2016-01-03, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Jo det är ju samma information som du tidigare delade och som jag bedömde dina chanser utifrån. Du har dåliga chanser och det är väldigt riskfyllt att försöka.

Om det är viktigt för dig att provet blir negativt är det bästa du kan göra är att vara "sjuk" när testet är eller dricka så pass mycket vatten att provet blir ogiltigt så att du sparar dig lite tid. Skulle tro du behöver 4-5 dyn extra för att ha en ärlig chans att klara dig, då hamnar oddsen på din sida.

Okej, tack så mycket!
Citera
2016-01-03, 22:28
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hayyden
Okej, tack för svar!

Känner mig dum nu, men då kan räkna på ca 4 dagar om man som i mitt fall har tagit Fentanyl.. även om de skickas till labb?
Ja det låter rimligt. De flesta stickor har 10ng/ml som gränsvärde för fentanyl och även om labb skulle har lägre så är skillnaden så liten att det inte spelar någon roll i effektiv tid.
Citera
2016-01-04, 08:45
Medlem
Tjåå, Tog en knapp e på nyår samt att jag drog ungefär 18-20 linor kola, lite mer en en gubbe va det nog på nyår men drog kola hela natten så man kan säga att det blev förra fredagen, Har UP den 7nde och det är analys inget stickprov tror ni jag kommer klara det? Glömde säga att veckan innan nyår både svalde och sniffades det E. tack i förhand
Citera
2016-01-04, 15:00
Medlem
hnsman1s avatar
Visas zolpidem på analys? Förmodar att det är lugna puckar på sticka?
Citera
2016-01-04, 16:32
Medlem
T-L-Ks avatar
30mg sobril på en lördag, pissprov på måndag där jag hydrerade mig lite med 3l vatten. Hur säkert är det att det visar på benso? Pisset screenas, skickas på analys alltså.
Citera
2016-01-04, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Det beror helt på i vilket sammanhang du testas men oftast är det bara analys som gäller.

Urinprovet skickas till ett labratorium, t.e.x. karolinska institutet eller sahlgrenska. Där screenas det efter specifika metaboliter (restprodukter). Man får dessutom fram exakt mängd (ng/ml) av ämnet.

En kort rättelse, om vi tar THC-COOH i det här fallet.

Det stämmer att det screenas på KS men "endast" ner till 25 ng/ml. Skulle det vara positivt analyseras provet vilket har en nivå på hela vägen ner till 6 ng/ml.

Jag vill passa på att ställa en fråga till dig som verkar insatt, Hysteria:

Du säger att det endast är ett par dagar för att halka under gränsen mellan 50 ner till 25 ng/ml.
Enligt de studier jag har googlat från bla. Kriminalvården så går det fort ner till 100-50 ng/ml men för att komma under 25 tar det lång tid. Är det så?

Kan tyvärr inte länka pdf:en från mobilen.

Själv rökte jag 1st jolle, vet ej gram, för 8 dagar sedan. Innan dess har det gått 2 år sedan sista.
UP ska lämnas den sista januari för analys med gränsvärde 25 ng/ml, vet nog svaret själv men det finns ingen anledning till oro? Ca 34 dagar mao.
Citera
2016-01-04, 17:55
Medlem
Skulle vara intressant med lite info om spårtiderna i blodprov. Eftersom det saknas i FAQ.
Någon som vet något om det? Egna erfarenheter kanske?

Personligen är ja intresserad av spårtiden på diazepam i blodprov. Eftersom det sitter så länge i piss.
Citera
2016-01-04, 23:16
Medlem
HPG.PKK.PYD.KND4s avatar
Käkade 5st 100 tramadol i lördags och ska lämna pissprov på torsdag som dom skickar till laboratoriet. Kommer jag att klara mig
Citera
2016-01-05, 04:10
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HPG.PKK.PYD.KND4
Käkade 5st 100 tramadol i lördags och ska lämna pissprov på torsdag som dom skickar till laboratoriet. Kommer jag att klara mig

Hydrera dig lite lätt, kanske 2-3l vatten timmarna innan du ska pissa så kommer du klara dig.
Citera
2016-01-05, 07:37
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hnsman1
Visas zolpidem på analys? Förmodar att det är lugna puckar på sticka?

Nej det finns inte med på en vanlig sticka.
Citera
2016-01-05, 17:27
Medlem
Rökte ca 3g standard Sverige gräs under en långhelg i mitten av dec och nu i mellandagarna delade jag på 2 spöiffar riktigt bra gräs med ett par polare.

Har pissprov den 20e, dvs drygt 5 veckor sen jag rökte 3g och ca 3 veckor sen jag rökte lite bra gräs. Var clean innan dess. Kommer jag klara?
Citera
2016-01-05, 19:32
Medlem
15APRILs avatar
Ska till läkaren den 11/1.. vart en del krök under jul o nyårshelgerna skulle vilja veta om det finns något man kan göra för att rena levern o få bättre cdt? Har ingefära,vitlök,detoxte, Finns det någon därute som vet något bra tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in