Citat:
Ursprungligen postat av
knej
Försöker igen då jag är sjukt nojjig och inte fått svar på tidigare inlägg.
Har pissprov för en anställning om 5 dagar har rökt otroligt små mängder nästan kväll
och även supit som man inte heller fick.. Har dock tränat och bastat som aldrig förr tror jag. Det är ju självklart analys och kan fan inte få tag i rent piss heller (Då alla jag känner är stoners eller alkisar)
Så min fråga är hur går jag bäst till väga för att fuska dendär skiten? Behöver verkligen detta jobb
otroligt mycket då jag inte får något annat

Hur många bloss inhalerade du?
Av egen erfarenhet vet jag att en två-3, 4 djupa bloss från en joint -även mkt strongt- gräs går ur efter mkt kort tid, speciellt om man, som du säger, tränar, svettas och framförallt dricker vatten som en galning...gör det gärna samma dag, drick tills du spyr, upprepa, urinera, drick, urinera, upprepa...etc...etc...etc...
Sen om de får för sig att gnöla om att det är "ogiltigt", så kan du ju bara beklaga saken, se förvirrad ut, klia dig lite bedrövat i bakhuvudet och säga;
"Jaha ja, det var ju förfärligt tråkigt, vad menar gode herrn?
Aha, det var för blaskigt, genomskinligt säger ni, jaha...
Jo, jag har ju personligen inte koll på sånt här tyvärr, man är ju inte nån narkoman precis...
(högt, hjärtligt, bullrande skratt).
Men jag återkommer gärna igen när det passar, dock har jag känt mig lite sjuk sista tiden, har urinvägskänningar och så dessutom så det vore ju verkligen bra om man fick vila upp sig lite..
Jo, ja precis, nej, hehe, sommar/vårförkylningar är ju inte att leka med...nej, så nej det vore väl bäst om vi kunde göra så att jag återkommer om xxx antal dagar.
Tack goe herrn/frun/doktorn..."
Så tjänar du ju tid...
Vet du om det sänds till analys?
Torde inte göra det va?
Jag tror du kan andas ut... lycka till, hoppas verkligen du får jobbet.
P.S. det är ju såå mycket bättre om du kan vänta med röken/kröken till efter anställningsintervju-provtagning... men tänkte vi alla så ständigt skulle det ju inte finnas någon frågeställning så det är ju meningslöst...den skulle implodera i sig själv, stora delar av den här tråden skulle splittras upp i ett vaccuum...du vet ju själv, vi vet ju alla bättre i efterhand...och jag vet hur lätt det kan bli fel...1000 ggr om dessutom...och mer