan ju lika gärna vara slumpen med.

Nu vet jag inte hur dessa avtal är utformade men hade jag haft ett företag där jag hyrde in firma för slumpvisa så hade det varit en kostnad att kapa fort nu när ekonomin tryter fort för företag.

Kan ju även anses vara en hälsorisk för sköterskan som tar proverna.
Senast redigerad av Bigmike90 2020-05-19 kl. 19:00.
Citera
2020-05-19, 19:11
Medlem
Goddag gott folk, hur länge kan man räkna med att Temesta(Lorazepam) syns i UP? Tänkte bara 1 - 2st a la 2,5mg, snabba svar önskas!
Citera
2020-05-20, 04:29
Medlem
Vi säger att jag tar saliv test en onsdag och provet skickas på en torsdag upp till karolinska ifrån Göteborg. Hur lång tid tror ni det tar tills dom är färdiga med analysen? Alltså svaret till mig?

Vad jag tagit, när jag tagit och om jag torska eller inte kommer jag svara på när jag själv får svar för att dela med mig av min story.
Citera
2020-05-20, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxxxxx123
Vi säger att jag tar saliv test en onsdag och provet skickas på en torsdag upp till karolinska ifrån Göteborg. Hur lång tid tror ni det tar tills dom är färdiga med analysen? Alltså svaret till mig?

Vad jag tagit, när jag tagit och om jag torska eller inte kommer jag svara på när jag själv får svar för att dela med mig av min story.

Tar väl allt från 2-6 arbetsdagar skulle jag gissa utifrån erfarenheter.

Har du rökt fet är salivprov att föredra men har du koks, affe eller horsch tvärtom piss att föredra, delvis egen erfarenhet men även utifrån info i denna grupp.

Ditt företag tar alltså fortfarande slumpvisa tester trots corona pandemin?
Citera
2020-05-20, 18:11
Medlem
Mininephs avatar
Tjena är så att jag tryckte i mig 15 st (1 karta och tror dom är 1mg) alprazolam dom vanligaste du kan få på gatan så att säga dom heter ksalol(blå) eller något och är piss nojjig jag pissade negativt gjort senaste månaderna inte rört droger eller benso på över ett år! Min stora fråga är dom pissar mig varje månad och senaste pisseprov vart i 14 maj -20! Så bör jag vara orolig att vara positiv på benzo om 1 månad när dom pissar mig igen och tar inga droger annars men dom skickar på analys också dessutom! (Har dyselexi) sorry för min stavning
26 år gammal, väger 77+, ej tränad käkar förvisso inte nyttig mat och rör knappt på mig är för körkortet har druckit mycket vatten senaste dagarna och varit och besökt bastun detta hände 16 maj när jag intog benzon
Citera
2020-05-20, 18:41
Medlem
maadsteezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minineph
Tjena är så att jag tryckte i mig 15 st (1 karta och tror dom är 1mg) alprazolam dom vanligaste du kan få på gatan så att säga dom heter ksalol(blå) eller något och är piss nojjig jag pissade negativt gjort senaste månaderna inte rört droger eller benso på över ett år! Min stora fråga är dom pissar mig varje månad och senaste pisseprov vart i 14 maj -20! Så bör jag vara orolig att vara positiv på benzo om 1 månad när dom pissar mig igen och tar inga droger annars men dom skickar på analys också dessutom! (Har dyselexi) sorry för min stavning
26 år gammal, väger 77+, ej tränad käkar förvisso inte nyttig mat och rör knappt på mig är för körkortet har druckit mycket vatten senaste dagarna och varit och besökt bastun detta hände 16 maj när jag intog benzon

Har du käkat en karta till eller varför drar du samma inlägg två gånger? hahaha

Nej mannen som han sa tidigare i tråden så finns det inte en chans att det syns om en månad, alpra sitter bara i någon dag även fast du käkade rätt mycket.. är inte helt säker men jag tror typ du hade varit ren idag..
Citera
2020-05-20, 19:30
Medlem
Mininephs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maadsteeze
Har du käkat en karta till eller varför drar du samma inlägg två gånger? hahaha

Nej mannen som han sa tidigare i tråden så finns det inte en chans att det syns om en månad, alpra sitter bara i någon dag även fast du käkade rätt mycket.. är inte helt säker men jag tror typ du hade varit ren idag..

