2025-01-08, 00:00
Medlem
Detta är nog en ganska avancerad fråga som jag misstänker att inte många med svaret på.

Men frågan lyder, det dyker hela tiden upp cannabis-liknande substanser som ännu inte blivit kriminaliserade.
Just nu är exempelvis 10-OH-HHC aktuell.

Prodia, som verkar vara företaget med bredast analyser samt låga gränsvärden, hittar dom en substans som denna?

Om ingen sitter på svaret så tänkte jag bidra till tråden genom att testa och återkoppla då jag regelbundet lämnar salivprover.
Men om någon redan sitter på svaret så får ni gärna hojta till! Tråkigt att torska på något helt i onödan.
Citera
2025-01-08, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Hur gick det? Lite 50/50 där faktiskt. Hoppas du klarade dig även om oddsen inte är höga.
Som tur är så är min inte så strikt. Har därför ibland möjlighet att dra en vals utan att förlora något på det mer än lite fördröjningar kring andra saker så ringde och bokade om. Vågade inte riktigt chansa och får helt enkelt hålla mig ren framöver så det inte blir för många sånna här..
Citera
2025-01-08, 14:00
Citat:
Ursprungligen postat av Livsbrukarn
Detta är nog en ganska avancerad fråga som jag misstänker att inte många med svaret på.

Men frågan lyder, det dyker hela tiden upp cannabis-liknande substanser som ännu inte blivit kriminaliserade.
Just nu är exempelvis 10-OH-HHC aktuell.

Prodia, som verkar vara företaget med bredast analyser samt låga gränsvärden, hittar dom en substans som denna?

Om ingen sitter på svaret så tänkte jag bidra till tråden genom att testa och återkoppla då jag regelbundet lämnar salivprover.
Men om någon redan sitter på svaret så får ni gärna hojta till! Tråkigt att torska på något helt i onödan.

nej.
Citera
2025-01-08, 15:55
Medlem
OBWBs avatar
Rökt gräs dagligen i en månad fram till 20 oktober (tror jag), men låt oss säga fram till 31 oktober. Rökte en halv spliff andra veckan i november samt en till halv spliff i slutet av november. Tog ett bloss dagen innan nyår.

70kg tränar intensivt 7 dagar veckan och gjort det under hela förra året.

Vad tror ni, är jag ren på sticka imorgon?
Citera
2025-01-08, 21:36
Medlem
inspulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OBWB
Rökt gräs dagligen i en månad fram till 20 oktober (tror jag), men låt oss säga fram till 31 oktober. Rökte en halv spliff andra veckan i november samt en till halv spliff i slutet av november. Tog ett bloss dagen innan nyår.

Jag vill inte garantera något, men jag hade varit lugn.
Sen ska man alltid dricka lite innan provet, inte såpass mycket att dom inte godkänner det men en normal mängd så att pisset inte är gult. Sedan glöm inte, pissa först i toan sen i koppen sen i toan. Så mitten pisset kommer i koppen. Lycka till!
Citera
2025-01-09, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Vet du hur det gick?

Provet utfördes exakt 7 dygn efter min 01-bomb och skickades på analys, svaret kommit, all good och livet leker!

För er som inte sett tidigare så var detta ett salivprov för prodia. Dock väldigt lågt tidigare bruk.
Tidigare bruk: En 01-bomb, därefter ren i ca 1,5v sen en 01-bomb och test exakt 7 dygn efter.
Innan dess har det gått månader sedan bruk av något slag, så för er som racear flera dagar i rad är mitt resultat mindre aktuellt.

Hoppas det hjälper!
Citera
2025-01-09, 21:53
Medlem
OBWBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OBWB

Provsvar: Renare än renen
Citera
2025-01-09, 22:35
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUICIDEBOY
Vart två dagars festande med grabbarna som ballade ur. Drog i mig cirka 2g cola under spannet på 2 dygn. Vart nyfiken på ett ungefär hur länge det sitter i kroppen, alt syns på test? Kan nämna att jag inte brukat cola på bra länge, detta var en engångsföreteelse.

Bara ren allmän fråga, ska inte på piss/salivprov inom närmaste tiden (vad jag vet).

God fortsättning

De stickor jag kör med hemma har legat på ca. 4 dagar
Citera
2025-01-09, 22:43
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Räkna med ca 4-5 dygn urin, och ta höjd för 10 dagar i saliven.

Rätt mig gärna men saliven försvinner snabbare än urin dvs. tvärt om än det du svarat

Citera
2025-01-09, 22:48
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klocko13
Ca 1g ladd för 12 dagar sedan
En halv e och lite keta för 6 dagar sedan
0.3g ladd för 5 dagar sedan
0.3g ladd för 3 dagar sedan
Test imorgon bitti. Tror ni det är lugnt eller kommer det bli positivt? Innan detta uppehåll på ca 4 månader.

Den hade jag inte vågat :-/ Det är för tajt... skulle säga minst 4 dagar gärna längre om man ska göra piss-prov :-)

Citera
2025-01-09, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Rätt mig gärna men saliven försvinner snabbare än urin dvs. tvärt om än det du svarat

Som sagt, detektionstiden beror på cut off nivå samt om det skickas på analys eller inte, de spårtider jag snackar om rör prov som skickas till ackrediterat laboratorium
Citera
2025-01-10, 16:41
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Som sagt, detektionstiden beror på cut off nivå samt om det skickas på analys eller inte, de spårtider jag snackar om rör prov som skickas till ackrediterat laboratorium

Jo men ackrediterade labb används av sjukhus... och de säger ju tvärt om än det du skrev :-/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in