2016-12-08, 13:59
Medlem
Hej, använde detta forumet som en galning och lusläste allt när jag av olika anledningar tvingades till pisseprov. Jag har lämnat tre gånger i veckan i snart två månader. Alltid ren.

Det är få som skriver om hur det gick så det finns mest frågor men sällan svar, så jag vill ge min verklighet.

Jag hade rökt 8 av 10 dagar i 1,5-2 år, 1-3 spliffar om dagen, blandat brunt och grönt. Slutade tvärt när jag anade att pisseprov skulle komma och lämnade på den 27;e dagen negativt prov och har gjort det sedan dess. Många slänger sig med olika tidsperspektiv hit och dit och det mesta är egentligen massa gissningar.

Jag har hittat en studie från Kriminalvården där man testat intagna. Ingen stor studie, men dock en ganska tydlig bild om hur det fungerar i verkligheten. Här är lirare som rökt i 25 år och drar 30g/veckan som är rena på 116h/5 dygn.
Läs själva och bilda er en uppfattning från verkligheten. Sen som alla andra säger och även Kriminalvårdens forskningsrapport, individuella avvikelser förekommer.

Take care, simma lugnt, och puffa försiktigt..

https://www.kriminalvarden.se/global...abis-i-urinpdf
Citera
2016-12-08, 15:34
Medlem
Tjenare!

Jag torskade körkortet i början på året, drograttfylla, blev av med det 1 år. (6 månaders urinprov)
Har inte börjat pissa än.. hehe, men har införskaffat mig en löspenis från smoketower, och har lite funderingar..

Någon som använt denna till ett riktigt urinprov?
Hur går ett urinprov till? Jag ska ju gå till en läkare och pissa, kommer väl inte vara några poliser inblandade?

Fakepenisen har ju värmepåsar och allting, och jag har rent piss av en polare när jag vill.

Den känns väldigt äkta, och enkel att "pissa" med, och sedan sluter sig den tätt när man släpper på trycket.

Vill bara veta någonting innan jag går dit..

Sen om man får tillbaka körkortet får man väl typ hålla sig från att köra 30 timmar efter man rökt, eller åka omkring med löspenis så fort man ska åka bil? tacksam för alla som kan göra mig lite klokare här mvh
Citera
2016-12-08, 16:07
Medlem
mrdrutts avatar
Undrar om någon har erfarenhet av hur länge 4F-php kan tänkas synas på urinprov, ger den utslag? Flunitrazepam vore också av intresse att veta huruvida den syns och om den i sådana fall går att skilja ifrån tex stesolid?
Citera
2016-12-08, 17:48
Medlem
ShogunAssassin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Har minnen utav när jag har ätit enstaka iktrovil så har det inte ens synts ibland, intala mig då att det hade att göra med att det har ett högt gränsvärde, men det gäller såklart även alpra.

Så där idag kom dagen drog och lämnade up vid 11.00, 25 minuter senare hade jag tagit 1 mg clonazepam. Vid 16.35 tog jag 1 mg till, så nu får vi se hur det går.
Jag pratade med en polare precis innan jag tog den andra halvan och han sa att det inte skulle va några problem för han hade tagit 1 mg på torsdagen och så 1 mg på lördagen och varit negativ på tisdags provet. Så jag har ändå en bra känsla just nu men det är klart jag kommer bli nojig när det börjar närma sej prov dags.

Jag kommer uppdatera här hur det gick, provet går som sagt till analys.
Det kom alldeles för lite svar när jag bad om hjälp, så ska man få reda på om det funkar va jag tvungen att testa själv.

Surt bara att direkt efter jag tagit andra halvan så träffade jag en tjej som kunde hjälpa med xanor 1 mg:are. Nu håller jag verkligen tummarna! jag kommer göra allt för att skynda på det hela, träna kondition varenda dag och dricka mycket vatten + ta en hel del kurkumin.

Med vänlig hälsning /Shogun
Citera
2016-12-08, 20:24
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Undrar om någon har erfarenhet av hur länge 4F-php kan tänkas synas på urinprov, ger den utslag? Flunitrazepam vore också av intresse att veta huruvida den syns och om den i sådana fall går att skilja ifrån tex stesolid?

