2017-04-06, 17:23
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AL93
Jag har ett drogtest om 5 dagar som rubriken läste.

192 lång 92 kg
tränar 3-5 dagar styrketräning och cardio varje vecka

jag rökte 5-6 gånger på en månad (bara joints, inte jättestarka) sista gången va för 14 dagar sedan.

beställde hem 3 olika prov för att testa om det finns THC i kroppen
50ng negativt stickprov
50ng negativt dropprov
200ng negativt dropprov

känner mig rätt säker eftersom jag har testat negativt på alla 3 men vet inte var som kan synas om det är labb?
käkar C och B vitamin fettförbränningspiller och deffar.

borde jag vara i farozonen eller tror ni det är lugnt?
proven va godkända av någon markering.
Det låter som att du skulle klara dig.
Och blir det hårprov, så kan man påvisa dessa inte är tillförlitliga, just pga de är så lätt kontaminerade.
Citera
2017-04-06, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det låter som att du skulle klara dig.
Och blir det hårprov, så kan man påvisa dessa inte är tillförlitliga, just pga de är så lätt kontaminerade.

Tack för svar! Dem sa att det skulle vara urinprov så hoppas det är lugnt, hade inte rökt på 1 år innan dem få gåbgerna.
Citera
2017-04-06, 18:16
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AL93
Tack för svar! Dem sa att det skulle vara urinprov så hoppas det är lugnt, hade inte rökt på 1 år innan dem få gåbgerna.
Efter ett röktillfälle så finns THC i spårbara mängder i 8-10h i blodet och 2-7dagar kan metaboliter finnas kvar.
Men det finns en del som vittnar att redan 1 dag senare så går det inte påvisa metaboliter.

I ditt fall skulle jag säga att det är troligt du klarar dig.
Citera
2017-04-06, 21:45
Medlem
Hej, åt 120mg elvanse i söndags och 60mg i måndags och fick up idag torsdag, Det va negativt på stickan men dom skickar det på analys, hur säkra tror ni jag är eller är jag helt rökt? tack!!
Citera
2017-04-07, 11:55
Medlem
Eirs avatar
Hej alla!
Ni som har använt er av syntetiskt urin, kolla gärna hit! Skulle uppskatta enormt om jag får lite utförliga svar på era erfarenheter, för det har jag inte fått här hittills och jag är väldigt rädd och paranoid.

Det är nämligen så att jag måste lämna urinprov på psykiatrin snart för att kunna få träffa läkare.
Jag köpte syntetiskt urin strax innan jul och jag köpte även en multisticka för att kolla det.
Allt visade negativt men det blev ett väldigt svagt streck på just en ruta, men jag tror det var för att jag råkade stoppa ned den plastbit som fanns på stickan som absolut inte fick nudda urinen, så det borde ju ha varit det?

Jag har den där Clean Stream Fetish Urine Kit från ST, det stod att det skulle hålla sig i frysen i upp till två år, men har haft den i kylskåpet hela tiden, men den bör väl vara okej ändå? För jag såg en skriva här att han haft sitt syntetiska urin i nattduksbordet och det var helt okej.

Jag vet att man kan få vara själv i rummet på psykiatrin, så man kan ju "fiffla" ostört. Men jag vill gärna höra från er som använt syntetiskt urin och om det gått bra? Era erfarenheter helt enkelt.
Sedan vet jag inte hur hårda psykiatrin är nu för tiden, men jag tjuvlyssnade och kikade på en person som lämnade urin där en gång och han var själv i badrummet, han kom ut med koppen, de satte väl i multistickan (gissar jag på att dom använder sig av), det gick fort, sköterskan sa till personen "Det är okej, du kan gå hem" och jag hörde sköterskan säga till sin kollega att slänga stickan.

Jag tänkte om de kanske har börjat krångla till det nu för tiden med att tex kolla temperatur, PH-värde ( men det kanske det syntetiska urinen klarar? ) eller om de skickar det på analys. Men jag har svårt att tro att de krånglar till det så, för de tar drogscreening på i princip alla nu då många missbrukare söker sig till psykiatrin. Så förhoppningsvis så vill dom bara ta en "snabbcheck".

Jag har aldrig haft några misstankar om missbruk på mig innan. Men jag gissar på att detta är en rutinkontroll.

Jag vore SÅ tacksam om jag fick lite utförliga svar på detta från folk med erfarenhet, så att min extrema ångest lindras lite. Inte ens benso biter på mig just nu. Ett "Ja, det fungerar - punkt" räcker tyvärr inte för mig.

