Självklart, och fullt förståeligt...!
Det där inlägget blev lite långt ser jag i efterhand ...., för mkt textvägg kan tänkas, måhända lite väl många avkörningar från huvudled i ämnet...tror jag oxå...hur som helst var det inte avsett att förvirra... men det blir så ibland, för bråttom tror jag.
Men iaf, de är stenhårda, och sinnessjukt nitiska, bortom rim och reson, "Tramsbort-yrelsen"...men det måste ju behandlas olika för olika, upp till situationen... och omständigheter...ålder, historia , ja, vi får tala om det, se över om hur lika upplevelserna/åtgärderna/kraven är för oss....
Men självfallet gör jag det, pm-ar dvs,,, jag gör det snart, ge mig några timmar bara eller mindre, måste vila ögonlocken... och tack till dig längst ner som undvek pm överhuvudtaget alls, härifrån helst, ...haha...

mzr, var nicket, ser jag...det var dagens garv - Skulle inte heller vilja ha PM från den jag var vid den tidpunkten som skrev den drapan...det var gott att få nåt att skratta lite åt...i dessa svarta tider... men hur som haver återkommer då spitz... ha det bra sålänge.. fixar Pè-M-et, såfort det känns piggare...