2023-09-02, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpleffe
Tjena alla pundare, brukar köra mycket 3 cmc och ibland amfetamin. Inte så ofta men ibland när man umgås med rätt polare osv. Undrar hur dessa två droger håller sig på analys test går det att köra på helgen och vara ren tills slutet nästa vecka? Dvs, kan jag sjukanmäla mig en vecka i värsta fall och sedan vara lugn?

Amfetamin:
Urin:
1 – 3 dagar
Blod:
12 timmar
Citera
2023-09-03, 14:36
Medlem
Elsantonantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elsantonanto
hur lång tid det tar att bli ren från Hy**as fluetizolam?

bump.
Citera
2023-09-03, 16:06
Medlem
maadsteezes avatar
Tjena. Någon som vet hur det ser ut med urinprov och någon av dom lagliga drogerna 2-MEB, 4-MMA och 4C-MAR?
Citera
2023-09-04, 00:06
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maadsteeze
Tjena. Någon som vet hur det ser ut med urinprov och någon av dom lagliga drogerna 2-MEB, 4-MMA och 4C-MAR?

4-MMA lär nog visa på metamfetamin/amfetamin med tanke på namnet. 2-MEB visar inget.
Citera
2023-09-04, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
4-MMA lär nog visa på metamfetamin/amfetamin med tanke på namnet. 2-MEB visar inget.

Beror på om det är lagligt t ex urinprov blir positiva för lite allting, medan inget visar positivt på salivprov ( egen erfarenhet)
Citera
2023-09-04, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoNameWhatsoever
Beror på om det är lagligt t ex urinprov blir positiva för lite allting, medan inget visar positivt på salivprov ( egen erfarenhet)
Alltså förmodligen om det gäller polisen och urinprov så blir det inte utslag när de skickas på analys eftersom de bara letar olagliga ämnen ( ursäkta dubbelpost)
Citera
2023-09-05, 11:16
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoNameWhatsoever

Nu syftar jag på att det kommer ge utslag på en sticka vilket jag tänkte att det var det som frågades. Är rätt jävla säker på att en substans som har metylmetamfetamin i sitt namn ger utslag på en sticka. Det vet jag av erfarenhet med.

På en analys så kommer det antagligen inte visa något eftersom dom inte letar efter de substanserna då dom är lagliga. End of discussion.
Citera
2023-09-05, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Nu syftar jag på att det kommer ge utslag på en sticka vilket jag tänkte att det var det som frågades. Är rätt jävla säker på att en substans som har metylmetamfetamin i sitt namn ger utslag på en sticka. Det vet jag av erfarenhet med.

På en analys så kommer det antagligen inte visa något eftersom dom inte letar efter de substanserna då dom är lagliga. End of discussion.

Alltså inget svar på något… däremot en fråga… om man testat positivt på ett salivprov med 1.3 amfetamin, är det lågt eller högt? Vilken skala används?
Citera
2023-09-05, 15:02
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinylmatta
Alltså inget svar på något… däremot en fråga… om man testat positivt på ett salivprov med 1.3 amfetamin, är det lågt eller högt? Vilken skala används?

Wut? Skrev ju att 4-MMA kommer ge utslag på sticka med störst sannolikhet men analys borde de vara ok. Kan nästan garantera det.

Ingen aning hur salivproven fungerar det ända jag har någorlunda koll på är detektionstiderna.
Citera
2023-09-06, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Jag vill slänga in en liten brasklapp. Gäller det salivprovet där en gurglar kan det det synas i 2-4 dagar. Läs på om Greiner

Finns det någon som har något att säga om detta påstående? Någon som åkt på thc efter 24 timmar?
Senast redigerad av 1907djur 2023-09-06 kl. 11:50.
Citera
2023-09-06, 14:45
Medlem
Hej!!! Tog 30mg amfetamin igår på morgonen kan jag pissa rent imorgon om jag druckit mycke???
Citera
2023-09-06, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Hej!!! Tog 30mg amfetamin igår på morgonen kan jag pissa rent imorgon om jag druckit mycke???

Bör vara lugnt men för kort tid för att jag själv skulle chansa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in