Drog jag två inlägg? haha måste blivit av misstag! Vart mer intresserad av analysen då det skickas på analys fast ett pisse stickan visar negativt! och nä inte rört något mer sen i lördags
Citera
2020-05-21, 14:24
Medlem
Frittframigens avatar
Någon som vet om något nytt test som min kusin som bor i Norge kallade munskjöljning? Hon har aldrig använt en olaglig drog och vet inte om att jag använder så vill inte fråga för mycket, men hon testades positiv för tramadol.
Jag gav henne 200 mg som hon tog under 4 dagar 50 mg om dagen för hon hade ont i ryggen, men detta var för en månad sen! Hon vet inte ens vad tramadol är för något och jag låtsades att det va starka smärtstillande som jag fått när jag hade ryggskott och haft liggandes ett tag.
Men i själva verket så va det Tamol-XX vita 100 mg har för mig dom va från signature.
Har det kommit såna tester som kan spåra dom små mängderna så långt tillbaka ? Eller är det pillerna som det är något jävligt märkligt med och gör så att de sitter i så jävla länge?
Citera
2020-05-21, 19:17
Medlem
Magnituds avatar
Syns phenibut på labbanalys?????
Citera
2020-05-22, 07:37
Medlem
blueprintzs avatar
Hur länge syns 4 linor kokain på salivprov?
Citera
2020-05-22, 08:44
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frittframigen
Någon som vet om något nytt test som min kusin som bor i Norge kallade munskjöljning? Hon har aldrig använt en olaglig drog och vet inte om att jag använder så vill inte fråga för mycket, men hon testades positiv för tramadol.
Jag gav henne 200 mg som hon tog under 4 dagar 50 mg om dagen för hon hade ont i ryggen, men detta var för en månad sen! Hon vet inte ens vad tramadol är för något och jag låtsades att det va starka smärtstillande som jag fått när jag hade ryggskott och haft liggandes ett tag.
Men i själva verket så va det Tamol-XX vita 100 mg har för mig dom va från signature.
Har det kommit såna tester som kan spåra dom små mängderna så långt tillbaka ? Eller är det pillerna som det är något jävligt märkligt med och gör så att de sitter i så jävla länge?
Jag torskade på ett sånt salivprov. Kanske pratar vi om samma drogtest, dvs prodiagnostic salivanalys. Man får en färgad vätska som smakar skit man ska hålla kvar i munnen i två minuter. Sen spotta ut vätskan i en kopp, varpå dom suger upp vätskan i två, tre stycken ampuller typ, som sen skickas på en labbanalys där de kan spåra en jävla massa substanser rätt lång tid tillbaka.

Försökte att inte röra om vätskan alls i munnen, tänkte att då kanske jag hackar deras träffsäkra, nya och omtalade drogtest men ack så fel jag hade. Torskade och visade såklart positivt på en hel del substanser. Som fick sina konsekvenser, så vill skänka ett stort tack till tyskfittorna på MVZ Labor Dessau 🙏💪
Citera
2020-05-22, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Jag torskade på ett sånt salivprov. Kanske pratar vi om samma drogtest, dvs prodiagnostic salivanalys. Man får en färgad vätska som smakar skit man ska hålla kvar i munnen i två minuter. Sen spotta ut vätskan i en kopp, varpå dom suger upp vätskan i två, tre stycken ampuller typ, som sen skickas på en labbanalys där de kan spåra en jävla massa substanser rätt lång tid tillbaka.

Försökte att inte röra om vätskan alls i munnen, tänkte att då kanske jag hackar deras träffsäkra, nya och omtalade drogtest men ack så fel jag hade. Torskade och visade såklart positivt på en hel del substanser. Som fick sina konsekvenser, så vill skänka ett stort tack till tyskfittorna på MVZ Labor Dessau 🙏💪

I vilket sammanhang kom du att träffa på detta tysk test?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in