Tack på förhand!
Citera
2017-04-07, 19:19
Medlem
Syns Lyrica på analys?

Mvh
Citera
2017-04-07, 19:26
Medlem
Blygfisens avatar
Skall göra en Drogscreening inför ADHD-medicinering.
Har rökt dagligen i 3år utan några som helst uppehåll mer än någon enstaka helg.

Har nu varit utan Cannabis i 15dagar, pissar fortfarande positivt på 200ng stickor som jag har beställt hem (har beställt hem ett flertal 50ng & 200ng stickor).

Man 30år, 171cm & 80kg lönnfet.
Tar promenader varje dag på minst 5km samt har ett fysiskt arbete.

Trodde verkligen att jag skulle komma under 200ng på 2v men ack så fel jag hade.

Någon annan med långvarigt bruk med minst 1gram CB dagligen som lyckats bli ren på under 2mån med samma kroppsvikt och längd?

Vet inte hur länge jag kan skjuta upp provet innan läkarna misstänker något då jag redan skjutit upp mötet två gånger pga jag har varit sinnessvag och fortsatt röka CB.
Känner nu dock inget sug längre efter CB och allt går mycket lättare, dock tråkigt att det fortfarande syns.

Jag testar en sticka var 3:e dag för att se när jag kommer under 200ng innan jag använder mina 50ng stickor.
Citera
2017-04-08, 13:29
Medlem
knejs avatar
Tjohej! Jag undrar om det skulle finnas en möjlighet att inte ge utslag på cannabis (analys) Efter cirka 4 års dagligt bruk? Med hjälp av en rivstart av träning och bastu varjedag. Har även bra metabolism men inte ätit super bra och är inte superamal heller. Svar skulle verkligen uppskattas detta är väldigt stressigt.
Citera
2017-04-08, 16:24
Medlem
Nån som vet om RC:n 3-FEA ger utslag på urin-screening? Sticka för amfetamin that is.
Citera
2017-04-08, 16:30
Medlem
Hej.

Igår (fredag) tog jag 4×10 mg metylfenidat och det jag undrar är om den koncentrationen kommer att synas på urinprovanalys om de tar och skickar in på Måndag (alltså 3 dygn efter intag).
Hur mycket har det försvunnit på måndag?

Jag får alltså 10 mg varje dag lagligt och förstår att det kommer att finnas metaboliter kvar som visar positivt.
Citera
2017-04-08, 22:00
Medlem
Blygfisens avatar
Idag 16dagar utan Cannabis så kissar jag äntligen under 200ng på stickorna.
Långsam process det här, i denna takten kommer det ta minst 10veckor för att klara testet.
Citera
2017-04-09, 03:25
Medlem
Medicawaythepains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicawaythepain
Självklart, och fullt förståeligt...!

Det där inlägget blev lite långt ser jag i efterhand ...., för mkt textvägg kan tänkas, måhända lite väl många avkörningar från huvudled i ämnet...tror jag oxå...hur som helst var det inte avsett att förvirra... men det blir så ibland, för bråttom tror jag.

Men iaf, de är stenhårda, och sinnessjukt nitiska, bortom rim och reson, "Tramsbort-yrelsen"...men det måste ju behandlas olika för olika, upp till situationen... och omständigheter...ålder, historia , ja, vi får tala om det, se över om hur lika upplevelserna/åtgärderna/kraven är för oss....

Men självfallet gör jag det, pm-ar dvs,,, jag gör det snart, ge mig några timmar bara eller mindre, måste vila ögonlocken... och tack till dig längst ner som undvek pm överhuvudtaget alls, härifrån helst, ...haha... mzr, var nicket, ser jag...det var dagens garv - Skulle inte heller vilja ha PM från den jag var vid den tidpunkten som skrev den drapan...det var gott att få nåt att skratta lite åt...i dessa svarta tider... men hur som haver återkommer då spitz... ha det bra sålänge.. fixar Pè-M-et, såfort det känns piggare...

spitz - du har PM

Citat:
finns det någon som vet alltså? Med exakthet. Frågan är alltså - 2mg Ikto en vecka innan up, och förmodigen med skräck-stickorna... om vi drar ut det till två veckor då? Och ökar potentiellt till 4mg? (plus som tidigare sagts stestolerans och pågående medicinering)

Och så undrar jag än en gång, kan ni hjälpa mig med detta. Någon? Bara gissningsvis, hur länge sitter 1-2 till 3 mg vid ett tillfälle i urinet, gäller oxå labbanalys... Vore MÄKTA tacksam för svar! Pay it forward, improve thy karma... Nej men nån måste ju sitta på svaret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in