Edit Jag avser flunitrazolam, inte flunitrazepam. . Syns den och blir resultatet vid urinprov "knepigt att tyda" eftersom jag intagit andra utskrivna benzo ?
Citera
2016-12-08, 20:48
Medlem
Hej

Om man lämnar drogtest genom urinrov som skickas till karolinska för analys, syns då tramadol på dessa tester? Har sett olika info om det, bland annat att man måste göra ett separat prov då det är en syntetsik opiat. Lämnar även blodprov för alkohol, men detta är endast för alkohol (säger dom)

Edit: det som är ikrysat är heroin/morfin amfetamin kokain och cannabis

Tacksam för svar!
Citera
2016-12-08, 21:35
Medlem
Tagit en halv gubbe jonk om dagen (rök) i 2 dagar och ska pissa ganska exakt 48h efter sista blosset på en laroklinik. Är jag rökt som har rökt?
Citera
2016-12-08, 21:50
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Edit Jag avser flunitrazolam, inte flunitrazepam. . Syns den och blir resultatet vid urinprov "knepigt att tyda" eftersom jag intagit andra utskrivna benzo ?

Urinprovet är vad jag förstår ett led i en utredning . Var helt ärlig mot personen med tystnadsplikt om mitt bruk av gräs.,som är relativt begränsat och rör sig om ca 0.25gr till kvällen. Personen jag varit ärlig emot vill att jag lämnar urinprov om ca 2 veckor och jag känner, varför..när jag var ärlig så låt mig åtminstone få lite mer tid än så.Kan ha fel men är första provet blankt så stannar det där men annars en rätt lång tid med prover. Osäker på detta och deras löften om sekretess. Vill absolut inte hamna i nån cirkus där gräs jämförs med crack
Citera
2016-12-08, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melker
Tagit en halv gubbe jonk om dagen (rök) i 2 dagar och ska pissa ganska exakt 48h efter sista blosset på en laroklinik. Är jag rökt som har rökt?

Troligtvis inget utslag om du inte rökt på länge innan.. Såvida du inte hade flera gram i den eller rökt tungt veckorna innan behöver du nog inte bekymra dig..
Citera
2016-12-08, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssassin87
Så där idag kom dagen drog och lämnade up vid 11.00, 25 minuter senare hade jag tagit 1 mg clonazepam. Vid 16.35 tog jag 1 mg till, så nu får vi se hur det går.
Jag pratade med en polare precis innan jag tog den andra halvan och han sa att det inte skulle va några problem för han hade tagit 1 mg på torsdagen och så 1 mg på lördagen och varit negativ på tisdags provet. Så jag har ändå en bra känsla just nu men det är klart jag kommer bli nojig när det börjar närma sej prov dags.

Jag kommer uppdatera här hur det gick, provet går som sagt till analys.
Det kom alldeles för lite svar när jag bad om hjälp, så ska man få reda på om det funkar va jag tvungen att testa själv.

Surt bara att direkt efter jag tagit andra halvan så träffade jag en tjej som kunde hjälpa med xanor 1 mg:are. Nu håller jag verkligen tummarna! jag kommer göra allt för att skynda på det hela, träna kondition varenda dag och dricka mycket vatten + ta en hel del kurkumin.

Med vänlig hälsning /Shogun

Det kommer nog gå bra, ganska övertygad om att det inte kommer vara positivt ett par dagar senare vid så små mängder.

/Kalle
Citera
2016-12-08, 22:55
Medlem
Fick höra på min mottagning idag att de har bytt stickor för dem gamla var för opålitliga, och på de nya stickorna så ger inte ens clonazepam utslag på benso, och om det skulle testas för clonazepam så skulle en separat sticka användas. Någon som känner igen sig på att clonazepam inte ger utslag på vissa multistickor?
Citera
2016-12-08, 23:32
Medlem
ShogunAssassin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Det kommer nog gå bra, ganska övertygad om att det inte kommer vara positivt ett par dagar senare vid så små mängder.

/Kalle

Jag har känslan av att det kommer gå bra! Tack för svar! Med vänlig hälsning /Shogun
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in