2016-04-30, 06:58
Medlem
rockports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Du menar 1mg om dagen eller?
20-26 vad? datumen i månaden menar du eller?

Isåfall, så ja, det är lugnt för dig och du behöver inte hydrera. Lite kul att du skriver fuska inom citationstecken

Nja åt totalt 20-26 +- st 1mg (ksalol) utspritt på tis ons tors denna vecka. Innan det var jag ren i två veckor. Och provet är 10-11 maj någon gång, förmodligen sticka.
Senast redigerad av rockport 2016-04-30 kl. 07:05.
Citera
2016-04-30, 11:00
Medlem
200kgs avatar
Hej. Jag tog kanske max 400mg kokain i går, i fredags alltså. Är jag clean på måndag? Har snabbare metabolism än många och har en tendens att klara mig, men vill bara kolla hur ni tänker om jag ska köra nåt trick.
Citera
2016-04-30, 11:56
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Hej. Jag tog kanske max 400mg kokain i går, i fredags alltså. Är jag clean på måndag? Har snabbare metabolism än många och har en tendens att klara mig, men vill bara kolla hur ni tänker om jag ska köra nåt trick.
Jag tror du klarar dig men du ligger i riskzonen och bör inte upprepa samma misstag. Jag kommer inte bli förvånad om du åker dit, även om jag som sagt tror det är grönt.

MVH
Citera
2016-04-30, 16:56
Medlem
Citat:
Nej det kommer inte synas öht. Fentanyl är en syntetisk opiod och syns lika lite på "opiater" som subutex och metadon, d.v.s. inte alls.

Man behöver testa för Fentanyl specifikt och det är mycket ovanligt, görs nästan aldrig.

Testas inte syntetiska opiater alls?
Citera
2016-04-30, 16:57
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockport
Nja åt totalt 20-26 +- st 1mg (ksalol) utspritt på tis ons tors denna vecka. Innan det var jag ren i två veckor. Och provet är 10-11 maj någon gång, förmodligen sticka.
Är det sticka är det lugnt kan jag lova, borde vara grönt på analys med.

Köp hem en BZO-reagens från nån av butikerna om du vill känna dig 100% säker. Du har ju tid på dig så.
Senast redigerad av Hysteria90 2016-04-30 kl. 17:01.
Citera
2016-04-30, 17:00
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjompisen93
Det är olika reagenser: Subutex (BUP) Metadon (MTD) Fentanyl (FTYL) Opiater (OPI).

På salivtest kollar man endast efter OPI och inget annat - så nej, där syns bara icke-syntetiska och semi-syntetiska: oxy, morfin, heroin palladon och liknande.

Men Fetantyl kommer inte synas.

Opiatar och syntetiska opioder är min expertis så kan inte hjälpa dig med spårningstider och liknande - på rak arm. Men informationen jag gett dig är 100% verifierad.

MVH
HYST
Citera
2016-04-30, 17:09
Medlem
Citat:

Citodon skulle synas som opiat va? Det hörde jag att nån behövde visa recept på för det syns. Men när de både topsar munnen, tar venprov samt man ska kissa; är det inte nåt av de testen som fentanyl skulle synas på?
Citera
2016-04-30, 17:13
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Citodon skulle synas som opiat va? Det hörde jag att nån behövde visa recept på för det syns. Men när de både topsar munnen, tar venprov samt man ska kissa; är det inte nåt av de testen som fentanyl skulle synas på?
Japp. det stämmer! Citadon syns på opiater.

NEJ, det måste finnas SPECIFIKA misstankar mot just dig att du tagit fentanyl, det är dyrare att testa efter än andra droger och görs därför sällan.

MVH
HYST
Citera
2016-04-30, 17:19
Medlem
Citat:
Det är olika reagenser: Subutex (BUP) Metadon (MTD) Fentanyl (FTYL) Opiater (OPI).

På salivtest kollar man endast efter OPI och inget annat - så nej, där syns bara icke-syntetiska och semi-syntetiska: oxy, morfin, heroin palladon och liknande.

Men Fetantyl kommer inte synas.

Opiatar och syntetiska opioder är min expertis så kan inte hjälpa dig med spårningstider och liknande - på rak arm. Men informationen jag gett dig är 100% verifierad.

MVH
HYST

Tack för svar! Är dock fortfarande lite orolig att det verkligen inte finns med på nåt sätt på testerna då man både ska lämna urin, saliv samt blod.. ?
Mvh
Citera
2016-04-30, 17:21
Medlem
Citat:
Japp. det stämmer! Citadon syns på opiater.

NEJ, det måste finnas SPECIFIKA misstankar mot just dig att du tagit fentanyl, det är dyrare att testa efter än andra droger och görs därför sällan.

MVH
HYST

Tack för att du tog dig tid att svara på mina frågor.
Mvh
Citera
2016-04-30, 17:22
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Tack för svar! Är dock fortfarande lite orolig att det verkligen inte finns med på nåt sätt på testerna då man både ska lämna urin, saliv samt blod.. ?
Mvh

Citat:
Tack för att du tog dig tid att svara på mina frågor.
Mvh
Jag förstår att du är orolig men det kommer inte synas.
Citera
2016-04-30, 17:35
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trip.McTrip
Kräv blodprov om du skulle bli haffad isåfall, ren på 12-48h.
BULLSHIT. Det där är en flashback-myt som cirkulerat i hur många år som helst. Jag själv trodde på denna flashback-myt när jag åkte fast på blodprov 5 dagar efter jag rökt.

Att blodprov ger falska negativa resultat är en annan sak och bör också kännas till även om bara min empiriska data talar för det.

Polisens cut-off för blodprov är sinnessjukt lågt. Du kan åka fast på ett värde såsom 0,0000016ng. (i mitt fall, för typ 5 år sen)

http://www.canorml.org/healthfacts/d...ion.html#blood

In chronic users, detectable amounts of blood THC can persist for days. In one study of chronic users, residual THC was detected for 24 to 48 hours or longer at levels of 0.5 - 3.2 ng/ml in whole blood (1.0 - 6.4 ng/ml in serum) [Skopp and Potsch].

Ja, du har 0,5-3,2ng/ml efter 48H, men betydligt lägre promillevärden låång tid därefteråt, minst dubbla tiden.
Senast redigerad av Hysteria90 2016-04-30 kl. 18:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in