2018-01-04, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Är det någon som vet om Flualprazolam ger utslag på multisticka? Vilket den förmodligen gör men visar den som Alprazolam vid verifiering?

Ja, den ger utslag på sticka.
Eftersom den bryts ner till alfahydroxyalprazolam så kommer Flualprazolam trigga på samma som vanlig xanor/alprazolam på multi-stickan.

I analys ser dom den metaboliten och tolkar det som positiv på benzo, specifikt alprazolam.
Citera
2018-01-06, 01:53
Medlem
Passerar syntetiskt urin (av det bättre sorterna) även analys? Där jag arbetar skickar det pisset till karolinska för analys.
Citera
2018-01-06, 13:24
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Hej,

Jag hade rökt 5g weed mellan 20-28 dec, har tagit paus under en månads tid med weedet innan jag bestämde mig för att klippa en femma. Innan pausperioden så har jag rökt weed dagligen.

Har tagit kokain 1g Den 21e dec, 1.5g den 22e dec, 0.5g den 30 dec och 1g den 31 dec.

Spelar det någon roll hur mycket man pissar? De fick en nästan full mugg av mig.
Vad kommer det visa i pissprov?
Kan polisen se i pissproven Exakt hur mkt kokain och weed som jag har tagit. Typ " du har mellan den 21e och 1 jan tagit 4g kokain och 5g weed?
Vad kommer straffskalan bli? Ju mer skit i pisset desto kraftigare straff? Endast böter?
Kan polisen kalla in mig på nytt och begära blodprov? Eller testa hårstrån?
Ska jag passa på att ta körkortstillstånd inna resultatet reggas?
Hur avancerad teknik tror du de har?
De kan se vad du är positiv på, ej vilka dagar och hur mycket.
Du kan kissa ett helt tråg, de häller över urinet i provrör innan det skickas till labbet.
Det är ringa brott allt du talar om (böter).
De kan inte kalla in dig i efterhand för hårprov eller liknande.

Citat:
Ursprungligen postat av Repin
Lite udda fråga kanske, men kan man skilja på olika z-analoger i drogtest?

Jag har recept på en analog, zolpidem eller zoplikon, men tillgång till båda. Det är ju olika substanser så om jag tar fel är det förstås brottsligt men frågan är om man ser det på ett test?

Jag har försökt googla lite på hur analysresultaten ser ut (läs: flashbacka FUP:ar) men har inte hittat någon som visar positivt på bensodiazepiner (vilket är det som z-analoger slår på). Min tanke är att om det är positivt på bensodiazepiner (vilket en screening i princip alltid skulle vara på mig) finns det anledning att analysera närmre exakt vilken typ det är.
Zopiklon/Imovan syns ej som benzo.
Varför de gjort så man kan se dem då Zopiklon är väldigt poppis på program som inte accepterar benzo.
Zolpidem/Stilnoct tror jag inte de engagerar sig på samma sätt.
Men vem vet. Du hade väl dessutom recept på den ena?
Citera
2018-01-06, 16:01
Medlem
vaginalprolapss avatar
Tjena, har blivit lite för mycket av både det ena och andra nu under julledigheten. På mitt jobb så kan det bli slumpmässiga UP så jag vill kunna lämna gröna så fort som möjligt. Har massvis med c-vitamin, citronkoncentrat och sen köpte jag även carbo medicinalis (aktivt kol). Nu till min fråga: Kolen, hur doseras den utan att bli totalt förstoppad, ger det verkligen så pass bra effekt som jag läst?

