Citat:
Ursprungligen postat av
JenZargoc67
Jag drog i mig 5g kokain från 25/1 - 31/1 sen skulle jag ha pissprov den 6/2(6 dagar efter). Jag hade ett test som visade svagt negativt men det hade också en cut-off på 300 och jag har läst att dom använder än cut-off på 150 screening och 100 labb. Jag ställde in testerna för det kändes väldigt oklart om jag skulle klara det. När tror det jag kan vara nere på dom nivåerna? Jag är tjej, 32, väger 60 kg och är 165 lång. Jag tränar varje dag och jag druckit mycket varje dag, kaffe, citronjuice och te men det verkar som jag har en skit metabolism då jag tog lite MD tisdag och onsdag och pissade ändå positivt på teststickan i morse för MDMA trots hydrering.
Jag har beställt hem test som har en cut-off på 150 men det tar sån jäkla tid… jag tänkte ta lite e i helgen och måste senast in och ta blodprov/urinprov på tisdag. ( Det är för körkortet för att jag la in mig själv för levern hade tokdåliga värden pga alkohol) Jag har rent MDMA i kristaller också, kan det vara så att det är bättre att jag tar det än tabletter som jag inte vet vad de egentligen innehåller? Sjukt less att det verkar ta sån jäkla lång tid innan det går ut ur kroppen och det är inte ens droger som varit ”problemet”. Skulle jag säga att dom skulle skippa drogtestet och bara köra b-peth så skulle det ju verka väldigt suspekt kan man känna…
Testet på 150 cut-off är såklart för kokain och testet för MD har en cut-off på 500. Jag är osäker om dom ens går lägre där men det var super positivet i morse iaf 🙈 Tänkte beställa fler multitester så kanske man kan se var mer tabletterna innehåller.
Läs mitt svar längre upp i tråden, jag klarade analys på cutoff 150/ng efter 9 dagar.
Sög också i mig runt 4-5 gram under 2 dagar.
Jag skulle nog vilja ha 9-10 dagar när man tagit den mängden för att känna mig säker.
Sen låter det som att du har lite problem med drogerna om du inte kan hålla dig ifrån att ta trots att du vet att du ska på prov.. håll dig till efter testet om du måste ta är mitt förslag.