2017-02-09, 11:11
Medlem
KristerMagisters avatar
Rökte 1 ren joint med grön för 25 dagar sen. Innan det var det 2 månader sen senast. Jag väger 75kg och har en snabb förbränning. Finns det någon chans i helvetet att jag inte skulle klara ett urinprov idag?
Citera
2017-02-09, 14:24
Medlem
Trip.McTrips avatar
Har lämnat blod för hälsokoll och urin för drogkoll vid samma tillfälle, resultatet för blodprovet kom upp samma dag på mina vårdkontakter, men står ingenting om drogtestet.

Hur lång tid tar det att få svar på det? Kommer det också komma upp på MVK?

Är det kanske så att blodprover testas på plats och urin skickas till något centrallab, åtminstone när det gäller droganalys?
Citera
2017-02-09, 15:52
Medlem
Bratos avatar
Hej !
Delade 1 joint på 0.5g med 2 vänner den 23 December och en på 0.5g delade med en annan polare den 24 December, jag var den som rökte minst av dem.
Så totalt 2 joints på 0,5g delade med 2 vänner resp 1 vän och brukar inte dra så mång abloss.

Sökte nytt jobb och har fått tid för håranalys nästa vecka på onsdag.

Är tunnhårig så jag brukar raka huvudet, men sist jag gjorde det var ungefär 1 vecka sen, är rätt hårig på armarna och jag vet inte hur länge THC kan synas där.

Vet att 1cm huvudhår motsvarar ungefär 1 månad, hur är det med kroppsbehåring?
Citera
2017-02-09, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KristerMagister
Rökte 1 ren joint med grön för 25 dagar sen. Innan det var det 2 månader sen senast. Jag väger 75kg och har en snabb förbränning. Finns det någon chans i helvetet att jag inte skulle klara ett urinprov idag?

Kan garantera att du är ren. Finns en minimal chans att det finns spår om provet labbtestas.
Citera
2017-02-09, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brato
Hej !
Delade 1 joint på 0.5g med 2 vänner den 23 December och en på 0.5g delade med en annan polare den 24 December, jag var den som rökte minst av dem.
Så totalt 2 joints på 0,5g delade med 2 vänner resp 1 vän och brukar inte dra så mång abloss.

Sökte nytt jobb och har fått tid för håranalys nästa vecka på onsdag.

Är tunnhårig så jag brukar raka huvudet, men sist jag gjorde det var ungefär 1 vecka sen, är rätt hårig på armarna och jag vet inte hur länge THC kan synas där.

Vet att 1cm huvudhår motsvarar ungefär 1 månad, hur är det med kroppsbehåring?
Jag hade googlat lite på det om jag var du. Har för mig att hårprover kan visa spår efter en absurd lång tid.
Citera
2017-02-09, 18:19
Medlem
Ihazcats avatar
Alfa-PiHP någon som vet om den ger utslag på urintest?
Citera
2017-02-09, 19:40
Medlem
Bratos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverduk
Jag hade googlat lite på det om jag var du. Har för mig att hårprover kan visa spår efter en absurd lång tid.

Jo vet, tänkte om mängden påverkar resultatet eftersom innan dess så rökte jag inte på 2 år.

Googlade mkt men de flesta frågor gällde pissprov.
Förstog att kroppsbehåringen kan hålla upp till ett år.
Citera
2017-02-09, 20:15
Medlem
Trip.McTrips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brato
Jo vet, tänkte om mängden påverkar resultatet eftersom innan dess så rökte jag inte på 2 år.

Googlade mkt men de flesta frågor gällde pissprov.
Förstog att kroppsbehåringen kan hålla upp till ett år.

Vad jag förstått så syns det i ca 3 månader i huvudhår och upp till ett år i kroppsbehåring. Fyfan vad svinigt med hårtest, kan de inte nöja sig med piss åtminstone?!

https://www.theweedblog.com/how-to-p...for-marijuana/
Citera
2017-02-09, 21:49
Medlem
Solituders avatar
Någon som vet om Tetrahydrofuran Fentanyl syns på up?
Citera
2017-02-10, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O81
är det nån som vet fall Norflurazepam (N-Desalkylflurazepam) ger utslag på urinprover ?

Det ger utslag på benzo på sticka (ferles)
Citera
2017-02-10, 08:41
Medlem
Bratos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trip.McTrip
Vad jag förstått så syns det i ca 3 månader i huvudhår och upp till ett år i kroppsbehåring. Fyfan vad svinigt med hårtest, kan de inte nöja sig med piss åtminstone?!

https://www.theweedblog.com/how-to-p...for-marijuana/

Vart IFS på denna sida.
är det någon som har erfarenhet av hårprov innan?
Fattar inte att de måste veta vad vi gör på vår fritid, tänk om man skulle införa en lag att man inte fick dricka alkohol längre, det skulle ju bli som en sån apocalypse film där bilar o hus brinner o folk springer ut med högafflar o Molotov cocktails.
Citera
2017-02-10, 15:09
Medlem
hej, är noobie på opiater, sporadiskr användning
utöver mina recept
concerta som dom har bytt till från metamina,
iktorivil 2.5mg per dag
stilnoct 10/imovane 7.5mg ,undvika tolerans,

men kommit över X antal 500/30mg kodein
äter även levaxin för ämneomsättningen
men en nybörjar dos?
och pissprov på onsdag,

hur många?? med levaxinet 95kg¨
och vatten såklart
ursäkta för krassligt inlägg har käkat 10 iktorivil 2mgare, från burken
toleransen har jag tur med, angående iktorivilen.

tacksam för svar.om hur många 500/30mg kodein,
syftet är att bli skön, inget pang rus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in