mvh vaginal
Citera
2018-01-06, 23:28
Medlem
Hej det är så att jag igår natt råkade få i mig ett bloss hasch av misstag trodde det var en ciggarettfimp men kände direkt att det inte var nåt som stämde jag går på pissprov två gånger i veckan mån och tors för att jag ska kunna behålla mitt jobb och jag har varit ren ifrån thc sen i september min fråga är om det kommer att synas på pissprovet på måndag för drack fyra liter vatten efter jag fick i mig det där jävla blosset och har idag druckit nästan en liter med energidryck och två liter med två st påsar 30 g citronsyra i ska även dricka två liter vatten till nu innan jag lägger mig och dricka två liter med två påsar citronsyra i imorgon med vad tror ni ? Kommer det o synas? Var som sagt ett misstag och tog bara ett bloss inge mer
Citera
2018-01-07, 07:09
Medlem
luftklubbas avatar
Hej, jag intog 50 mg Elvanse i lördags förmiddag samt 50 mg ca 00.30 inatt. Både gångerna intogs det nasalt. När kan jag tänkas bli ren i urintest som analyseras? Jag väger ca 99-100 kg om det har någon betydelse. Jag inte tänkte på konsekvenserna just då .Jag kan bli uppringd och bli inkallad till urinprov när som helst. Kan jag göra något speciellt för att bli renare snabbare ifrån Elvanse? Tacksam för svar. Hej
Senast redigerad av luftklubba 2018-01-07 kl. 07:11.
Citera
2018-01-07, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luftklubba
Hej, jag intog 50 mg Elvanse i lördags förmiddag samt 50 mg ca 00.30 inatt. Både gångerna intogs det nasalt. När kan jag tänkas bli ren i urintest som analyseras? Jag väger ca 99-100 kg om det har någon betydelse. Jag inte tänkte på konsekvenserna just då .Jag kan bli uppringd och bli inkallad till urinprov när som helst. Kan jag göra något speciellt för att bli renare snabbare ifrån Elvanse? Tacksam för svar. Hej
Försura din kropp med sur kost (googla sur kost) ät/drick mycket c-vitamin, drick mycket vatten, undvik saker som gör kroppen basisk. Drick kaffe med! Massor.
Citera
2018-01-07, 16:09
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaginalprolaps
Tjena, har blivit lite för mycket av både det ena och andra nu under julledigheten. På mitt jobb så kan det bli slumpmässiga UP så jag vill kunna lämna gröna så fort som möjligt. Har massvis med c-vitamin, citronkoncentrat och sen köpte jag även carbo medicinalis (aktivt kol). Nu till min fråga: Kolen, hur doseras den utan att bli totalt förstoppad, ger det verkligen så pass bra effekt som jag läst?

mvh vaginal

Ingen som har koll? känns drygt att bli förstoppad i en vecka utan att få ut något av det.
Citera
2018-01-08, 17:14
Medlem
knoxos avatar
Har ätit tramadol 300 mg fyra dagar i streck,hur länge kommer jag vara positiv vid urinprov?
Citera
2018-01-08, 19:53
Medlem
Jag ska ta Ritalin idag måndag till tisdag 17:00. På fredag 17:00 ska jag lämna urin prov. De kommer använda sticka som visar ifall man tagit ritta. Kommer det synas, eller är jag rätt säker 3 dygn senare?

Läst och fått olika svar 2 dygn säger vissa upp till 4 dygn säger andra?

Fråga två vad kan jag göra så att jag förbränner det snabbare? Dricka vatten, träna finns det andra tips?
Citera
2018-01-08, 20:55
Medlem
Någon som vet ifall tianeptine ger utslag på sticka? Ska ju tillhöra TCA gruppen men ändå skilja sig kemiskt, letat över hela nätet men hittar inga svar.
Citera
2018-01-08, 22:02
Medlem
Jag, min och en kompis delade en joint på 0.5g libanesisk hasch den 30/12-17 , min tjej skall göra pisseprov imorgon och undrar om det möjligt kan visa negativt på pisseprovet?

Aktiviten har vart lugn för henne då hon skadat handen, tränade dock ett gym pass idag om detta kan ha betydelse med förbränning av det som lagrats i fetten? (rätt?)

tacksam för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in