2016-01-23, 18:30
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Är du så säker? hade nog inte vågat satsa själv om det är en specifik för just klonazepam, är inte gränsvärdet så lågt som 10ng på just den stickan? Hoppas den du svarar återkommer med svaret iaf, tror du får rätt på denna men finns ändå en risk skulle jag säga.

Iaf, lycka till på testet du som ska ta det!
Mvh
1mg klonazepam är egentligen pyttelite, rent relativt.

Jag skulle bli väldigt chockad om han åkte fast, trots 10ng/ML som gränsvärde.

Just klonazepam är lite tricky också, polisen upptäcker det sällan på blodprov.

För att dra en personlig anekdot:
Hade ätit 2-3mg om dagen i några veckor och 5mg den sista dagen (då polisen gjorde blodprov).

Inte hört något på 5 månader snart och det skulle ta 6 veckor - utgår från att jag klarade mig och tidigare i tråden var det en som förtäljde en liknande anektod.
Citera
2016-01-23, 19:00
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Är du så säker? hade nog inte vågat satsa själv om det är en specifik för just klonazepam, är inte gränsvärdet så lågt som 10ng på just den stickan? Hoppas den du svarar återkommer med svaret iaf, tror du får rätt på denna men finns ändå en risk skulle jag säga.

Iaf, lycka till på testet du som ska ta det!
Mvh

På Aleres hemsida så på Benso testet detekterar den 781ng/ml och på clonazepam ligger det på 100ng/ml. Borde jag klara mig?
Citera
2016-01-23, 19:11
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
På Aleres hemsida så på Benso testet detekterar den 781ng/ml och på clonazepam ligger det på 100ng/ml. Borde jag klara mig?

Hela 100ng/ML asså och inte 10ng/ML som synatt sade.

Ja, som det framkommit redan så klarar du dig. Det var dumt av synatt att skrämma upp dig.

Kan säga att jag sätter min flashback-heder på att du klarar dig. Kommer aldrig mer skriva här om du torskar.
Citera
2016-01-23, 21:24
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Hela 100ng/ML asså och inte 10ng/ML som synatt sade.

Ja, som det framkommit redan så klarar du dig. Det var dumt av synatt att skrämma upp dig.

Kan säga att jag sätter min flashback-heder på att du klarar dig. Kommer aldrig mer skriva här om du torskar.
Haha ja jag känner till allt det där väl, och var såklart inte avsikten att skrämmas här, 100ng/ml är standarden nu på klomazepam, det jag nämnde var ett flashminne jag har av att det skall finnas en speciell sticka just för klonazepam,som likt bupe/subutex mäter ända ner till 10ng/ml. Hoppas jag har fel vilket verkar rätt troligt här. Avsikten va en vänlig heads up och ingen pik för att få dig att våndas över ditt intag hehe
Ser absolut ut som du klarar dig ja, men drick vatten etc för att vara så jävla säker som du bara kan.

Lycka till nu!

Mvh
Citera
2016-01-23, 21:34
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Haha ja jag känner till allt det där väl, och var såklart inte avsikten att skrämmas.
Ser absolut ut som du klarar dig ja, men drick vatten etc för att vara så jävla säker som du bara kan.

Lycka till nu!

Mvh
Bra att du tipsade användaren om att dricka vatten Synatt

Kan även jag flika in att användaren heller inte ska lämna morgonurinen - det är nästan viktigare som gardering

Lycka till Mr. Eklund!
Senast redigerad av Hysteria90 2016-01-23 kl. 21:36.
Citera
2016-01-23, 23:41
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Bra att du tipsade användaren om att dricka vatten Synatt

Kan även jag flika in att användaren heller inte ska lämna morgonurinen - det är nästan viktigare som gardering

Lycka till Mr. Eklund!

Yes ska inte glömma vatten. Tänkt vakna kl 5, pissa och dricka en liter, somna om, vakna kl 7, pissa och dricka en liter och sen vakna 8, pissa och dricka för att sedan säkert pissa en gång till innan kontrollanten kommer kl 9. Borde ju va tvärlungt då. Tack.
Citera
2016-01-23, 23:56
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Yes ska inte glömma vatten. Tänkt vakna kl 5, pissa och dricka en liter, somna om, vakna kl 7, pissa och dricka en liter och sen vakna 8, pissa och dricka för att sedan säkert pissa en gång till innan kontrollanten kommer kl 9. Borde ju va tvärlungt då. Tack.
Haha ja, men överambitiöst - men är man nojig så är man

Skriv när du fått ditt negativa besked så jag får behålla min flashback-heder och du kan känna dig som en fridfull man igen
Senast redigerad av Hysteria90 2016-01-24 kl. 00:07.
Citera
2016-01-24, 09:19
Medlem
Tram 400mg i torsdags, 600 mg i fredags och 600 mg igår, är jag ren på fredag? Röda 200isar
Citera
2016-01-24, 16:40
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodferatu
Tram 400mg i torsdags, 600 mg i fredags och 600 mg igår, är jag ren på fredag? Röda 200isar
Max 4 dagar oavsett hur mycket du slängt i dig är en bra tumregel. Sticka/Analys kvittar.

Hysteria ger grönt ljus alltså
Citera
2016-01-24, 17:37
Medlem
Citat:
1mg klonazepam är egentligen pyttelite, rent relativt.

Jag skulle bli väldigt chockad om han åkte fast, trots 10ng/ML som gränsvärde.

Just klonazepam är lite tricky också, polisen upptäcker det sällan på blodprov.

För att dra en personlig anekdot:
Hade ätit 2-3mg om dagen i några veckor och 5mg den sista dagen (då polisen gjorde blodprov).

Inte hört något på 5 månader snart och det skulle ta 6 veckor - utgår från att jag klarade mig och tidigare i tråden var det en som förtäljde en liknande anektod.

Brukar ta sådär 6 månader innan det roliga brevet hem kommer.
Citera
2016-01-24, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sykonylop
Smart polare du har då Lyrica är mot kramp epilepsi och andra åkommor. Hade du ätit typ 600 mg om dagen i 3 år och sen tvärslutat kanske du fått kramper men på 1 st jösses, tyvärr kommer du att torska på clonazepam.

Indikationer
Neuropatisk smärta
Lyrica är indicerat för behandling av perifer och central neuropatisk smärta hos vuxna.

Epilepsi
Lyrica är indicerat som tilläggsbehandling för vuxna med partiella anfall med eller utan sekundär generalisering.

Generaliserat ångestsyndrom
Lyrica är indicerat för behandling av generaliserat ångestsyndrom hos vuxna.

Iktorivil:
Efter en intramuskulär administrering erhålls maximala plasmakoncentrationer av klonazepam efter ca 3 timmar och biotillgängligheten är 93%. Varierande absorptionsmönster kan ibland ses efter i.m. administrering.

Distribution: Halveringstiden för distribution är ca 0,5 till 3,5 timmar. Distributionsvolymen är 3 l/kg. Plasmaproteinbindningen är 82-86%.

Elimination: Halveringstiden för elimination är i medeltal 30-40 timmar. Clearance är 55 ml/min. 50-70% av dosen utsöndras i urinen och 10-30% i feces som metaboliter. Vanligtvis utsöndras mindre än 2% av den givna dosen som oförändrat klonazepam i urinen.

Metabolism: Klonazepam metaboliseras praktiskt taget fullständigt till 7-amino-klonazepam och via N-acetylering till 7-acetomino-klonazepam. Hydroxylering vid C-3-positionen sker också. Hepatiskt cytokrom P450 3A4 är delaktig i nitroreduceringen av klonazepam till metaboliter med svag eller ingen farmakologisk aktivitet. Metaboliterna återfinns i urinen som både fria och konjugerade (glukuronider och sulfat) substanser.
Citera
2016-01-24, 18:00
Medlem
Tja, drog lite dumt en snok i fredagsnatt och ytterligare en lördagsmorgonen. Uppskattar tiden till fyra på fredagsnatten och tio på lördagsmorgonen. I extasen över ett ons som fiskar upp en påse ladd glömde jag bort mitt urinprov tisdag eftermiddag. Är helt säker på att de bara var en mindre/normalstor lina per tillfälle. Vad tror ni? Jag kan skjuta upp det till nästa vecka men det skulle väcka misstankar. Positivt prov skulle vara riktigt dåligt. Tänkte träna ordentligt och basta nån timme ikväll. Är det safe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in